Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jeden celek
Autor: Jindra Nazarská (Občasný) - publikováno 31.5.2011 (19:12:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
mazal (Občasný) - 31.5.2011 > Jindro,kdybych neviděl některé vaše práce (kde jsem musel uznat,že malovat umíte, barvám rozumíte) prostě v těchto věcech není vnitřek. Je mi to proti srsti něco takového říkat, ale píšete si stále o hlubší kritiku. Tuším,že váším krédem je malovat věci s hloubkou, ale já ji tam prostě nenacházím. Možná je to můj problém.
<reagovat 
čtenář m.b. - 1.6.2011 > jindro jednoduše řečeno - neumíte nic.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.6.2011 >

...každopádně blbý repro......jinak z toho něco vzdáleně "chytám",....hodně technické improvizace...taková špachtlová metoda má svůj půvab a nečekané efekty......Postor tam je, připomíná mi to vnitřek nějaké "technologicky"? zaměřené stavby, jakoby "vedlejší" významem červená ženská silueta.....takovej trochu "scifi" výjev....ale nějak mne to určitě oslovuje... jsem zvědavá, jak dalece jsem se tématu přiblížila, a zda vůbec?.......

P.S. Nakonec to může být i sopránistka, orchestřiště, koncertní sál, nebo i kostel.....a teď "babo raď".........líbí se mi to!...


Body: 5
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > Mima> Děkuji. Zrovna tak kdyby ses chtěla stavět v Itálii.
Jinak na obraze je ulice .
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > Jindra Nazarská> ..., anebo ... mohl by to být i kanál v Benátkách, s rozvěšeným prádlem po balkonech, a gondoliéry...
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > Mima> Já před Tebou smekám
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > Mima> Jestli chceš, budu ti ten příběh vyprávět.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > Jindra Nazarská> ....jo, chci, zdá se být ten příběh už předem pro mne hodně inspirativní.......tak až bude čas a chuť, můžeš napsat na můj mail, jsem hodně zvědavá !...díky
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > Mima> To se nedá přes mail.
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > Mima> To repro je opravdu hodně mizerné, žádná bílá v tom není.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > Jindra Nazarská> ...proč ne?..., přes soukromej totemáckej na....... Mima@totem.cz......., kde to budu vidět jen já....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.6.2011 > Jindra Nazarská> ...ale ne, je jí tam tak akorát.....
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 1.6.2011 > To si piš, že je to Tvůj problém.
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 1.6.2011 > Jindra Nazarská> Budu ráda za tykání
<reagovat 
 mazal (Občasný) - 1.6.2011 > Jindra Nazarská> Máš pravdu Jindro, je správné jít si svou cestou a nedát na ty kolem. Hlavně na ty chytrolíny. Můj úhel pohledu je zřejmě jinde ,ale to je fajn a v pořádku. Přeji ať se ti daří a rád se podívám na další tvé věci. Za chvíli mi začnou prázdniny, tak bude více času na nové věci:-)))))
<reagovat 
 Čtenář - 2.6.2011 > mazal> na nové sračky a hovna školáčku? radši ne
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > mazal> Dík, hezké prázdniny, kdybys chtěl, můžeš za námi přijet do Itálie, pobyt za práci.
<reagovat 
 Jindra Nazarská (Občasný) - 2.6.2011 > čtenář> Nevadí mi kritika, ale už jsem ti jednou psala, že jestli budeš sprostý, dám tě k soudu.
<reagovat 
 mazal (Občasný) - 3.6.2011 > Jindra Nazarská> Děkuji za pozvání, vážím si toho. Pro letošní rok to nevyužiji,ale i tak to potěšilo. Možná později. Jinak se zeptám, ty žiješ stabylně v Itálii? a protože jsem si prohlédl dosti podrobně tvoji tvorbu na www strákách, tvoje živobytí je malba? Přeji pěkný den a ať ti jde malování:-)))))))))))))))Ahoj M
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 3.6.2011 > Moje živobytí je malba,byť mám i mnoho živnostenských oprávnění, nejčastěji kombinuji s reklamou.
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 7.6.2011 > připadá mi to jako cesta podzimním dnem krásnou listnatou alejí stromů...kterou sleduje slečna ve večerní robě :-)
Doporučil 
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 7.6.2011 > Krásně řečeno jako poezie
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter