Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Let
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 8.6.2012 (11:51:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 8.6.2012 > tak táto fotečka je krásna
Body: 5
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 8.6.2012 > o hodně lepší než tvé předchozí
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 8.6.2012 > Thumb> ještě si rýpnu, pokud můžu. Možná by to vypadalo lépe bez oblohy. Jen komíny..fotka by dostala ještě více industriální vzhled.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.6.2012 > No panečku...Možná trošku i souhlasím s Thumbem, ale jsem opravdu na vahách.. Ta obloha tomu dle mne dává trošku života v tom betonu...Já bych možná udělal fotky dvě a dal je najednou...
Ale jinak, ukládám, tisknu atd.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 8.6.2012 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 8.6.2012 >

ta je fakt dobrá,já jí beru s oblohou


Body: 5
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 8.6.2012 > pjekná..
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 9.6.2012 >

"...no tak tohle se Ti "...opravdu" povedlio; ...,

 

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.6.2012 > .. evokuje dokumenty z 11. září.....Ale má téma této fotky výpovědní hodnotu, s odhlédnutím na předešlou mou větu...industriální snímky si netroufám většinou hodnotit, takže asi 4.... 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 9.6.2012 > Mima> 

"ad to "11.září "-tak to máš

 

 

relativně "...bujnou" představivost; ... :).

 ."


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 10.6.2012 > Zeanddrich E.> 

..konečně jsem dohledala, jakáže to připomínka "na můj účet" došla 9.6., nějak se mi špatně nebo vůbec v posledním čase.... zobrazujou texty poznámek k mým komentářům... Buď avizo vůbec žádné, jen náhodně se naskytnu v pravý čas na správném místě......,nebo k avizu žádná další písmenka....Co se týče "bujné"představivosti, tak bych si dovolila odporovat uvozovkám, a souhlasit s relativitou.Neovlivním, co mi napoprvé příspěvek evokuje, a protože nelžu, povětšinou, tak to sem nasázím tak, jak to právě přijde....Jsou věci, události, účinky i reakce nesrovnatelné.....Záleží na mnoha faktorech, které fungují nezávisle na předpokladech a dojmech....a je to tak asi dobře...A nikdo neví, jak se cítí třeba ptactvo zaskočené "nenormální" zimou, nebo těma monstrózníma výtvorama člověčíma..., kdo ví, koho co a jak moc bolí.....

P.S. Snažím se "nastolit pořádek" v tom, aby totem na novém serveru fungoval tak, abych nepřicházela o informace, a aby mé zprávy došly k adresátovi. Redakce zatím neodpovídá, a tak při otevření mého nicku se mi objeví spousta zpráv od jakéhosi Hackmanna...????, a všimla jsem si už dávno předtím, že jsem chvílema byla "ostře sledována" u svých komentů, ale nějak jsem to posléze "přešla", vzala navědomí bez emocí....Nejsem psychotik, co se cítí někdy být možná  "pronásledován" nějakým způsobem třeba na této půdě,a  pokud ano, tak s rozechvěním a odvahou to přijmu,...nebo taky ne......nevývratný blud se nedá ničím vyvrátit....No, příliš jsem se zase rozepsala, snad ne úplně zbytečně.....  


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 11.6.2012 > Mima> 

"...ad ten Hackmann -že by nový "...duch" nového serveru, aby zde nebylo tak "..mrtvo" ??   -Zjevuje se i mně, i dalším, co jsem

 

 

zde "zaslechl". ...zajímavé, že mi to jméno evokuje nějakého Hack erra, nebo tak někoho; ....

 ."


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 11.6.2012 > Zeanddrich E.> ...jo, já to tady nikde nezaslechla, to mě samozřejmě taky napadlo, ale díky tomu, že zde teď spousta věcí nefunguje jako dřív, tak jsem si myslela, že někde jen já špatně klikám a způsobila si potíže se zobrazením zpráv a odpovědí na mé komentáře sama......... redakce mi zatím také neodpovídá, ačkoliv jsem poslala již dotazy několikrát...
<reagovat 
zadaf (Občasný) - 9.6.2012 > dal bych toho ftáka před polovinu...
Body: 4
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 11.6.2012 > zadaf> 

"...jak "dal" ? Pták je přeci "..vždycky" přesně

 

 

tam, kam stačil doletět; ......

 ."


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.6.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter