Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce nábřeží už nám nepatří z kolekce zvěř
Autor: kink (Občasný) - publikováno 31.10.2012 (11:19:04)
další ve sbírce>

nábřeží už nám nepatří

vlastní ho sportovci

visí tu na hrazdách

s ohromnou výstrojí

zdánlivě ovocní

kolo brusle trikot brnění

 

jsem jako almara

sní se mi o nocích

o opatrném posouvání vteřin

 

ale tady pořád buch buch někdo běží

já: cigárko kanady

sní se mi o klidném odrazu

oblohy v ovocné míse

a jediném důvodu pro pohyb:

rozední se (uložení peřin, snídání)

 

voda by slyšela na bubny

to by i slyšely kačeny

to by i člověk slyšel

šlo by to pitomě pod hrudník

 

řekneš mi ale ne

seber se půjdeme přiber

nábřeží už nám nepatří

 

je to tak vzdálené

 

 

 

 

sedíme na lodi

pohovka z palet

končí léto

letadlo nálet

ale ne řekneš mi

návraty z dálek


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 31.10.2012 > tak trochu underground, dobrý
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 31.10.2012 > Báseň skvělá, ale tentokrát pod ní cítím tepat ďábelské egilovo metrum - viz např. Psal ódu na měsíc, hlad :-) Nebo figura "Sní se mi" - jako ze Strašáků. Ale jinak je to bóží.
Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 31.10.2012 > díky! - fakt? - to bude rád! - fakt? - díky! ;)
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 31.10.2012 > kink> Ale samozřejmě že je to tvá, svojská báseň, jen v hudbě mi přišlo že tam něco takových slyším. Prostřední dvě sloky (3.,4.), když je teď čtu znovu, jsou geniální. Čistá radost :-)
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 31.10.2012 > haha, před chvilkou jsem použil přirovnání "jako almara", před čtením, nejsme my nějak napojeni? ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 31.10.2012 > "Tenhle daktyl je můj!" (řekl by Březina;-)

daktyloskop nám nepatří

nábřeží buch buch tři
ovocní sportovci :-)


Doporučil 
<reagovat 
nes (Občasný) - 31.10.2012 >
Body: 4
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 31.10.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 31.10.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maria keis (Občasný) - 31.10.2012 > .............. neřinčí, ale jsou ještě dlouho poté slyšet.
Doporučil 
<reagovat 
čtenář cestou - 31.10.2012 > nebo ještě chvíli voní..
<reagovat 
medea (Občasný) - 31.10.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 31.10.2012 > parádní, smekám, a zdravím, taky zdravím!:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.11.2012 > Ta je bóží, kdyby takhle příjemně psal ten K.Š. tak bych si ho možná vzal i na cestu do vlaku ;)

Zařazuju do knihy

http://www.totem.cz/kniha/
Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 1.11.2012 > šodó, ty provokatére! ;)

he..., děkuju; pozdravíme se, budeme se zdravit, zdravíčko, pusinečka ;)
<reagovat 
cloud (Občasný) - 1.11.2012 > snadno rozpoznatelný vliv egilovy rytmiky. zajímavé...
Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 1.11.2012 > ale né, ale né, pomóc, už je to tady ;), egile, já tě přece nečtu! ;)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.11.2012 > kink> Ale máte společnou ložnici. To úplně stačí! ;)
<reagovat 
kink (Občasný) - 1.11.2012 > ha, to je poněkud jiný rytmus ;)
<reagovat 
kink (Občasný) - 31.10.2012 > já se napojím až zítra, tuším totálně, pak ti jistojistě napíšu, že jsme ;)
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 1.11.2012 > kink> 

nemohl jsem to sem nedat ;)
<reagovat 
kink (Občasný) - 1.11.2012 > dokonalé, děkuji ;)
<reagovat 
čtenář rezbar - 1.11.2012 > jak přes egilův kopírák, spis trapný než jaký,
to je keců jinde a tady se tleská
<reagovat 
Eneka (Občasný) - 1.11.2012 > To tvý psaní jsou takový rozhrkaný kostky, nikoho neurazíš ani nenadchneš

<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 1.11.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 2.11.2012 > každej si píšeme svý. ať jakkoliv, trapný na tom neni nikdy nic. subj. jeliťácký jsou ale všechny zde přítomný oslavný komy. egiloidnost je ošklivá plíseň napříč světem amatérské tvorby.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > "...tak pravil hrdinný anonym. Jestli něco na lit.-serverech vážně nemusím, jsou to právě tyhle nízký výpady zvenčí. Jeden, dva lidi, pořád ti samí... Anatomie lidský nízkosti. Důležitý pindy, přisírání k názorům silnějších a lepších (skutečných nicků), přitom vlastní mozek... vymytej.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > A ta "podobnost" - někdo nadhodil metrum, jo, proč ne, ale to je zcela bezvýznamné. Jen postřeh (tak nepodstatný, že jsem jej ani sám nezaznamenal, protože podobně formálně provazuje kde kdo). Tam podobnost končí. Samotná poetika - ta je kontinuálně osobitá, snad jen celistvější a přístupnější, než jak ji (my modří) známe z tištěné sbírky Za každý vnější den. To je všechno. Jestli se kdokoli chytá formálních afinit, aby na tom manifestoval jakost svojí žluči, vypovídá to cosi o něm. Vztah takových anonymů s poezií Pavly Medunové je naprosto arbitrární.
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 2.11.2012 > Nejvíc mě dokáže vytočit komentář, kterému třeba porozumím až ze zpětné perspektivy. Pokud se ten anonymní či neanonymní trefí do slabého nechráněného místa, to bych mu zakroutil i krkem. Vydýchat to chvíli trvá a "bohužel" se mi to stává zřídka...

Případ čtenáře z 2.11. bych hodil do kulatého šanonu. Na druhou stranu i on má právo sem napsat svůj názor, jakkoli plytký a jedovatý. Je to jeho vizitka, ač beze jména, on si je toho vědom a možná se i stydí. V "názorech silnějších a lepších (skutečných nicků)" se moc nevidím, to mi přijde takové elitářské, mačovské, egile, nic ve zlym.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > ano, je to zcela v rozporu s foglarovskými ideály hochů od Bobří řeky. je ode mne nečestné a machistické, když posílám do hajzlu anonyma, navíc způsobem, jako by zastupoval jakési plemeno nedomrlé, prosté vlastního názoru. stačí?;-)
<reagovat 
kink (Občasný) - 2.11.2012 > já jsem vlastně uspokojena zájmem, myslím, že je to skoro poprvé, co mi to čtenář takhle vpálil, líbí se mi to

komentáře, jakékoliv, mě nevytáčí

egil je pojem, to je dobré ;)

<reagovat 
kink (Občasný) - 2.11.2012 > egile, jdi si to dělat k sobě, ano? ;)
<reagovat 
kink (Občasný) - 2.11.2012 > ;)
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 2.11.2012 > a máš to :D
<reagovat 
 egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > Hyacint> Ale Hycinte, copak jsi to nepochopil? Ten anonym jsem ve skutečnosti já sám - vytvářím tady konfliktní situace, abych do nich mohl "po rytířsku" vběhnout s hořícím mečem, poslat se do hajzlu a sublimovat tak potlačovanou nenávist k nevlastní tetě - za to, že v dětství zneužívala mého strýce - a ne mě...
<reagovat 
 Hyacint (Občasný) - 2.11.2012 > egil> Nepochopil, mám dlouhé vedení. Ale ztvárním to literárně... p.s. už se klidím, kitty, neboj ;).
<reagovat 
Čtenář - 2.11.2012 > hezká diskuz, protože aspoň nějaká diskuz. autor spokojen - já čtenář spokojen. a egil je pojem, to je fakt. já ho znám z posilovny v nuslích.
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 2.11.2012 > rozhrkané kostky, jak píše Eneka, to mi přijde docela výstižné (pro tvoji poezii, co jsem tady četla, obecně). Ale nemyslím, že by to bylo špatně. Je to spíš jako když se hraje na cemballo - kovové, veselé (ironické) zvuky, které se rychle odrážejí od povrchu.
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 3.11.2012 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 3.11.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 4.11.2012 > Ale sakra, jsem ovlivněn. Nemohu za to, že mi Kinks hrají Alcohol (co se toho týče mám bohatou představivost a nějaké zkušenosti), pod vlivem tedy vidím v poslední strofě ssumu všech předchozích, to si můžeš dovolit, jo můžeš, když si jistá. Jsi si.

A pokud mrknu do archívu, no...
Body: 5
<reagovat 
Levity (Občasný) - 15.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter