Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
setk8n9
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 8.2.2012 (20:04:45)

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 8.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Agx (Občasný) - 8.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
laibrhill (Občasný) - 9.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
butch (Občasný) - 9.2.2012 > tohle mě okouzlilo
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 9.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mazal (Občasný) - 9.2.2012 > tem buvolec na posledním obraze má zlomenou přední nožičku:-))))))))) vím, fantazie a zpracování je výsadou autora , ať se ti daří M
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.2.2012 > víš, že nad námi měl na velkým pozemku v lese svůj srub Zdeněk Burian?
Doporučil 
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 9.2.2012 > anae> no to tedy netusim..uaa
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2012 > některé národy pořád mluví o kýči, jiné zase o dětství, atd.. některé vůbec..
<reagovat 
čtenář Min - 9.2.2012 > Krásný umělecký kýč. Myslím si, že ke kýči jednou dojdeme skoro všichni, jedni dříve, druzí později. Proto přehodnocuji svůj životní vztah ke kýči, začínám ho mít rád a dělit na dobrý a špatný. DObrý je řemeslně zdárně vytvořen - a já říkám, proč ne. Ne každý chce mít doma na stěně umistěné umění. Na druhé straně stojí špatný kýč, většinou vytvořen nějakým amatérem, řemeslně špatně. Ten by měl žít zastrčený někde za skříní. Ale i takový mají lidé rádi a s uspokojením si ho pověsí na zeď nad sedačku.
A druhá otázka - a co je to vlastně kýč? To, co nám říkají znalci umění a my to po nich opakujeme?
Jsem pro, aby si každý maloval, co se mu líbí a kupoval si, co se mu taky líbí.

<reagovat 
 mazal (Občasný) - 9.2.2012 > čtenář> Od Lumíka to ale nečekám, pro mě je Lumík pan někdo!!!!!!!
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 9.2.2012 > čtenář> ano, taky mě napadlo, že k tomu dojde snad každý...jen to dělení se mi nezdá v Praze je galerie a ne jedna, ale pro ukazku, myslim,http://www.esgalerie.cz/, kde je řemeslně dobrý kýč.A přesto, řekněme výrazně kýčovitý. dělil bych to jinak - někde je problém v cítění, ale neumím to zřejmě popsat. Pak co je tedy kýč - možná už jakékoli zobrazení je kýč...
<reagovat 
 Čtenář - 9.2.2012 > Lumiik> noo aaano pán je fajnšmekr ..ono se dá hovno taky převalovat v hubě hledat tóny že?..a dělit na sračku a hodně tuhou zácpu ale jedno je jistý že obojí je projev onemocnění vy debilové a kdo si v tom libuje je potkan a ne člověk o umělci se zde nedá vůbec mluvit.. hahahawgh
<reagovat 
 pelvis (Občasný) - 10.2.2012 > mazal> Lumiik umí malovat, o tom jsem přesvědčen, rok 2005 to dosvědčuje, škoda, že posledních pár let je tomu povětšinou jinak:-( je to pouze můj názor, Lumiikovi bych samozřejmě přál, abych se mýlil:-)
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2012 > pelvis> borec kterej mi maluje pravidelně ložnic to umí taky..apropos milý elvisi asi ti nedochází zásadní věc ato že ten chudák tady asi už svoje hranice našel a dál nic nevymyslí kdyby se posral on i lidi jako ty..to stááále nemění nic na faktu že právě takto se dělí zrno od plev..smutnější už je jen fakt že ty nedokážeš obdivovat nic většího čímž si svoje zorné pole úmyslně zužuješ na minimum což ti taky moc nepřinese :)
<reagovat 
Čtenář - 10.2.2012 > zas nemáš na barvy že maluješ hovnem?
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 11.2.2012 > kazdopadne zaujalo, len sa mi farby nehodia do mojho vkusu. ale vyborne stvarneny priestor a zivocichy - tvary, podhlady, nadhlady..
<reagovat 
TabulaRasa (Občasný) - 12.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
píč (Občasný) - 13.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 13.2.2012 > tak mám takový pocit, že tě okouzlila "růžová".. no abych řekla pravdu, tak jsem taky měla tohle období, takže tomu rozumím, ale u tvých věcí mě to prostě nesedí...nejvíc mě zaujal druhý kousek - ten, kde růžová vůbec není...
<reagovat 
Čtenář - 15.2.2012 > no to je slušnej výprask..buzerant dostává víc negativních komentů než déček zdá se že realita na netu je stejně tvrdá jako realita v realu ..náš vyteplenej umělec bude zas o hladu domovy důchodců už jsou taky plný měl by si chudák začít hledat - slušnou práci! krypl ale kdo by ho zaměstnal když umí hovno..
<reagovat 
čtenář katovna - 15.2.2012 > Se tady toho nadrmolilo zase :-D.
Barvy nechám stranou, je to cirkus a k tomuhle mi patří, líbí se mi hlavně to prostorový modelování, jak kostry potažený texturama, sedí mi to. Laborovat o kýči nebo o převalování hovna v hubě k tomu nepotřebuju ;-).
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2012 > čtenář> tys to přišel zachránit pche líbí se ti prostorový modelování kundo? tak to asi čumíš na stejný pičoviny jako autor proto se o kýči rozepisuje hlavně on debile hehe
btw brát inspiraci zde :http://smash.own.cz/files/doba_ledova3.jpg
je horší než cirkus ..cirkus je proti tomu velký umění kokote takže jsi mimo naprosto ve všem ...zapít a polknout buzno
<reagovat 
 Čtenář - 15.2.2012 > čtenář> naopak ty to potřebuješ nejvíc kostro potažená texturama
<reagovat 
 čtenář katovna - 15.2.2012 > čtenář> kundo
debile
kokote
buzno
------

:-D Ty budeš taky dobrej chovanec. Zajímalo by mě, kam až je možný takovýho chudáka vyprovokovat, ale nechci tě mít na svědomí.
Další koprolalickej záchvat si usnadni a piš jen proud nadávek - to co se pokoušíš sdělit mezi tím ti a)neuleví b) nikoho nezajímá ;-)
<reagovat 
 Čtenář - 16.2.2012 > čtenář> ale ty tomu dobře rozumíš ubožátko
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.2.2012 > ...mně ty poslední věci připadají po čase zase poněkud odjinud, to je asi proces běžný, líbí se mi některé velmi,jiné méně, přesto jsem stále v úžasu z tý šílící perspektivy,z čisté malby,z prostoru, z obzorů vzdálených.... "Kam jen oko dohlédne"......se říká... Fandím nedohlednu a nepředvídatelnu.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 8.3.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 8.3.2012 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter