Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Josífek Čubička
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 22.1.2011 (14:01:53)

       Musím přiznat, že si nenechám ujít životní projevy Josefa Kurvy, zde na Totemu. Tento Člověk mně krmí pořádnými dávkami emocí. Mnohokrát jsem uvažoval, jak bych ho slovem na míru po zásluze ponížil, nebo napravil. Podle toho v jakém jsem byl rozpoložení.  Vymyslel jsem bezpočet strategií, bavil se, když se do něj někdo dobře trefil. Skládal jsem v hlavě jeho profil, a bezpochyby objevil i některá slabá místa k použití. Teď je mi stydno. Utkávat se s ním na veřejném místě z bezpečí domova s podporou většiny, bylo by zbabělé. Je snadné to nevidět, tváří v tvář jeho nenasytné zlobě.

 

     Skutečnost je taková, že nyní stojí proti obrovské přesile. Je pochopitelné, že bojuje tak zarputile, neboť má srdce vítěze. Jeho zbraně jsou vskutku odporné. Leč, ukázal je všechny. V tom spočívá jeho poctivost. Bije se jimi jako lev. Snad o to víc, čím jsou tupější.

   

     Avšak ten boj, už přestává být zábavný krutostí i vtipem. Další oběti už jsou nejen zbytečné, ale i hloupé.

 

     Josef Kurva nás přišel učit pochopení a toleranci, pokud chceme. Představil se nám ve své ryzosti. Jestli je tak spokojený, nebo ne, je jeho záležitost. Stejně jako každý, prožívá dnes to, co si včera připravil.

     Josef Kurva je silný stimul k univerzálnímu použití. Nechť si každý vybere sám, co jím bude posilovat.

 

     Josef Kurva, ať se nám to, nebo jemu, líbí, či nelíbí, je náš.

…a měl by se přejmenovat. Nechce se mi říkat mu Kurvo.



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 22.1.2011 >

hezky jsi to napsal, ač je to stálé a citlivé téma .... to někdo kdysi řekl na fóru, že je typ lidí, kteří pořád mrskají nataženou nožičkou, věční kverulanti - a míra jejich kverulantství je různá, zřejmě odvisí od míry poranění světem a od inteligence ... ale je to jistý druh lakmusového papírku, kdy daná osoba tuší, že je něco v nepořádku, ale neumí to přesně rozklíčovat ... tak tak různě provokuje ... (taky to mám v sobě) .... a je otázka, nakolik je okolí tolerantní, aby to pochopilo (a jestli míra provokace nepřestoupila možnosti, co se tolerovat dá, a kdy je dobrý, aby byly nastoleny v daném případě jisté hranice - a to na základě toho, nakolik svoboda jeho projevu narušuje nebo nenarušuje svobodu a citlivost daného společenství a jeho členů - týká se především osobních útoků) 


Body: 5
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 23.1.2011 > anae> Chápu. Nejhorší je drsné navážení do potomků. Také s tím mám problém, ale jakákoli hranice omezuje možnost pohybu.Nechci si klást hranice, jen proto, že někdo pod vlivem svého vnitřního prostředí skládá slova do strašidelných kombinací. Nakonec jsou to jen slova, ne rána do nosu a ten, kdo je takto předkládá se obnažuje, až na kost. Kdyby tak byl tak viděl, co ukazuje... Je to asi něco podobného, jako když anorektik kouká do zrcadla na své problematické partie, které je třeba radikálně zeštíhlit.
To víš, že mívám vztek z některých jeho komentů, ale jediné co s tím můžu udělat, je změna pohledu. Nakonec, kdyby se pan Josef s Lukem potkali třeba v autoškole, mohli z nich být kamarádi.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 23.1.2011 > Sallybill> 

tak nějak to je :-)


<reagovat 
.duke. (Občasný) - 24.1.2011 > hm, dobrý.. ale j.k tak voda na mlýn
<reagovat 
čtenář Lost - 24.1.2011 > Nevím, proč o tom hulvátovi píšeš, to ti nestačí, že vyvádí v Galerii? Ještě ho přitahuj do jiných rubrik. Stačí na něj prostě nereagovat a ono ho to přestane za chvilku bavit.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 25.1.2011 > čtenář> Tak nějak jsem měl potřebu reagovat. Nešlo to zastavit. Už jsem se ale vybouřil a dám pokoj.
<reagovat 
čtenář literární agent - 22.1.2011 > a co mu říkat prostě josef k.,,to by ho nemuselo urazit!
<reagovat 
 čtenář limpopo - 26.1.2011 > čtenář> Jak milé.
<reagovat 
čtenář limpopo - 27.1.2011 > učit toleranci? a až ti někdo bude cpát kudlu mezi žebra taky budeš prdět o toleranci? zmrd je zmrd děte s tim zasranym realtivizovánim račte do prdele.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 27.1.2011 > čtenář> Až mi bude někdo cpát kudlu mezi žebra, bude to nejspíš někdo jako ty. Až si budeš v koutě cucat palec a někdo ti pomůže, bude to nejspíš někdo jako já.
<reagovat 
 Čtenář - 27.1.2011 > Sallybill> jo, vocucáš mi druhej dík.
<reagovat 
Josef Kurva (Občasný) - 24.1.2011 > když tak už psané projevy debile, protože o mých životních projevech a profilu víš leda tak hovno, a jestli jsem tě přiměl k vymýšlení pičovin nebo jak ty píšeš strategií jak mě napravit, tak ti říkám, že na to je v mým věku a ještě z jiných důvodů pozdě

ponížit mě nemůžeš ani ty ani nikdo jiný, protože ponížení je jen pocit, který neznám a ty by sis tak akorát mohl namlouvat to jsem mu to nandal, teď jsem mu ukázal zač je toho loket a hrdě se bít do prsou nebo se plácat po rameni, případně to za tebe může udělat nějaký jiný místní zasraný hajzl

ale věty "Josef Kurva nás přišel učit pochopení a toleranci, pokud chceme. Představil se nám ve své ryzosti. Jestli je tak spokojený, nebo ne, je jeho záležitost." málem trefily hřebíček takže bych ti to sallydebille i doporučil, kdybych si ovšem nepřečet vaše zdejší psychodebilní poznámky s anae a neprostudoval důkladně odpadkový koš a nepochopil, že mě považujete za nějakýho limpopa alias vánoce, což mě po hodně dlouhý době zase aspoň pořádně rozesmálo, lidi, který mají jakýsi literární ambice a nerozeznají přitom od sebe dva různé psané projevy jsou pro mě imbecilní podhovada a zařazuju si vás mezi zdejší zasrané paranoiky

a jestli mi nechceš říkat Kurvo, ty útlocitnej pičusi, tak třeba prosté Mistře Josefe by snad mohlo vyhovovat
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 25.1.2011 > Josef Kurva> Mistr Josef to by šlo. Hezkej den, borče.
<reagovat 
 vánoce (Občasný) - 26.1.2011 > Josef Kurva> mistře to bylo docela slušný kázání.. dala by se z toho udělat mše za všechny ty kokoty zde kterým stačí věřit že serou jen jedinýho člověka na světě..bravo
<reagovat 
 čtenář Praskunst - 27.1.2011 > Josef Kurva> ponížit se dá jenom to co ještě není úplně na dně.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 28.1.2011 > Josef Kurva> přesně takhle by to napsal caesarborgia (limpopo, vánoce), stejně matlaný věty dohromady, plné osobních útoků, spousta opuštěné zloby, zamindrákovaného řevu. Jen by tam neudělal ani jednu čárku, tobě jich tam zas několik přebývá, a i několik chybí, proto je asi caesarborgia (limpopo, vánoce) nepoužívá....
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.1.2011 > vánoce> ...a co ty si o něm myslíš?
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 26.1.2011 > vánoce> no já se na ně můžu tak akorát vysrat, stejně nás budou ty mamrdi považovat ve svý nekonečný blbosti za jednu a tu samou osobu a obávám se, že za takovou partu imbecilních kokotů by nesloužil mši ani totálně sťatej feldkurát Katz
<reagovat 
 Čtenář - 27.1.2011 > vánoce> Pro Evženii výhoda je neléčit si schizofrenii,
díky ní má společnici hned.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 27.1.2011 > čtenář> ...čili téměř vše
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 28.1.2011 > Luk Malér> přesně takhle by to nenapsal, jelikož on není já, už se asi nedopočítám, za kolik autorů mě tu kdejakej čurák považuje

podle mě mi tam čtyři čárky schází, kde chybí nevím a je mi to jedno, stejně jako to, že něco nechápeš a považuješ to za "matlaný věty dohromady"

a když už se zase sereš do češtiny, tak najdi chybu ve větě autora "Tento Člověk mně krmí pořádnými dávkami emocí", zkrátka bazíruješ na pičovinách a to ještě tam, kde se ti to hodí

chceš mít web čisťounký jak lilie, plný lidského pochopení, lásky, krásy, samých vzájemně se pětkujících a doporučujících (až na výjimky) autorů (kdys dal naposled míň než pět bodů?), samý veselý smajlík, čím víc, tím líp, a běda tomu, kdo by se vám pokoušel ukázat, že jsou tady i sračky a nazval je pravým jménem

je mi z tebe na blití
<reagovat 
 čtenář robert kokot - 27.1.2011 > Sallybill> jako kdo? jako vánoce jako limpopo jako borgia nebo jako kdo si o něm mám co myslet?
<reagovat 
 Čtenář - 28.1.2011 > Sallybill> útlocitnej píčusi
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 28.1.2011 > Josef Kurva> ok , tak se od tý party imbecilnch kokotů drž co nejdál - tedy, co takhle opustit tento web?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.1.2011 > Josef Kurva> 

jak to víš, že by to přesně tak nenapsal, když ty nejsi on?

 

chci, aby toto byl web fungující, i se hádající, ale ne, aby to pocházelo z mindráku, poháněného neschopností, protože tvá "díla" o ničem jiném nesvědčí.

 

Jsou tady sračky, ale nejen, tvé výtvory se však řadí k těm prvním.

Mě je tě líto.


<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 28.1.2011 > Luk Malér> držet se budu vlastních rozhodnutí a ne rad imbecilních kokotů
<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2011 > Luk Malér> ses do toho estébáckýho vrátnýho nejak moc vžil..to je kariéra týý pičo
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 29.1.2011 > Luk Malér> protože jsem četl jeho poznámky, nerozepisoval by se asi tolik a jednoduše by ti tu nakopal prdel

tento web je samozřejmě fungující, i se hádající, hlavně poslední dobou, mindráky nemám, neschopný zatím nejsem, sračky tu jsou, už jsem se tu prokousal i k dobrým věcem, teď projdu tvoje portfolio a všude, kde to bude aspoň za něco stát, ti dám doporučení a kdyby už nezbylo, tak pět bodů a jsem rád, že si dal konečně po dlouhé době jinou známku než 5, pokračuj v tom a vrhni se i na ostatní sračky

na lítost ti seru

p.s. "" si zase oprav, spisovateli

<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2011 > Luk Malér> jediný zamindrákovaný hovadský kokot jsi tu ty..protože máš tu drzost hodnotit cokoliv kdekoliv a vynucovat si právo zbavovat se lidí kteří ti "vadí" jak jsi mi to napsal do příspěvku jinde..kdyby to tak nebylo musel by jsi aspoň něco umět, ale ty i s tím vzděláním máš asi rezervu kterou jsi tu odmítl zvěřejnit jediný co jsi tedy zatím předved je útočit například na mý portfolio a vzdělání což mi přijde jako absolutní nevyrovnání se s faktem že ty sám umíš hovno a jako jediný argument nabízíš svou geniální češtinu kdy nedokážeš napsat větu o pěti slovech kde bys aspoň dvě nedokurvil..ty parazitický pse jsi hovno a hovnem zůstaneš a nikdo hovnu nemusí dokazovat že hovno je.. ty to dokazuješ sám a vytrvale
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.1.2011 > Josef Kurva> 

nejsi-li Beránek - chováš se stejné jako on, tedy jako zakomplexované stvoření, co ho nikde nechtěj, a proto leze tam, kde to chvíli trvá, než ho vyhoděj


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.1.2011 > čtenář> ne, vrátnýho, co brání průniku duševních stavů, z nichž estébáctví vzniklo.
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 29.1.2011 > Luk Malér> chovám se jak chci, že ti někoho připomínám, mi žíly nerve, a na to, aby někoho odněkad vyhazovali, neni třeba bejt zakomplexované stvoření, stačí si tam např. párkrát zapomenout fajfku
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.1.2011 > Josef Kurva> chovej se, jak chceš, jen se pak nediv reakcím. Caesar, mně nakopat prdel? Kde by na to vzal lidi? Další odstavec zní rozumně... uvidíme
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 30.1.2011 > Luk Malér> jakej odstavec?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.1.2011 > Josef Kurva> začčínající tento web...
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 30.1.2011 > Luk Malér> no já si to myslel, škoda jen, že se tu po těch sračkách neporozhlídneš, od redaktora bych to očekával
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 31.1.2011 > Josef Kurva> prozhlídnu, ale od člověka, co hlásí: "držet se budu vlastních rozhodnutí a ne rad imbecilních kokotů", to zní docela zvláštně.
"
<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2011 > Josef Kurva> to je dost těžký, musel by začít u sebe a zjistit že se stal redaktorem nedíky svému "nadání dělat z hovna ještě větší hovno" ale lízat prdele místním pseudoumělcům
<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2011 > Luk Malér> NEUČ SE ČESKY PIČO NEDÁ SE TO ČÍST..KOLIKRÁT TI TO BUDU OPAKOVAT!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter