Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bytost
Autor: Zazo (Občasný) - publikováno 19.6.2011 (22:33:16)
Už je to pár let zpátky. Když jsem ulehl a ještě se probíral předešlými událostmi, tak pak, už na rozhraní mezi spánkem a bděním, jsem jasně cítil, že mám něco v nohách. Běžně to dělá můj pes, ale nebyl to on. Když jsem se nadzvedl v loktech a uviděl tu podivnou věc, krve by se ve mně nedořezal. Vypadalo to jako kus opěradla židle, ale bylo to živé, průhledné, pružné, ani nevím, jak to líp popsat. Najednou se to přemístilo blíž k mé hlavě. Můj polštář byl tak dvakrát větší. Ta věc svítila do tmy a pak jsem uslyšel mužský hlas. Mluvil potichu, oslovil mě jménem a ujišťoval mě, že se nemusím bát. Dokonce tvrdil, že se už známe. Pak najednou to bylo pryč. Posadil jsem se a pak šel do pokoje, kde se žena ještě dívala na televizi. Psi byli s ní. Přitom vím, že šli se mnou do ložnice a není běžné, že by oba odešli. Stejně jsem jí nic neřekl. Už tak si myslí, že žije s bláznem..a kdo ví, třeba i jo.


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 20.6.2011 > uplná pohodička ..
Body: 5
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.6.2011 > žaža> Dodnes na to občas myslím.
<reagovat 
Marek Prokop (Občasný) - 23.6.2011 > myslím na to a je to v pohodě, děkuji za to že tonení zlé, děti by byli rádí že jsou doma a v bezpečí, tuším talent na psaní hororů, to je celý, radost nemám, že jsem furt rozpoložen ve dne i v noci jako ty ne, tuším ýe nejsi zlej autor, a tak dál, díky,...
Body: 4
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 23.6.2011 > Marek Prokop> I já děkuju..
<reagovat 
čtenář DP - 31.7.2011 > stalo se mi cos podobného, jenže to mělo tvar koule, pěkný
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 31.7.2011 > čtenář> Lidem se stávaj podobný věci..tak to je.
Čtenář VR
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 1.8.2011 > čtenář> tím chci říct, že to jen ukazuje na to, že tyhle věci se stávají..akorát se o tom raději moc nemluví..nebýt bláznem ve své vsi. Čtenář Vzp
<reagovat 
 čtenář VR - 1.8.2011 > Zazo> jo, dobrý psychiatr ale dodá své vize, takového jsem potkala...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter