Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Už běž..
Autor: matta (Občasný) - publikováno 20.12.2002 (06:30:03)

Nespím. Slyším ji. Přehrabuje se po pokoji a je rozrušená, velmi. Hrozně nahlas brečí... A říká:

"Proč já?" Zní mi to katastroficky. Drásá mi to srdce.

Vždyť ona je ta, co mi pomohla z tolika problémů.

Ležím stále v posteli, nehýbám se. Jen čekám, co bude dál. Pořád něco hlomozí, jak tisíc rukou hrajících si s listím. Hluk je větší a větší... V jednu chvíli mě i napadá:

"Už běž... " A později se za to nenávidím!

Brečí, naříká... Lape po dechu, zato já ani nedýchám... "Vezmi si můj vzduch, ten co já nevdechla..." Říkám si pro sebe...

Nemůžu, spíš nedokážu, se otočit.

Co bych jí řekla? Co bych udělala, abych jí pomohla? Jde to vůbec? Co když si něco udělá? Tyhle sklony měla už dřív, chudinka!

Sbírám odvahu. Otáčím se. Dělám, že spím. Na zemi jsou tašky... Spousta! Kam to jde??? Děsím se...

Musím jí něco říct! Musím!

 

Ale nedovedu to...

 

Lucie, vzchop se!

Co když už se nevrátí? Co když jí už neuvidíš? Co když...

Vzala tašky a odnesla je do chodby, ještě stále brečela...

Přišla k mé posteli a pohladila mě po tváři, skápla jí slza a skoulela se mi na rty...

Byla tak slaná...

Nedokázala jsem jí říct, mám tě ráda, ani nic podobného...

 

A ona odešla...

 

Už se nikdy nevrátila...

NIKDY...

                                                   

 

 

                                                               Mám tě moc ráda...



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 20.12.2002 > Co bude dál, dál něco hlomozí - Pozor na opakování. Jako sůl ze všech slz,........to je strašnlivě patetický, nebo jak se to říká, vůbec se to sem nehodí. Jako pěst na oko. A to pozadí dost ruší, špatně na to vidím....... Jinak celkem hezké, ikdyž nic nevysvětlující a dost krátké, možná by to chtělo rozvinout (nesnáším, když tohle píšou mně) Známku nedám, ať Ti to nekazím. Teď jsem si teprv četla úvodník. To je mi líto. Neztrácej naději.:-)
<reagovat 
 matta (Občasný) - 20.12.2002 > Lian> Diky... Ja vim, nektere obraty byly neohrabane a nehodily se sem.. Psala jsem to z hlavy... Psala jsem to narychlo... Mozna sem doufala ze si to nekdy nekde precte, ona jedina me podporovala v psani... A to rusici pozadi je snad, protoze jsem byla a stale jsem hodne rozrusena...
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 2.1.2003 > To je hrozně smutný, ale vyjádření je naprosto přesný.
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.1.2003 > No ... ja se bojim jen toho, ze je to z vlastni zkusenosti a to ve mne vytvari ohromny smutek ... skoro plac.
Body: 5
<reagovat 
 matta (Občasný) - 14.1.2003 > P.i.k.o> Jo jo bohuzel je to z vlastni zkusenosti.... :-(
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter