Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jedna Cyklistická
Autor: Diggi Pop (Občasný) - publikováno 20.11.2011 (21:45:03)
Ze dne na dno , na dně prázdno
jedno jak dál , je to dávno.
Bylo něco a bylo toho plno , byl to pocit , něco co rozeznělo strunu.
Ve dne světlo , ve mě teplo
bylo jinak , pak se to seklo.
Přišel soumrak , vítr , potom tma a zima a já si uvědomil
co se mění neni klima.. 
Jsem to já , mam v sobě cizí duši , ta moje kdoví kde , asi dnes neni ve svý kůži.
Až se vrátí , dám jí pěstí , řeknu: 
nejde v depresích hledat štěstí. 
Ta druhá duše - tu píchnu kudlou - 7 bodnejch - na co se párat s nulou.


Poznámky k tomuto příspěvku
travail (Občasný) - 21.11.2011 > Tohle by šlo parádně proškrtat, promiň, že do toho hrabu, pokušení je veliké, poněvadž hlavně na začátku by pak krásně vyvstaly ty rýmované "nicneříkající" - ale zvukomalebné! - fráze - to je pane útok na řeč! :) "Ze dne na dno, na dně prázdno/jedno jak dál, je-li dávno./Bylo něco, bylo plno,/něco rozeznělo strunu./Ve dne světlo, ve mě teplo/bylo jinak, pak se seklo./Přišel soumrak, vítr, zima/co se mění, neni klima.." ad libitum. Dál nevím :). Je to jen názor, nechci tě navádět k lacinému rýmování (a to moje laciné je, ale když má smysl, nejenže se dá omluvit hodně, ale smí se všechno) - jen, že tady jsi k tomu odsýpavému rýmu stejně blizoučko a téhle by to snad i seklo. Vzít to jako základ a sesypat tu prázdnotu (i samotných slov) na jednu smutnou hromádku a podpálit.
<reagovat 
 Diggi Pop (Občasný) - 23.11.2011 > travail> ano , děkuju za zajímavý názor a nápad , ikdyž s ním úplně nesouhlasím . podle mě je to sesekané Dost . ono té strohosti nesmí být moc a člověk musí být velikej mistr , aby pár slovy vystihl pointu . to já nejsem ;)
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 21.11.2011 > travail to vystihol / hla
<reagovat 
 travail (Občasný) - 27.11.2011 > Path Adamski> touché - ale zas tolik na té genderové vyváženosti netrvám, neboj.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 27.11.2011 > travail> "žaba na prameni? " principiálne som za zachovanie rodovej korektnosti,nakolko so zánikom matriarchátu sa značne zredukoval význam slova civilizovanosť- neboj, v šerme mám isté slabiny
<reagovat 
 travail (Občasný) - 27.11.2011 > Path Adamski> :) - ne, vždyť člověk by se snad i bál být pořád ve všem nejlepší - myslím, že v tom spolu souhlasíme.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 28.11.2011 > travail> zakladáš si na prehrách ?
<reagovat 
 travail (Občasný) - 28.11.2011 > Path Adamski> zakládám se na nich:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter