Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přáníčko
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 23.12.2011 (05:21:46)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Side (Občasný) - 23.12.2011 > Jani...., krásné svátky a bohatého Ježíška, díky a aoooooooj
Body: 5
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 23.12.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
padulib (Občasný) - 23.12.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.12.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 24.12.2011 > i Tobě kotě
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.12.2011 > hlavně přežít :-)
Doporučil 
<reagovat 
djstek (Občasný) - 24.12.2011 > Nápodobně..;)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 26.12.2011 > AHOJÍK, TOBĚ TAKÉ A JAK JEŽÍŠEK, PŘIŠEL_ :-)
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 27.12.2011 > Bajata>  Přiletěl na peruti
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.12.2011 > "

."
Doporučil 
<reagovat 
jamala (Občasný) - 30.12.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 30.12.2011 > Toto je tak zle, az to treba doporucit..som sa po dlhej dobe prihlasil..nech tento den nezapadne do zabudnutia, ze tak strasna vec je medzi najdoporucovanejsimi. Az som rad : )
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 28.12.2011 > Tyjo, zdá se, že totáč pokořil další level. Díky za přání, ale to přáníčko, včetně "pohodových svátků" je úděsný. Hlavně mi ale vadí ty slzičky tady pod tím (a skutečně nemyslím smajlíka), ale to kolektivní kýčovité dojetí, to je strašný.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.12.2011 > hloupy ivan> 

Výjimečně s Tebou souhlasím.


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.12.2011 > hloupy ivan> to "přáníčko" je zcela obludné, nechutné... ba přímo zrůdné, včetně té masáže v auditku... a bože, jsem donucen souhlasit s cvakalem, nikdy by mě nenapadlo, že podobný okamžik nastane... :-)
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 30.12.2011 > Periskop> 

Pánové co na to říct ? Moje upřimné přání nic víc-ale díky co člověk v dnešní době může čekat- toleranci-to by úplně stačilo-ale kde není ...

Mějte se a hlavně zdraví to je důležitý !


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 30.12.2011 > jaxxana> a co takhle projevit trochu tolerance vůči návštěvníkům totemu a tenhle projev nevkusu poslat svým poplácávačům soukromě? ale to by nemohli svoji stádní tupost projevit déčkováním, že?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 31.12.2011 > jaxxana> Jistě, většinou může čekat rozbředlou toleranci, lennost se vůči něčemu vyhranit. Nebo pitomou agresi - třeba vám můj komentář tak přijde. Problém je prostě v tom, že třeba já považuji galerii, byť volně přístupnou, za něco jiného, než za blogísek nebo fejsbůček a tím pádem bych byl rád, aby to co se tam objeví nenahánělo hrůzu svojí nevkusností. Jistě, můžete argumentovat vánoční dobou, relativností "nevkusnosti", vkládat mi do klávesnice cosi o "Velkém umění" - ať už to napadne kohokoli, budu vděčný, když mne toho ušetří. Omlouvám se, že jsem se vyjádřil zrovna pod tvým přáním, přišlo mi svého druhu být krystalickým příkladem.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 30.12.2011 > Periskop>  Bože tolik zloby a ten život je tak krátkej-snad se toho tolik nestalo a nebo to mám vymazat, aby Vás to nedráždilo ?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 30.12.2011 > jaxxana> prosímtě jaká zloba? už jsem ti to myslím jednou napsal, pokud nesneseš jiný názor než blemcavé chválení, nepublikuj... galerie je snad ještě stále určena k publikování výtvarných děl či není? pokud nestojíš o negativní ohlas na tuhle "přáníčkovou" nevkusnost... prostě to napiš pod dílko a nikdo kromě tvých kamarádů se tím nebude zabývat... nebo jim to, jak již praveno, rozešli soukromě poštou... btw.: chceš snad tvrdit, že to tvé přání není nevkusná splácanina???
<reagovat 
 koloděj (Občasný) - 30.12.2011 > Periskop> Milý Periskope, jsi úplně mimo mísu a to mě na člověku Tvého vidění mrzí..Ono v životě nejde jen o soutěž a Vele umění - on i ten Totem už je jen a jen Kýč...ale i o obyčejné Lidské přání. Tak prosím Tě zavři Hubu Holan
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 30.12.2011 > koloděj> máš odlišný názor tak zavři hubu? jak typické! chceš snad tvrdit, že to přání není nevkusná sračka??? a kdo je tady mimo mísu, aha? ale co, prosímtě ušetři mě dalších avíz, na "zavřihubu" nejsem zvědavej!
<reagovat 
 čtenář Schnorchel - 31.12.2011 > Periskop> Ježíšku, prosím Tě,přečti si mé psaní.Je krátké. Mám k Tobě jen jedno přání: Ať jsou všichni v celém roce takoví, jak na Vánoce! Ať jsou milí, míň se mračí...
Děkuji Ti. To mi stačí.
<reagovat 
 koloděj (Občasný) - 12.1.2012 > Periskop> uklidni se a nedělej Vlastu :-)
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 27.12.2011 >
<reagovat 
 nex (Občasný) - 30.12.2011 > koloděj> Pokud v záhlaví Totemu není jasně napsáno, že toto zde je především sociální síť pro slaboduché a ztroskotance, není třeba žádných ohledů a ty nebudeš určovat, o čem je totem.

<reagovat 
 koloděj (Občasný) - 12.1.2012 > nex> jdi do Hajzlu sráči...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter