Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Otevřený dopis redaktorce JARO
Autor: Periskop (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Marek Prokop (Občasný) - 25.6.2011 > Marek děkuje a proto dává tip.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 25.6.2011 > to je fakt, ma status redaktora a v sekcii redaktori uvedena neni.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 25.6.2011 >

Teda já zírám.

„prostor pro kritiky nevinných autorů“ – já měla z tvých projevů spíš dojem, že většinu místních autorů  fotografií považuješ za své osobní nepřátele. Bylo mi divné, jak jsi náhle zlaskavěl a přestal plivat jedovaté sliny místo komentářů, teď se nemohu ubránit dojmu, že to bylo účelové, abys měl materiál pro tenhle „dopis“. Proboha, proč? Chystáš se kandidovat na presidenta?

 

„Dodám jen, že pokud autor u kterého mám dojem alespoň minimálního autorského vkladu projeví dodatečně zájem o kritiku který původně neinzeroval, milerád mu jeho přání vyplním“

 

Jsi fakt charakter, to se musí nechat. Problémem bude asi ten tvůj dojem či nedojem, protože když řeknu, že to není pravda, budeš argumentovat tím, že jsi tehdy neměl  ten dojem a na zabývání se každým póvlem nemáš čas.

 

Za tenhle „dopis“ bych ti dala mínusové body, kdyby byly.


<reagovat 
 molsslom (Občasný) - 26.6.2011 > Janahe> Souhlasím.
Tento umělec má specifickou originální kritiku "v razítku" pod všechny příspěvky.
Aniž bych si hlubší kritiku žádal pod svou fotografii, tak tam je a mohu si ji přečíst nakopírovanou i pod jinými příspěvky:

"U příspěvku:=
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:noční portrét
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Západ slunce...
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Při žních
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:vyrostu snad
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:anděl strážný
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:dýně mírně kubistické
Periskop (Stálý) - 25.6. > viz má poznámka u tvého nejnovějšího "díla", navíc zcela otřesná kvalita výstupu...
NOVÁ >>>
U příspěvku:--
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:hornický MOst
Periskop (Stálý) - 25.6. > sdh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, odejdu... sice patrný ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

nízký horizont by vadil nejméně, to je samozřejmě v krajinářské fotografii zcela regulérní kompoziční řešení... žádost o "hlubší" nevidím, tudíž se v tom dále nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Třešně za oknem
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... sice již patrný, ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

patrně snaha o zachycení jakési imprese, která se tentokrát bohužel vůbec nezdařila... žádost o "hlubší" není, tudíž se v tom dál nepatlám ani neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:mejk buks
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...
NOVÁ >>>
U příspěvku:"... "předělový", ryze soukromý rozhovor"
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový, z toho důvodu nelze "hlouběji" hodnotit ani přidělit body, neboť záporné hodnoty nejsou k dispozici...
NOVÁ >>>
U příspěvku:**
Periskop (Stálý) - 25.6. > kompozice není špatná, ona se spíš jaksi ani snaha o kompozici nevyskytuje... přijdu, cvaknu a jdu pryč... hlavně se nesnažit začít fotografovat, nebo u toho dokonce začít přemýšlet... prostě další ukázka diletantismu, nic ve zlém..."
_________________

Ve Vaší galerii jsem neshledal takovou kvalitu, která by Vás "pasovala" na umělce a mohl jste si dovolit se takto povýšeně a nadřazeně vyjadřovat k ostatním.
Ostatně inteligentní člověk se slušným vyjadřováním a chováním by to ani nikdy neučinil, natož si to dovolil.
<reagovat 
čtenář ctenar - 26.6.2011 > Periskop ty mas na hlave maslo nebo svatozar.

<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 26.6.2011 >

Heh... a ja si rikam, co delas cely dny, ze se nestavis do statlu na hrnek. A ono na tebe prislo Jaro.

Jinak si nemuzu odpustit poznamku, ze ses hulvat a Jaru akorat tak zavidis. Samozrejme.

A taky ze blbec blbcem zustane a ze s tim stejne nic nenadelas a tuhle Totalni E zumpu uz nikdy nikdo nevyveze. Bohuzel. Prijed radsi na ten hrnek. 


Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 27.6.2011 > Bože můj, jak někdo může napsat takovou pitomost. To jsme to dopracovali.
no mě je 59...a je mi nádherně,...prožívám zatím ty nej léta a věřím, že se to bude zlepšovat. Je to ale ovlivněno lidma kterýma se obklopuji, teda hlavní roli hraje super rodina, kamošky.....koníčky...dělám něco pro sebe, mám se rád a i když mě občas přepadnou blbý myšlenky...tak je odhodím. Taky je spousta věcí, který bych rád zlepšil..práci a tak....ale třeba to přijde....když jsem se rozešel s bývalou bylo mi 26 a chvíli jsem si říkal co teď....ale měl jsem novou práci, udělal jsem si řidičák, investoval do sebe, splatil dluhy a pak si začal hledat jinýho přítele...asi jsme měl štěstí,a život mě zase začal bavit....a rozhodně si starej nepřipadám...člověk si ho musí udělat pěknej, neutápět se v depresích.tě ještě vše čeká a určitě i to krásný...asi to chce udělat nějaký změny, nový koníčky, nový kamarády.....
Body: 1
<reagovat 
smazanovp (Občasný) - 27.6.2011 > Odchazim, nelibi se mi tu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.6.2011 > veselápísnička> Opravdu nevím, proč jsi sem nakopírovala půlku Totemu. Je hezké, že ses s takovým zaujetím vrhla do detektivního pátrání, ale ostatní si leccos dokážou najít taky.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 25.6.2011 >

jestli to nebude tím, že skončilo jaro..............

 

 

..................a začlo léto


Body: 5
<reagovat 
 smazanovp (Občasný) - 27.6.2011 > Luk Malér> Dalsi redaktor. Zabyvas se podradnostma a mojich 11 kyticek tu neni. Smazal si je ty,to Jaro, Pomerancova nebo kdo? Jsem tu malo, raduju se z kazdeho slova a prijdu do svoji galerie a nikde nic. Tady na me kouka tvoje oko a vypatra tu cenzuru? Proc mazete? Neni mi to jasne. Nejakym sprostym periskopem co napada na jaro se zabyvas, leto uctivas,kde jsou moje kyticky nevis, tak to vypatrej. Nelibi se mi vase vztahy.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 28.6.2011 > veselápísnička> 

netuším, kde jsou tvé kytičky, ani jsem netušil, že tu nějaké byly. Dít se to nemá, ale tak je vlož ještě jednou. Budu jen tiše doufat, že jsou výrazně lepší, než ten tvůj sukulent.

Periskopem se zabývám, protože tady, co do fotek, hraje championslegue.


<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 26.6.2011 > ... ty mlýny, ty mlýny....
<reagovat 
 smazanovp (Občasný) - 27.6.2011 > pomerančová> Nechapu tvuj prispevek pomerancova. Ze mlyny melou pomalu a jiste ? Pro koho? Kdo tu vitezi, nikdo, je to vec nazoru. Ty musis mit pomerancovou kuru vsude a byt i tak kulata jak pomeranc, kdyz tak odpovidas. Neuraz se, je to ma dedukce. Jsem nestastna, protoze jsem se vratila a 11 kyticek mi nekdo smazal z galerie a nevim proc. Ty jsi taky redaktorka a das mi odpoved?Nikomu neublizuji. Mej se hezky a von pomerancova jako moje smazane kyticky- pak tu bude hezky nikdo se prit uz nebude.
<reagovat 
 pomerančová (Občasný,Redaktor) - 28.6.2011 > veselápísnička>  Já jsem jsem Ti nic nesmazala, takže o tom nic nevím.
<reagovat 
smazanovp (Občasný) - 27.6.2011 > Psala jsem pani sefredaktorce, protoze se mi ztratilo 11 prispevku-kyticek. Existuje tady cenzura? nejsem si vedoma prohresku, jen jsem si zpivala a nekdo mi to smazal.
Ale kdyz to tady ctu a prohrabuji se prispevky, tak vidim,ze tu neco neni vporadku a docela mi to nevoni.
Jaro je sice krasne, ale proc periskop kouka ukosem a bokem nad hladinu a nedopreje se nadychat vzduchu i ostatnim kamaradum? Neni to on, co mi ty kyticky otrhal? Ne, neverim tomu, protoze periskop najde i v ponorce tu krasu prirody a nedokaze mi ji pomazat. Neublizila jsem jemu, Jaru, snad nikomu.Tak proc tady tech 11 kyticek nemam? Vratte mi je!!! Periskop bud gentleman.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 28.6.2011 > veselápísnička> 

"... -nebud smutná, ale myslim, že Ti

 

 

 

Tvoje kytičky již nevrátí... ...víš, tady na Tomemu je v redakci několik "...divnej" lidí, co nemaji rádi, když je "...veselo" apod., propagují a v rámci svých možností i v praxi provadějí cenzuru, a pak, aby to mohli třeba svést na nějakou "záhadnou chybu systému", tak někde smažou -snad víceméně náhodou- i nějaké kytičky...; ...ber to třeba tak, že "co Tě nezabihje, to Tě posílí"; ....."

."


<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 1.7.2011 >  Periskop  - máš problém?
<reagovat 
jesper (Občasný) - 2.7.2011 > to je prekérní situace, když se zblázní redaktor
Doporučil 
<reagovat 
 vul-ma (Občasný) - 2.7.2011 > jesper> -10

magori se vzdycky najdou-nazdar kamo
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 3.7.2011 > vul-ma> Jj, - nazdar kamo  .
<reagovat 
čtenář blbec - 24.7.2011 > Nechces se lecit pro nedoceneni? Dival jsem se na tve prispevky.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.7.2011 > a já jsem z toho všeho zase na plech.....
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.7.2011 > a ještě já...přijeďte sakra všichni za mnou na zámek? To se vám nikomu nechce, lenoši líní...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.7.2011 > a budeme fotit do bezvědomí
a pak se zeptá svědomí....

jak a líp?



Píp....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter