Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nádraží samá sranda
Autor: vosička (Občasný) - publikováno 1.5.2012 (22:39:49)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
patafyzik (Občasný) - 2.5.2012 > Nešlo oříznout ty bílé čáry dole? Pak by to vypadalo, že se ti konečně povedla fotka.
<reagovat 
vosička (Občasný) - 2.5.2012 > ty bílý čáry tam jsou naschvál - je to symbol kolejí - jejich odraz -- jinak mobilem holt zatím lepší fotky neudělám (na horách mi půjčili foťák - a už mě déčkoval aj velkej periskoop ;-) ---- že fotka nekončí, to je naschvál, mně se to líbí (i na tom nádraží byla už tma jak v prrr..) - a Pozn. dotaz - nelze na foto pohlížet i z pohledu myšlenky, symbolu? nejen technickýho provedení? - něco jako v krasobruslení - technický provedení - mizerný (mobilem, žejo), umělecký dojem - docela dobrej?
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 2.5.2012 > myslím, že u fotky ve většině případů mizerné technické provedení degraduje i umělecký dojem
<reagovat 
čtenář corleone - 3.5.2012 > Ou to bolí.
<reagovat 
vosička (Občasný) - 3.5.2012 > díky za zastavení, pánové - jen mám takovej malej dotaz - když ve výtvarným umění se oceňuje každá rozmazaná abstraktní rozmlženina - tak proč fotografové až zas tolik bazírujou na dokonalým technickým provedení? nebo je snad současný výtvarno umělecká mlhovina a umění fotografie - precisní dokonalé konkrétno tvaru? nedaj se brát fotky taky z pohledu výtvarného umění? škoda, že už zmizel Toono - pěkně ty svoje fotky aspoň poškrábal!
<reagovat 
huwik (Občasný) - 2.5.2012 > Zkus si najít nějakého dobrého fotografa, co fotí nádraží či noční život... Tohle je bohužel klasická turistická fotka, předpokládám bez stativu (v noci se bez stativu fakt nedá) nebo ti to špatně ostří. U fotky není jasné, kde začíná a končí, což mi normálně nevadí, ale tady mi to nesedí.
Body: 2
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 3.5.2012 > huwik> p.s. na mobil stativ nemám...
<reagovat 
huwik (Občasný) - 4.5.2012 >

proti fotkám z mobilu nic nemám, pokud to funguje jako ,,deníček" náhodou jsem už viděla hodně dobré fotky z mobilu, udělají takovou pěknou patinu jak je to zašuměné a tak.  V noci se ale s mobilem nedá, není schopen udělat nějakou kresbu natož zaostřit.


<reagovat 
J&mes (Občasný) - 2.5.2012 > nápad dobrý, líp to provést
Body: 3
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 3.5.2012 > J&mes> mobil
<reagovat 
 J&mes (Občasný) - 4.5.2012 > vosička> možná by pomohl nějaký postproces
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.5.2012 > ...mě se to líbí moc, ač s "Toono" pojetím nerezonuji.....Dole ty čárky bych ořízla, jinak je to parádní záběr. Ani za uměleckej dojem, ani za technické provedení....Za fotku z mobilu a za vtip, za téma, prostě se to povedlo.... ukládám si to.... 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter