Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tears drop to heaven
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.1.2003 (00:38:15), v časopise 18.5.2003
Dědovi


Poznámky k tomuto příspěvku
AdaMM (Občasný) - 14.1.2003 > a teď mě ten blbě tmavej monitor opravdu vadí!
ale i to co vidím, se mi moc líbí - jistě se na to podívam i odjinud než z domova, budu to mít na pokračování :) super!
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 14.1.2003 >
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 14.1.2003 > oldschool mishka že by přišla a nakoopla tu úroveň? :)
Body: 3
<reagovat 
aza (Občasný) - 15.1.2003 > Moc pekne!
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 16.1.2003 > Delas hezke veci.
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.1.2003 > > Gino > priznam bez muceni... design me uz par let zivi i naplnuje ;-) (viz. www.mishka.cz)

<reagovat 
čtenář goes - 16.1.2003 > nic proti, jak uz jsem tu nekde psal, staci chvilka v grafickych programech a udela to kazdy, nic pekneho, komercni shit...
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.1.2003 > ..."komerční shit", kterej vznikl pár hodin po tom, co mi umřel děda a SLZY ZAČLY PADAT VZHURU... dO NEBE...

Oba vime, ze to neni o tom, jak je co slozite udelat, ale jak vypada vysledek a co rika, ci rict chce.

Ale chtela bych videt tu Tvou "chvilku v grafickych programech". Grafiku delam X let, ale tohle bych za chvilku fakt nezvladla. Zvlast, kdyz clovek u toho tvoreni hleda a zkousi a ne neco bezmyslenkovite npalaca za 5 minut.

Ale diky za Tvuj pohled, stejne mam pocit, ze nejses "anonymni" ctenar, ale jeden pravidelny se "svym jmenem", ktery mi mel potrebu dnes vratit mou drsnou kritiku. ;-)
<reagovat 
čtenář goes - 16.1.2003 > ee jsem zcela anonymni, muj spolubydlici z koleji tu vlozil obrazek, tak jsem se sem dostal, jinak bych tu nebyl. Mam jiny pohled na umeni, rekl bych ze kdyz neco delam, nejaky vytvor a maluju, tvorim, modeluju atd... tak konecny vytvor muze rikat vysledek jenom mi, tezko, kdyz nekdo nakresli tri carky muze toto dilo nekomu rikat, ze je to jeho zamilovana chvile, fuj pripomina mi vase debaty ono "pitvani basni" ve skole, kdy mel nekdo rikat co tim basnik chtel rict... jak muze nekdo z vas rict tohle je dobre, tohle neni dobre, ten stin je blby (v pripade fotek) kazdy vytvor je super a tak by ho mel kazdy brat a to, ze se mi nekde neco nelibi neznamena, ze je to o velkem kulovem... suxx ste tu stejne banda lidi, co kdyz prijdou na vystavu a hledi na neco, dokazou u toho stravit hodiny a perfektne situaci rozebrat...
<reagovat 
čtenář goes - 16.1.2003 > navic v tomto... staci nahodit pluginy a skiny a mas to poskladane za chvili...
<reagovat 
čtenář goes - 16.1.2003 > jeste by mne zajimalo, kdo z toho vytvoru poznal, ze ti par hodin predtim nekdo umrel... nikdo...
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.1.2003 > > goes
1) vidis, jste tu sice banda trapnych lidi, co pitva neco, co pitvat nelze a na neco si hraje a pritom ses k nam dobrovonlne pridal a mel si nazor na neco, na co mit nazor pry nelze

2) skiny jsem jeste jako nastroj v grafickych programech nevidela, skiny jsou ruzne designy, vzhledy na ruzne programy, ne nastroje v graf. programech
A filter tam snad neni pouzity zadny. Jsou tam ruzne propoustene layery a to je tak vsechno.

Ale jiste ses nejaky velky odbornik na Photoshop, kdyz hned vidis, co za jak dlouho jde ci nejde stvorit.

3) nemusi byt preci vysloveno vse.. nebyl ucel, aby to vsichni vedeli, vim to ja a to mi stacilo, jen jsem chtela vyvratit Tvuj "komercni shit"

A dost, nema rada jakekoliv neshody i s cizima lidma!
slunce v dusi. ;-))


<reagovat 
čtenář goes - 17.1.2003 > ee ja nechci rikat co a ja, s temi skiny mas pravdu a ve photoshopu delat moc neumim, takze jsem graficka lamka... proste neuznavam "umeni" ktere jasne nedava najevo co vyjadruje, tim mylsim, pokud na obrazku je barak, tak je to barak, ale nemam rad abstrakno, ale jak rikam, 100 lidi 100 chuti... drzim palce a verim, ez jsou lidi, kterym se to libi, davam ti jednicku za snahu mne premluvit :) ale i tak, kazdy lidsky vytvor si zada uznani...
<reagovat 
čtenář goes - 17.1.2003 > tak jednicku nedam, protoze jsem uz dal petku... tak menim nazor :)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 17.1.2003 > > goes > ses kouzelnej! ;) (mysleno vazne!:)) moji snahou nebylo Te premluvit ke zmene znamky, vitezstvim je, ze jsme se nakonec domluvili bez drsnych slov a skoncili " v miru" :) Diky!
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 17.1.2003 > Nemyslim si, ze tato grafika je jen otazkou filtru ve Photoshopu. Ma neco do sebe a kdyz jsem si vsimnul i textu, tak tomu dodava spravny smer...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 17.1.2003 > Mam rad progresivni grafiku jako dela Mishka popr. Efa. I kdyby bylo pouzito milion filtru, tak to nezmeni nic natom, ze je to pekny. Od toho tady prece ty filtry jsou. Tohle je velmi podarene...
Body: 5
<reagovat 
čtenář winhater - 19.1.2003 > Teda Mishko, zrovna tady bych Vas necekal.. :) Kdy budete mit konecne novy web? Uz se moc tesim... :)
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.1.2003 > Totem uz znam dlouho, ale zatim jsem tady chodila prevazne za ctenim a prezentovanim poezie, ale kdyz jsem zabrousila do sekce s grafikou, tak jsem si rikala, ze mozna i ty moje par let stare vytvory to trosku nakopnou. :)
A novej web?!.. jsem ostuda, ale vypada to uz brzy, v unoru nejpozdeji. :)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.1.2003 > vcelku se na to dá koukat
Body: 3
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.1.2003 > Lucie > Jaká čest mít stejné ohodnocení jako gfx z názvem Elliza. ;-O Jdu se oběsit.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.1.2003 >

komu jaká čest, tomu taká čest....


<reagovat 
rell (Občasný) - 19.5.2003 > tak tohle je good....
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 21.5.2003 >

supr! uzasny, presne tohle se mi líbí... !!!

 


Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 21.7.2003 > libi
Body: 5
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 31.7.2003 > noo, tak kdyz koukam na tvoje vytvory, tak jdu rychle smazat naky veci, ktere jsem si dovolil poblikovat... Ted se cejtim hodne blbe, kdyz to poravnam s tim tvym... Jses fakt dobra!... uff
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter