Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...pokus
Autor: anakonda (Občasný) - publikováno 24.7.2011 (21:15:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 25.7.2011 > ...dost líbí....
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 26.7.2011 > jako experiment fajn, ale co dál? Tyhle věci potřebujou hodně promyšlenou kompozici a hlavně stativ. Je to mázlé díky tomu že jsi měla dlouhý čas. Což by se na druhou stranu dalo využít třeba u umělecké fotografie
Body: 2
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 26.7.2011 > huwik> tak už vím proč byli všechny mázlé,neměla sem stativ,díky za názor
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 26.7.2011 > anakonda> :D tenhle tvůj výrok jde srovnat snad jen s objevením Ameriky nebo přistáním na Měsíci.
Jak už ti psala huwik, nepovedlo se to, ale zkoušej dál, jinak, všelijak, třeba se k něčemu časem dobereš. Nebo taky ne.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.7.2011 > sempull tampush> Inu jak vidíš...sempull tapush objevil Ameriku, přistál na měsíci, dobral se všehomoudra, jen se divím že nepíše že byl v Rusku a viděl cara.

Přirovnat fotku k něčemu takovému o čem píše a přitom podat tak vyčerpávající informace a rady o tom jak to udělat lépe...OBDIVUHODNÝ VÝKON.

Taky je obdivuhodné a moc to svědčí o tom že ....
no prostě se dovede jen skrýt za Huwik a mlít pantem blbosti. To je všechno. Ale poradit, či dokonce říct něco odborného????
Skutečný ,,umělec."



<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 27.7.2011 > Bajata> Ha ha. Pokud mám poradit adekvátně k téhle fotce a k autorčině podivu, že "je to mázlý, protože to nebylo na stativu (fakt mi to přijde jak divit se, že neukrojím chleba lžící)", pak snad:

a) nastuduj si základy a pořiď si ten stativ (a dál jak už jsem psal, ale můžu to klidně napsat ještě 7x a pokaždé jinak, až budou konečně všichni spokojení...)
nebo
b) zahoď foťák a zkus něco jinýho

Spokojenost? Zavazovat tkaničku nebo utírat zadek tu nikomu nebudu, sory.
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 27.7.2011 > sempull tampush> jo si machr dokonalej...zadek mi utírat nemusíš abych ho za pár let neutírala já tobě bacha na to!!
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 31.7.2011 > sempull tampush> Noooo, sklouznout od focení k zavazováí tkaniček a utírání zadku... pro to může být snad jen jedno vysvětlení...UTŘI SI NUDLI, MÁŠ JÍ HODNĚ VELKOU !!!

Spokojenost?
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 27.7.2011 > anakonda> Ty si raději místo těch řečí upaluj koupit stativ :D
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Bajata> :-D k tomuhle výkřiku nemám co dodat. Mějte se.
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 27.7.2011 > sempull tampush> já ho mám :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 31.7.2011 > sempull tampush> Co mě se týká, také ke tvému výkřiku nemám co dodat. Řekl jsi si o to sám.
Tyhle výrazy používám opravdu vyjímečně.
I ty se měj.

A hodně štěstí.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 31.7.2011 > Bajata> Tak naposledy, nebaví mě to (a ze své strany tím tuhle naprosto zbytečnou komunikaci ukončuji): nechápu vůbec, o čem tu plácáte - o co jsem si jako řekl??
A pro shrnutí - pominu to, že jsem v první poznámce mluvil k autorce a vy jako samozvaný asi ochránce utlačovaných (?) jste se do toho vmotal se svými scestnostmi (slovo "bláboly" by bylo myslím trefnější). Napsal jsem vám, co jsem považoval za nutné vám napsat - o způsobu už si myslete, co chcete, já jej považuju za adekvátní ("chytrýmu napověz..."). Z vaší strany ale zase jen žvásty a hlouposti...
Opravdu současné osazenstvo tohohle prostoru nechápu, už to píšu poněkolikáté. Zajímalo by mě, kdy to tu předělali na blázinec...

Tolik povyku pro jednu zpackanou fotku, achjo...


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 1.8.2011 > sempull tampush> Neřekl bych že povyk. Kdyby to bylo jak říkáte, tak bych to samé psal i jiným.
Pokud by to bylo cíleně proti Vám, psal bych k Vašim každým vyjádřením.
Ale jak říkáte: ,,Chytrému napověz.."

Hodně štěstí.
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 1.8.2011 > Já vás nechápu proč se tu hádáte...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.8.2011 > anakonda> ...naopak, to bylo usmiřování :)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter