Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci braun z kolekce kolor
Autor: Martyfoto (Občasný) - publikováno 16.12.2002 (00:43:50), v časopise 14.7.2003
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
efa (Občasný) - 16.12.2002 > kozy! super! :)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.12.2002 > A...tak...pěkné...:-)
Body: 5
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 16.12.2002 > doprdele
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 17.12.2002 > Jo takhle! Von ten náhled vypadá dost blbě ale když se pak člověk mrkne na ten ostrej detailek tak to má něco do sebe.
<reagovat 
čtenář Pacinka - 17.12.2002 > Nehodnotila bych hned tak kladně,jen že se jedná o prsa. Je to jednoduchý záběr a nic moc se na tom,podle mě, vymýšlet nemuselo. Také by to chtělo sehnat o něco míň špičaté vnady,nebo je to optický klam..?;))
Body: 1
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 17.12.2002 > Hodnotit nemusis nic(je mi to totiz suma fuk),jenom je videt ze do foceni moc nevidis.takovou fotku bez premejsleni a bez urcity vybavy neudelas(na PC je zmenena jen velikost).Jestli sis vsimla je tam mala hloubka ostrosti a coz neni to hlavni,ja jenom na jednom miste.I kdyz mas kameru z PC(perspektiv control)objektivem,tak toho nedocilis.Je to foceno kamerou na opticke lavici,kde je predni I! zadni standarta prekrizena horizontalne i vertikalne pro dosazeni potrebneho efektu(samozrejme musis ostrit na matnici).Osvit CB filmu je tremi blesky,zepredu,indirekt na strop a pozadi.Zvetseno na barytovy papir Forte Warmtone Museum Heavy Weight gradace 1(velmi mekka) a vyvolano ve vyvojce Tetenal Warmtone pro dosazeni te barvy(neni to tonovano).Tolik k jednoduchemu zaberu bez premejsleni(premejslela si na tom co pises nabo dokonce i o fotce-neni to totiz k docteni)
<reagovat 
čtenář Pacinka - 18.12.2002 > Mne jde o ten namet...vis?Prsa.Jednoduché.Tak jsem to myslela.Máš pravdu,že fotografovaní nerozumím,hodnotím to z hlediska čistě laického.To,co jsem napsala,byly první myšlenky,které se mi prohnaly hlavou,když jsem tu fotku viděla.Prostě jen prsa.A ještě špičatý:))A že tě nezajímá hodnocení či názor?V tom případě nemusíš nic publikovat.
<reagovat 
čtenář Marty - 18.12.2002 > Nazor jo,ale ne blbosti(spicaty prsa?)sezen mi na foceni placaty,budu fotit i placaty.Proste jen prsa!A co bys videla radeji,jeste rozkrok k tomu?Ten uz sem tady taky mel a prsa nekolikrat a vsechno to bylo jednoduchy,lip to lidi chapou,hlavne ty co fotografii moc nerozumej,tem se libej jednoduchy fotky,jakmile u toho musej premejslet,je to na ne moc nebo ze sebe soukaj blbosti.Jinak nic ve zlym,uz sem tady toho zazil dost.Jinak publikuju pro zabavu svoji a druhejch a pro zpestreni Totemu,staci si moje prispevky projit a prijdes na to.Ciao!
<reagovat 
Čtenář - 20.12.2002 > Hele Marty, myslim si, ze je uplne jedno, jak obrazku docilis. Dulezity je vysledny efekt...
Zbytecne se nad kritikou Pacinky rozcilujes, rekla jen co si o tom mysli. Mel bys byt za to vdecnej, protoze od naprosty vetsiny lidstva se toho nedockas. Zaber je opravdu jednoduchy...to mam rad, stejne jako spicate vnady : )
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.12.2002 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.1.2003 > Není to špatné, ale reakce máš tedy dosti egoistické. Pacince jsi to tedy dost natřel, je v tom viditelně dosti zbytečné agrese. Ale to je už fuk.
Jen kdybych se já takhle pokaždé rozčilopvala, kdykoliv mi někdo sáhne na kozy (jako teď Tobě ;-), už díky infarktu ležím pod drnem. ;-) nic ve zlým.
Body: 3
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 4.1.2003 > Moje prsa to nejsou a sem rad ze se ti to libi
<reagovat 
čtenář Mylina - 6.1.2003 > Zastávám plně názor Pacinky, Mishky v tom případě, že je to egoistický.
<reagovat 
Tutor (Občasný) - 12.1.2003 > Pro mě zhlédnutí tvýho fota znamenal regres do doby, kdy jsem si ještě sral do plínek... Supr! Asi dneska neusnu nebo co.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.4.2008 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter