Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jsem dobytek
Autor: Ozka (Občasný) - publikováno 8.6.2012 (12:54:17)

 

 

Tohle ráno bylo vážně krušné. Nedivím se - po tříměsíčním tahu.


Prý jsem dobytek! Dobytek odbytek zbytek přebytek. Proč ne, že jo. Někdo musí být. Stejně jako jsem kráva, blbka, konzerva a pesimistka. To mi říká ON. Co už s tím/ním.


Nepiš o tom, že se vydáš na cestu, vydej se na ní – blá blá blá. Mám ráda tyhle chytráky.


Potřebuju boha = potřebuju Lilithu. Jen nevím jak ji udržet na uzdě, abych zase nezačala tam s tím a opravdu nebyla dobytek. To si chce dát kafe. Na rozjezd. Jako každý den, jako každé ráno.


Jsem unavená. Možná je to tím počasím, tímhle domem, hlukem tramvají a nočních rozjezdů, nespavostí. Na co se dá ještě vymluvit?


Udělala jsi někdy něco jen protože jsi chtěla?“ (jo a proto tu teď sedím jak trubka a brečim do polštáře)


Používá takové klišé, občas mi připadá, že mu ta třicetiletá žába vymyla mozek: „Víš milovat neznamená vlastnit. Nikdy jsi nerespektovala moje potřeby. Proč nemůžeme mít volný vztah?“


Nikdy jsem se neptala kam jde, s kým jde, co tam bude dělat, kdy se vrátí, nikdy jsem mu nevolala, nenaháněla ho, neříkala mu, co má dělat. Nikdy mu nelhala, neměla jsem důvod. Bydlela jsem ve stejném bytě a starala se o něj, když to potřeboval. Přesto to bylo špatně a cítil se v kleci.


Tak si říkám, že mu za to nemůžu a vážně tomu chci věřit. Nechtěla jsem mu ublížit.


Nikdy jsem si ho nechtěla vzít a přivázat k sobě sliby. Teď si hraje na rebela, když mi říká, že je zamilovaný do NÍ a mě má rád a chce nás obě a že je to v pořádku, že jsem prostě jen konzerva, když to nechápu.


Tak si říkám, že jsem teda konzerva, když nechci někoho, kdo chrápe s jinou, kdo touží být s někým jiným. Tak jsem prý sobec a nerespektuju jeho potřeby. Nikdy jsem neříkala, že nejsem sobec a že ho úplně chápu.


Hlavou mi plujou tyhle plachetnice průjmů od té doby.


Tyhle doby jsou to nejčastější po dýchání a zabíjení na Zemi.


Byla sobota jen jsem se chtěla bavit na koncertě, konečně ho představit jednomu z lidí, kterých si fakt vážím, a zapomenout na starosti, co mám přes týden. Těsně před oběděm, kdy jsem byla fakt hladová, řekl: „Já takhle už dál nemůžu. Chci se rozejít.“ Už jsem hladová nebyla.


Šla jsem na koncert sama jako vždy, bavila jsem se dobře a cestu domů prořvala a před usnutím kousala do polštáře, aby nebyl slyšet zvířecí řev týrané kravičky. Děti, polštář moc dobře netlumí.


Za týden mi řekl, že se s ní líbal. Teda, že ona si začala. Pak jak jí miluje, jak po ní touží, jak je krásná, svobodná, úplně jiná než já, jak se s ní málem vyspal, jak ji může jen tak chytit za ruku, obejmout,… jak má zmatek v hlavě, že chce nejdřív žít a potom milovat, že nás chce obě, …


Ožrala jsem se, vystřízlivěla a pak mu řekla, když on byl ožralý, že už ho nechci a že lituju, že jediný pravý chlap pro mě je takovej sráč.


Tak teď už mě nechce.


Třeba se doba mění a vážně přijde mnohoženství. Jestli ano - doufám, že jsem prvočíslo.



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 8.6.2012 >

Dobre napísané ..

-čo mnohoženství, "mnohomužství" hádam  -dostali by po ňufáčiku až sa zazelená..D


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 8.6.2012 > žaža> :))) dík za čas
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2012 > líbí se mi děsivá otevřenost!Gratuluju!F.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 8.6.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2012 > no a co
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2012 > nelíbí se mi na tom nic. a to jsem ti dneska ledascos chválil. jmenuje se to Já jsem špatnej, text je o tom, jak je Druhej špatnej. tohle jsem naučil chápat a správně si překládat všechny svý synovce nejpozdějc už do věku deseti let. ty si přečti první dvě stránky z úvodu do psychoanalízy, rozumu máš na to dost. fuj to jsem se naštval!
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 8.6.2012 > čtenář> a co tě na tom tak naštvalo? :)
<reagovat 
 Čtenář - 8.6.2012 > naturaLSD> až se z toho zapomínám odhlašovat, kurňa;(
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 8.6.2012 > naturaLSD> prepáč ale chcem si byť istá hovoríš o tejto poviedke?   
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 8.6.2012 > naturaLSD> 

..lebo kukám hore-dole a nikde nič na čo by sa hodilo tvoje hodnotenie


<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 8.6.2012 > naturaLSD> pouze pisu jak to je, bylo a jak to mozna bude

ha a o tehle konverzaci se mi zdalo, deja vu,

a v tom snu bylo, ze uz se mnou mluvit nebudes :))
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 8.6.2012 > naturaLSD> 

aha, to som nechcela vpadnúť do konverzáacie, ako keby som ani nemukla ..(no ale toto ešte:"Hlavne, že Ty si najchytrejší :)))

...teraz už pekný deň aj tebe


<reagovat 
Čtenář - 8.6.2012 > ej děvčata děvčata. nadhled a opravdická uvolněnost nejsou primárně vlastností takřka nikoho na podobnejch servérech. ale lze se časem a konverzací k těmto dovednostem přibližovat, to ano. ať poslouží nám všem;)
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 8.6.2012 > čtenář> rehot...DDD ešte toto musím, čítam v poznámkach toto  -Jsem dobytok ej děvčata děvčata... nadhled a opravdická uvolněnost ...tak hej no :) uvolnenosť nadovšetko a samozrejme nadhľad...PP
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 8.6.2012 > čtenář> lol
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 8.6.2012 >

Tak si říkám, že jsem teda konzerva, když nechci někoho, kdo chrápe s jinou, kdo touží být s někým jiným.

 

Jo, těch konzerv bude po světě asi víc..


<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 9.6.2012 > Životní příběh...
Ubreč třeba chleba, ubreč třeba zeď, žal se krásně vstřebá...
Kdybych mohl, ulehčil bych Ti. Ale víš, jak to je. Bude Ti muset stačit, že jsou tací ...a víra, že jednou zazvoní a tahle hodina skončí.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 14.7.2012 > po dlouhé době se v kategorii "životní příběhy" objevilo něco, co má i nějakou literární hodnotu...
<reagovat 
grizzly (Občasný) - 6.10.2023 > Moc dobré.🙂
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter