Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Necítím...
Autor: matta (Občasný) - publikováno 7.12.2002 (15:42:09)

Necítím bolest, teplo... Jen uspokojení. Opět škrtám a nechávám hořet. Přikládám ocelový plíšek žhavého zapalovače na mé předloktí, na stejné místo - jako už poněkolikáté. Opravdu, já nic necítím. Měl pravdu, jsem chladná... To snad ne.. Každý den si opaluji znamení, abych zjistila zda už konečně něco cítím. Mám čtyři otisky. Ale bolest jsem dosud nepocítila. Mám taky čtyři zářezy od žiletky a krev tekla a tekla, nedostavil se ani pramalý pocit palčivé bolesti, jen to zatracené uspokojení. Pomozte mi prosím, jak pocítím bolest??? Ve svém nitru jsem ji plna, ale necítím ji...



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 7.12.2002 > Tak tohle je opravdu napsano na zvláštní téma a je to asi pravdivé.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 7.12.2002 > Dost souhlasím s Rawenem, forma je nic moc. Ale poprvé čtu zpracování tohohle problému. Má bývalá přítelkyně dělávala to samé - žiletkami, nožem... Pomohla jí láska. Ne ta moje :o)
Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 8.12.2002 > barlach> To jsem rada, ze ji to pomohlo! Nechtela bych, aby na tom byl nekdo stejne - stejne jako ja... Ale nejsem si jista, jestli by mi pomohla laska, dostavam spoustu lasky - ale sama ji opetovat snad ani nedovedu a tak snadno dokazu ublizit... Mozna i pro to - pro svuj trest...
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 7.12.2002 > Tohle mě trochu děsí! Je to fikce nebo to fakt děláš? Někdo má sníženej práh bolesti, to je dost individuální, ale nevím co si o tomhle myslet...trochu masochistický, ne?  Nejbližší pomocnou ruku hledej na vlastním rameni. Proč toužíš po fyzické manifestaci vnitřní bolesti?
<reagovat 
 matta (Občasný) - 8.12.2002 > Cum-ley> Fikce nebo skutecnost? Je to bohuzel skutecnost... Ani nevim proc to delam... Jde jen o ty reci... Spousta lidi mi rika, ze jsem chladna mrcha - a tak se snazim dokazat sama sobe opak. Fyzicka bolest... Ne ta psychicka, ta me svira...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 7.12.2002 > Kdybych to bral jen podle formy, tak by to bylo tak za tri. Znam nekoho podobneho... a vim, ze takhle ti to nepujde...
Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 8.12.2002 > Rawen> A jak tedy???
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 8.12.2002 > matta> Jedna moje znama zastava nazor, ze ji fyzicka bolest zbavuje bolesti psychicke. Nevim, ale timhle zpusobem to asi vzdycky resit nejde. Ja zastavam nazor, ze psychicka bolest je od fyzicke uplne oddelena, tudiz ji musis lecit zevnitr a ne zvenku...
<reagovat 
 matta (Občasný) - 8.12.2002 > Rawen> Asi souhlasím, fyzická bolest je něco jiného než psychicka... Ale porad je to bolest! Doufala jsem, že přes tu fyzickou se nějak zmenší ta psychická, která mě hodně naplňuje, ovšem to se nepodařilo... Asi jsem to všechno vzala za špatný konec...!
<reagovat 
čtenář JELEN - 8.12.2002 > Nejsou na to nejaky prasky? No to je trosku surovej vtip, uznavam, ale co by sem te setril, za pocit vnitrni prazdnoty si muzes sama, ja ho taky mivam. Kazda bolest, at uz psychicky, nebo fyzicka znaci, ze je neco v neporadku. Bolavy bricho znaci prilis prejidani, bolavy zada prilis malo pohybu a bolava duse? Vzpomen si jestli ti neco nechybi, nemas nikoho rada? To neni ten duvod, to neni samozrejmost. Mner pomaha zpivani ve sboru, kupovani vanocnich darku, jo a taky kvuli tomu chci vest detskej oddil. Zni to sice trapne pozitivne, nicmene diky tomu obcas vybrednu ze sracek, jestli vymyslis neco pohodlnejsiho, tak si to nenechavej pro sebe.
<reagovat 
 matta (Občasný) - 9.12.2002 > čtenář> Nevim jestli to neni na nejaky prasky, kdybych vedela co s tim nevaham a udelam to!!! Ale ted mi proste nic vymyslet nejde... Vsechno se bori a ty uz nemuzes chytat zaklady... To nejde... A pohodlnejsi zpusob - tohle je pro me pohodlnejsi zpusob... Ja si ublizim a trosku se mi ulevi... Trosku - ale ta bolest neni.. Jen ta vnitrni, ale je to asi horsi nez vsechny bolesti jiny...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.12.2002 > Jako text je to zajímavé, ale tenhle životní postoj asi nikdy nepochopím. Nejsem žádná zavilá optimistka, ale fyzicky si ubližovat - to vážně zavání různými
"-ismy". Jestli máš problém s duší, žiletky ti nepomůžou...
<reagovat 
 matta (Občasný) - 9.12.2002 > Kelly> Neni to zivotni postoj... Proste to bylo jediny reseni, ktery me napadlo... Smrti oddat jsem se nedokazala i kdyz jsem na to hodne myslela... A tak tohle bylo jeste to dobry co jsem si zvolila... Problemy s dusi mam a i kdyz ziletky nepomuzou stejne se o to budu snazit dal...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.12.2002 > matta> Nejsem odborník na duševno, ale tohle je na prd! Fyzicky si ubližovat, když potřebuješ léčit duši, to je jako kdybys šla k psychologovi, protože tě bolí zub... O co se chceš snažit dál, ubližovat si??? Myslím, že na to jdeš fakt špatně...
<reagovat 
 matta (Občasný) - 10.12.2002 > Kelly> Mno jo, kdyz me fakt v tu chvili nenapadlo lepsi reseni... Nepovazuju to za dobry, ale co s tim udelam? Nic...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.12.2002 > matta> Tak si kup medvídka mývala!!!! :-))))
<reagovat 
Ozka (Občasný) - 23.4.2004 > tohle znám...
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 25.4.2004 > Člověk to může odsuzovat, dokud se jemu samotnému něco podobného nestane. Nebo, dokud nezjistí, že to sebralo někoho známého, pokud možno takového, kdo na to ani trochu nevypadal.
Fakt je, že sebevražka možná ukončí bolest dotyčného aktéra, ale způsobí jí (několikanásobek) jeho blízkým.
Něco takového se stalo spolužákovi. Teď se jeho starší rodiče starají o něj, protože se skokem kamci zmrzačil, ale nezabil. A to už jim zemřela jedna dcera.
Dělat sebevraždu je sobecké.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter