Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mordor
Autor: EMM (Občasný) - publikováno 5.12.2002 (23:03:07)
Manam island, Papua new Guinea, on top of active volcano.


Poznámky k tomuto příspěvku
Aredhel (Občasný) - 5.12.2002 > Tak to je opravdu Mordor...
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 6.12.2002 > Kromě toho, že to je pěkný záběr, má to i výbornou dynamiku.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.12.2002 >

Musí tam být pěkná příroda, co? Aspoň co tak lidi, co tam byli, vyprávějí...


<reagovat 
 EMM (Občasný) - 6.12.2002 > Martin> No jasně, neuvěřitelná (obzvláště když v ní rok každodenně pracuješ) stejně tak i vše ostatni! :o)
emm.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 6.12.2002 > Jo, to nebe je akorát na Mordor trošku modré ;o), ale je to pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 7.12.2002 > Je to tam teda neútulné, já bych tam nechtěla.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 8.12.2002 > Janahe - vim o cem mluvis, utulny je Hilton na Waikiki Beach....ale jako sberatele bromeliads a milovnika exotickych zvirat je to pro me raj na Zemi. Spal bych holt pod Gunerou, 14 dni tury se to da vydrzet, jediny problem by asi opet byli mosquitos. Snad jednou...
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 6.12.2002 > tam je takhle modre nebe?? =) a pak ze nebe je vsude stejne...tss =)
Body: 5
<reagovat 
 EMM (Občasný) - 8.12.2002 > liiloo> no, trochu jsem tomu pomohlo v jistem programu...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.12.2002 > Tise ti zavidim, muj sen je Madagascar...beware of head-hunters
Body: 5
<reagovat 
 EMM (Občasný) - 8.12.2002 > Gino Hasler> No, díky. Tak držím palce ať to výjde. Jinak komáři nejsou zas tak velkej problem, antimalarika už jsou dneska docela dobry...(většinou)
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 8.12.2002 > ...a kde je Frodo a spol......?
Body: 5
<reagovat 
 EMM (Občasný) - 8.12.2002 > lindgren> a kdo myslíš že to fotil?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.12.2002 > fotošopí tricky? tak to bod dolu
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter