Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci A chléb nám dej vezdejší :-) z kolekce srandičky
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 7.7.2012 (00:08:46)
následující v kolekci>


Mima (Občasný) - 7.7.2012 >

....na humoru "neujíždím" v tomto případě, ani u nás na trase Praha-Karlovy Vary.... A zda-li jinde je to jinak, lépe, doufám a věřím.... Fotka je docela pěkná, zaostřená....kompozice středová jí neprospívá . Ale "že by jsem i pochopil" se dá zkrátit na " že bych....."....., i bez diakritiky leckdo zvládá češtinu lépe....Pardon, ale dost mně štve, jak ten náš jazyk odchází do věčných lovišť.....

A to jsem se několik let zpět zde zdržovala podobných připomínek, někdy ale vybouchnu....Jinde si považují starého chleba, důchodců a spisovného jazyka. Slováci si v tom posledním smyslu alespoň v televizních zprávách vedou mnohem lépe. Když slýchám denně v médiích a čtu v našem českém tisku hlášku...

" Zeptám se Vás na otázku"...., tak jednoduše tiše a zbytečně zuřím...Asi je to "můj problém", jen jsem se zjevně výjimečně rozčílila právě teď, ale není to míněno adresně, bohužel obecně....Nejsem ani "úča" ze základky, ani nechci mentorovat, jen mi je zle z toho, když se mrzačí jakýkoliv jazyk, který umí velmi jemně rozlišovat smysl slov, vět, význam sdělení....Zkrátka, nemluvím o dialektu, o jadrném místním vyjadřování se,.....To je přímo kouzelná hudba, plzeňské "zpívání", východňárská tvrdá slovenčina, brněnský půvabný a humorný slovník....Ale Ti všichni umějí možná spisovně česky  mnohem lépe, než rodilí pražáci. Fotka dobrá, ale téma chleba na trase není zřejmé, komentář to sice "osvětlil", ale nejzajímavější je spíše okolí.....

No, už jsem "vychladla", načas, ale stejně je pro mne to téma stále živé, mnohem víc, než ten bochník při cestě....

 


Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 (30) 31 33
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter