Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zas na poli v prosinci, ale s lepším lesem
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 31.1.2003 (00:28:57), v časopise 30.8.2003


Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 30.1.2003 > 1. února bude verze 7.0, s ještě lepším lesem, vůbec nejlepším, absolutně dokonalým hnusným lesem, sere mě to, pořád jenom malovat les a les, asi mi z toho hrábne. A to se vyplatí!
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 31.1.2003 > jedny pani hrablo z baleni syru do igelitovy folie... to uz je lepsi, kdyz ti hrabne z malovani lesa... tentokrat se ti opravdu povedl!:)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 31.1.2003 > Není to špatné, ale nevím proč, zdá se mi mi, že ten les je poničený kyselými dešti nebo požárem nebo nějakou potvorou. Připadá mi neživý. Z těch lesů bych si vybrala asi variantu tři s opraveným spodkem, aby tam nebyly ty přesahy do bílé plochy. To je sympatický hustý les.
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.1.2003 > Janahe> Trefa, tys to vystihla. Kyselé deště nebo lišejník, to je přesně ono. Zřejmě to bude angažovaný obraz znázorňující postupující devastaci Šumavy v chorobných představách ekologistů.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 31.1.2003 > Jako u nás na chaloupce........
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 31.1.2003 > Teď už je to supeeer, i s tim realisticky odumírajícim lesem. Hotový Krkonoše.
Body: 5
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > Je faktem že by ses mohl(a) kapku krotit. Je to tu samej les.... Jinak maluješ pěkně. Dávám za 1.
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.1.2003 > Elektrik> Lesa není nikdy dost, si myslím. Možná proto mi občas říkají "jebo z lesa".
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > Minerva> 

No vidíš...osobně bych les nemusel.... tedy pro svojí potřebu. Jinak chápu jejich podstatu a ctím jí, ale nemusím je. Co člověk to názor ;)


<reagovat 
leeda (Občasný) - 31.1.2003 > les je úplně nejlesovatější... a koukám, že i ty trsy trávy se zlepšily.. ta troška hnědý to posunula k hyperrealismu...
mimochodem, tolik obrazů na jedno téma, to je pokus o zápis do gynesovky ? :))
...
minerva - sedm tisíc třista čtyřicet osm vodomaleb zasněženého lesa
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 1.2.2003 > leeda> Tolik obrazů na jedno téma je pokus se to naučit, nic jiného. Jinak je to u akvarelistů celkem běžné, jeden trvá - řekněme - dvě hodiny, opravovat se to nedá, takže když se ti nelíbí, začneš prostě znovu a lépe. Stojí tě to jenom barvy a papír, což jsou řádově korunové náklady.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.2.2003 >


Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 1.9.2003 > hmmm, moc pěkné... lehoučké jako pěkný zimní den...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter