Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
????
Autor: štefan Hlavačka (Občasný) - publikováno 26.7.2011 (16:17:15)


Poznámky k tomuto příspěvku
Agx (Občasný) - 26.7.2011 >
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 26.7.2011 > jo, líbí se mi to. Uvažuju, jak by to vypadalo, kdyby hlavní objekt nebyl uprostřed
Body: 5
<reagovat 
wommann (Občasný) - 26.7.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.7.2011 > Tady už je to na zamyšlení... proč fotografovat něco, co stačí namalovat... protože neumím malovat? Protože ochcat to mačkáním čudlíků dá míň práce? To je dost slabá omluva... nějaká jiná??? :-(

Co takhle přestat chrlit jako Věza svého času a začít přemýšlet nad tím co děláš? Copak sám necítíš, jaký propastný rozdíl je mezi touhle banalitou a "lady"?

P.S.: k úplnému zhnusení chybí už jen v názvu nějaký intelektuálně vyfutrovaný odkaz, třeba na Moodyho... sakra...
Body: 1
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.7.2011 > Periskop> Tobě hrabe?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 27.7.2011 > Šílená svině> Ani v nejmenším, myslím to zcela vážně...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.7.2011 > Periskop> Nemůžeš přeci fotografovi vyčítat, že nemaluje:) Si zvolil nějaké médium, způsob vyjádření, který mu vyhovuje...to je jako kdybys chtěl po rastamanovi s bubínkem, aby hrál na klavír... Proč ty "jenom cvakáš" a nemaluješ?
Jinak si myslím, že tě ta tvá pozice zuřivého ředitele metropolitní galerie, který na totemním rybníčku zavádí top art level, nemůže ani moc bavit...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 27.7.2011 > Šílená svině> můžeš mi říct, kde vyčítám autorovi že nemaluje??? proč si alespoň nepřečteš pořádně co jsem napsal, když už o tom chceš diskutovat?
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.7.2011 > Periskop> No tak mě se zdálo, že vyčítáš autorům, kteří "cvakají", že se jakože flákají, a maj malovat...

Tak nevím teď jestli je chyba na vysílači, nebo přijímači, ale ta tvá argumentace (zamyšlení) je každopádně dost podivná. Ale cítím z tebe diskutérský zápal a to mě baví. Jsem taky vášnivej.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.7.2011 > s diskutérským zápalem seš vedle, popravdě mě diskuse v současnosti spíše otravují... takže krátce: vznesl jsem řečnickou otázku proč fotografovat něco, co lze snadno namalovat... čímž chci říct, že podobnou činnost považuji za ztrátu času a že by se autor měl soustředit na fotografii, nikoliv na počítadlem vyrobený patvar, co vypadá jako něco mezi omylem a olejem... poté jsem si dovolil upozornit na banálnost motivu... na obojím si trvám... tož tak... jo a pokud tě zarazilo bodové hodnocení, tak to je jen... preventivní facka autorovi, který se dosud jevil celkem nadějně... hezké léto...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.7.2011 > Periskop> příště pošli avi, když už jsi od toho cvakání...:)
Já jen, že ta fotka není špatná, a tak se mi jevilo, že jednáš v afektu. A ty tvé komentáře mě to nějak potvrdily. Nic ve zlém, jen si nejsem jist, jestli pořád stojíš na té správné straně barikády. Chvílemi mi to háže, že podobně jako huwik jste se pustili do jakési pročišťovací akce, která mi není zcela nesympatická, ale zase mě dost odpuzuje, když snaživci příliš zmachrovatí.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 27.7.2011 > Šílená svině> snaživci a zmachrovatí? no, myslím, že už dál nemáme o čem diskutovat, že?
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.7.2011 > Periskop> Ty jseš s názorem dost rychle hotovej, kamaráde. Připadá mi to, že vidíš dvě slovíčka a už máš "vymalováno". Až to zreflektuješ z odstupu, třeba to budeš vidět jinak. Já myslím, opravdu, že se dost v tom svým rozpoložení mýlíš. Ale v podstatě nevidím možnost, jak ti to vysvětlit. Dáváš u této fotky jeden bod. Tvoje vysvětlení proč, je vysoce zmatečné, afektované. Ta fotka je docela dobrá. Kluk šel prostě podchodem, uviděl tam siuletu, nějakou zajímavou skutečnost, a protože něměl vybavení malířské, protože malovat neumí, nebo nechce, tak to vyfotil. A vyfotil to dobře. Nevidím důvod, co udělal špatně. Ačkoliv do fines technického zpracování nevidím. Ale tvoje kritika žádné skutečně věcné vysvětlení ani hodnocení nedává. Připust si to. Ty mluvíš o tématu (jako huwik), ale nikde nejsou žádn á pravidla, co se má fotit a co malovat. A kdyby je někdo udělal, byl by pěknej blbec. Protože to je na tom právě to nejzajímavější - fotka, co vypadá jako malba: supr. Kresba,co vypadá jako fotka - proč ne. Když to má nějaký obsah, když to sděluje! A to je podstata. Nu?
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 28.7.2011 > Šílená svině> teď vidím, jak je dobře, že nekomentuju literaturu
<reagovat 
...skop (Občasný) - 12.4.2017 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter