Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zpověď prostitutky z kolekce Kdyby Máj napsala Jarmila
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 14.11.2011 (14:45:26)

 

ZPOVĚĎ   PROSTITUTKY

 

První navádění k jisté lehčí formě prostituce jsem zažila již na základní škole. Byla jsem totiž předčasně vyspělá a mnohem vyvinutější, než většina ostatních dívek ve třídě a tak mi spolužáci často nabízeli cukroví, cigarety a jiné úplatky zato, abych se svlékla a ukázala jim svá prsa. Já to samozřejmě odmítala, ale teď když jdu kolem stánku s tiskem a vidím tam ty nahotinky, všechna ta prsa, stehna a zadky, tak si říkám, jak jsem byla hloupá.  Byla holt jiná doba, dnes je nahota normální a leckterá moderátorka, modelka nebo herečka si klidně přivydělá tím, že se nechá vyfotit nahá do nějakého pánského magazínu. Ale já tehdy nabídku svých spolužáků brala jako strašnou urážku. No jak jsem řekla před chvílí, byla jsem hloupé tele.

Ale i později se stávalo, že různí muži více či méně skrytě naznačovali, že těch pár korun, které si vydělám jako pokladní v obchodním domě, je nic proti tomu, co bych měla od nich, kdybych byla rozumná. Ale já odolávala, protože jsem byla zamilovaná do Standy. Standa byl zedník, takže sice žádný velký prachy neměl, ale zato jsme se měli strašně rádi. Po čase jsme se vzali, pak přišla Sametovka a Standa si udělal vlastní stavební firmu a začal bohatnout. Těšila jsem se, že po tolika hubených letech se začnu mít se svým mužem dobře, ale on si peníze užíval hlavně pro sebe, začal rozhazovat, hrát na automatech, dokonce navštěvoval nevěstince. Pohrozila jsem mu rozvodem, a on se lekl a začal sekat dobrotu. Anebo spíš, jak mu mezitím zkrachovala firma a on o všechno přišel, byl najednou rád, že se má kam vrátit.

Ale v těch nevěstincích si asi zvykl na nějaký zvrhlý praktiky, nebo co, protože mě pořád nutil do věcí, které nikdy předtím nevyžadoval. Nebudu popisovat podrobnosti, protože je to dost nechutný, ale jednal se mnou jako s nějakou děvkou. Ale nejhorší je, že jsem si na to časem zvykla a dokonce se mi to začalo líbit.

Pak se provalilo, že po Standově firmě zůstaly ohromný dluhy a tak šel do vězení, já mezitím přišla o práci. A tak jsem si jednoho dne řekla, že když už se mnou můj manžel stejně nakládal jako s nějakou prostitutkou, tak proč v tom nepokračovat? Lepší než chcípat hlady, protože ta podpora v nezaměstnanosti je fakt tak akorát na chcípnutí. Bez Standy mi chyběl sex, bez práce mi zas prachy, tak jsem si řekla, proč nespojit příjemné s užitečným? Proč bych se vlastně za svou profesi profesionální prostitutky styděla? Jako obyčejná prodavačka si na trhu práce moc vybírat nemůžu, a nejmladší už taky nejsem. Dneska i mnohé herečky a zpěvačky, jejichž honoráře jsou určitě lepší než ta moje podpora, se nechají za peníze fotit nahé a ještě jsou na to pyšné, tak nevím, proč bych měla mít špatný pocit ze své dobře vykonávané práce.

Nedávno jedna zpěvačka prohlásila, že se nechá fotit nahá, aby mohla jednou vnoučatům ukazovat, jaká byla babička zamlada krasavice. Já nevím, mně to přijde trochu úchylný, ukazovat tělo chlapovi, který o to stojí a ještě mi zaplatí je něco jiného, než vnucovat svou nahotu chudákům vnoučatům, která si za babičkou přijdou v naději, že jim upeče bábovku a dá peníze na kino.

Jiná slavná krasavice v televizi zase tvrdila, že nabídku na focení nahých fotek odmítla, ale její přítel jí k tomu přiměl slovy, že bude pyšný, když všichni uvidí, jako má doma krásnou ženskou. To mi taky přijde úchylný, chlap kterého těší vědomí, že kdejakej jinej úchyl, který má pár korun na nákup časopisu, bude slintat při pohledu na nahé tělo jeho partnerky a přitom si ho bude honit…no já nevím. Představa jak na mé fotky dopadá sperma stovek slintajících úchylů je mi dost odporná. Já vím, ta moje práce také není nic moc, ale vždycky se na podmínkách s klientem dohodnu předem, a když nechci, tak to prostě nedělám. Navíc když jsem s jedním chlapem, protože trojku dělám jen výjimečně, tak je to přece jenom tak nějak intimní, ale mít vyvěšené fotky své nahoty na každém nároží, aby třeba spolužáci mého dítěte viděli, jaké mám bradavky a mohli spočítat pupínky na mém zadku, to by se mi fakt nelíbilo. Asi jsem staromódní a do dnešní doby se zkrátka nehodím.

Jiná moderátorka zase říkala, že pod příslibem, že se jedná o decentní a vkusnou nahotu, se focení nakonec podvolila, ale že si musela dát na kuráž dva panáky rumu. RUMU! Slyšeli jste dobře, decentní VIPka pije rum, jako nějaký námořník. To já jsem obyčejná prostitutka, ale kromě koňaku nebo šampáňa byste do mě nic jinýho nedostali. Teda co se alkoholu týká.

Jen mě tak napadá, když je ta cudná víla tak stydlivá, a než ukáže nahé tělo musí si cvaknout, jak jí asi bylo, když pak šla po ulici a všude to svý nahý tělo viděla na obálkách vystavených časopisů? To si asi pokaždé, když někam šla, musela vzít láhev rumu do kabelky.

Je fakt, že o nějaké společenské prestiži se u mé profese mluvit nedá. Přitom je to nejstarší řemeslo, v řecké kultuře byly ženy jako já nazývané kněžkami lásky a byly uctívané. Ale dneska lidi nemaj úctu k ničemu. Navíc je prostituce svým způsobem poctivá, chlap mi dá peníze a já mu zato dám trochu iluze o lásce, něco za něco. Dejte si dneska peníze do banky nebo je svěřte nějakému podnikateli…podfouknou vás a vy nemáte ani prachy ani slibovaný produkt ani iluze, protože ty díry v zákonech u nás to umožňují, a tak jsou některý naše bankovní domy jako ty černý díry ve vesmíru, co v nich všechno mizí.

Láska za peníze je pouhá směna hodnot, ale kolik ctihodných manželek tahá z manželů prachy a přitom jim zato ani nedají. To bych mohla vyprávět, spousta mých klientů jsou právě ženáči, kteří doma nenajdou to, co hledají. To byste se divili, kolik vznešených paniček, které nade mnou možná ohrnují frňáky, žije s manželem jen pro peníze, a nikdo je zato neodsuzuje. A kolik hereček si svou kariéru zasloužilo svým tělem, kolik postelí prolezly, než se staly tím čím jsou. Když nějaký chlap veřejně připustí, že chodí do veřejného domu rozhazovat peníze, nikdo se nepohoršuje, když tam chodí obyčejná chudá ženská peníze naopak vydělávat, tak se pohoršují všichni. Včetně některých pravidelných štamgastů těchto míst, kteří by nikdy nepřiznali, že tam chodí, aby jim to nezkazilo kariéru nebo nerozbilo manželství. Nejspíš se ti zvrhlíci bojí,  že když se o jejich návštěvách bordelu dovědí  manželky, ztropí jim bordel i doma.  

Ale to není můj případ, já nikde zaměstnaná nejsem, jsem na volné noze a pracuji na vlastní pěst. Chodím po lepších barech a vydělávám sama pro sebe, že by se na mně přiživoval nějaký pasák, jako parazit, to bych nesnesla. Ale těch holek v bordelech je mi fakt líto. Často jsou to cizinky, kterým nic jiného nezbývá, protože jim hned po příjezdu k nám seberou pas a pak jim po celou dobu odebírají i podstatnou část výdělku. Hlavně že se naše vláda stará o porušování lidských práv někde v Tibetu, ale co se jim děje tady přímo pod nosem, to mlčky přechází. To je furt řečí jak jsme proti obchodu s bílým masem a jak ctíme práva žen.

Nechápu například proč se toleruje ta spousta masážních salónů a bordelů, jejichž majitelé, většinou muži, vydělávají na ženských tělech takový velký prachy. A proč se vyhazují peníze daňových poplatníků za policejní zátahy na šlapky? Mnohem efektivnější by byly zátahy na jejich klienty. Kde není poptávka tam není nabídka, když na těch silnicích budou holky stát zbytečně, tak se nakonec seberou a půjdou raději někam umývat nádobí, aby neumřely hlady.

Ale přiznejme si, že některé to dělají rády a pro potěšení. Mně se to občas také líbí, zejména když přijde nějaký mladý koloušek, kterýmu bych klidně dala i zadarmo. Některý ty mladý kluci jsou tak pěkný, že bych jim nejradši zaplatila já sama… nu což jsem už stará zhýralá děvka. Ale co ty mladý nezkažený chudinky, který jsou k tomu nucený? Kolik z nich by to nikdy nedělalo, kdyby jako prodavačky nebo úřednice měly stejné platy?

Když o tom všem přemýšlím, napadá mě, že bych se měla dát na politiku a pokusit se to změnit. Na případné námitky, že děvky nemají v politice co dělat, nehodlám vůbec reagovat, ale je fakt, že nebude snadné se prosadit v tak silné konkurenci jaká tam je, jelikož tam jsou ty největší…no ty, jak se tomu říká… ty největší kapacity.

Přejít od prostituce k police možná nebude zas tak velká změna a já si zvyknu, jako jsem si zvykla na ty Standovy prasácký praktiky.  V žádném případě bych však nechtěla srovnávat politiku s bordelem, ačkoliv si myslím, že jistá paralela by tu byla: obojí je služba. To první služba lidu, a to druhé služba jeho silnější polovičce. Jen s tím rozdílem, že v té první instituci si za to nechají neporovnatelně víc zaplatit.

 

Svět je jako veřejný dům

kde se nabízí jen bolest a pláč

Zaplatíš potem a slzami

Za poskytnuté služby

Které jsi nikdy nežádal

Svět je velkej bordel a

východ vede do tmy

a je jen jednosměrnej

Tak neremcej a radši si užívej

kam by jsi pospíchal, hlupáku

copak nevidíš

že ty děvky kolem tebe to mají

zatraceně dobře spočítaný?



Poznámky k tomuto příspěvku
Michelle (Občasný) - 14.11.2011 > ..vnucovat svou nahotu chudákům vnoučatům, která si za babičkou přijdou v naději, že jim upeče bábovku a dá peníze na kino
Body: 5
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 14.11.2011 > zajímavé... i když víc obsahem než formou - 3/4
Body: 3
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.11.2011 >
Body: 4
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.11.2011 > a matka příroda, ta terorína slastí, se chechtá! ale když to nemá být jen o sexu, tak pak to je fuška ... vztah, láska, city, pochopení .. kloužeš po povrchu ,,,, 
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 16.11.2011 > anae> klouzat po povrchu je u některých témat možnost jak se neutopit v patosu...a v dnešním povrchním světě možná i vhodnou strategií přežití
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter