Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Za další hvězdou4 z kolekce 2. Série: Za další hvězdou
Autor: Alexander Zoltán (Občasný) - publikováno 4.11.2012 (14:26:46)
Zvonek u dveří od kapitánské kajuty se rozezněl svou melodií.
,,Vztupte" řekl kapitán Wright, a otočil se od okna.
,,Rád vás vidím doktore Coline. Posaďte se" řekl přívětivě a nabídl mu křeslo.
Cail se posadil do křesla. Proti němu usedl kapitán. Za oknem z deseti centimetrů tlustého tvrzeného skla, chráněného silovým polem, ladně ubíhala krajina hyperprostoru.
,,Obvykle nejsem tak zvídavý co se týká strojů které znám, ale u tohoto mně to opravdu nedalo. Jakou maximální rychlost je tato loď schopna vyvinout?"
Cail se usmál. Sám ani netu šil, jak se mu na toto téma bude mluvit dobře.
,,Podsvětelný pohon dokáže vyvinout rychlost dvanáct tisíc kilometrů za minutu a nadsvětelnou; I přez to, že se uvádí HYPER-4, tak dokáže dát o pár desetin jednotky víc, zatím proběhly simulace na HYPER-4,50 až HYPER-5,21. Dál to nedovolilo pole strukturální integrity."
,,A jakou má loď palebnou sílu? A co štíty?"
,,Štíty dokáží být dobrým oříškem pro zbraně s předpokládanou silou expanze jaderné pumy. Loď je také vyzbrojena dvěma dělovými bateriemi, podpůrnými bateriemi a torpédy, s normálními,kazetovými a termonukleárními hlavicemi". Sotva to dořekl, rozrzněl se kajutou alarm.
,,KAPITÁN NA MŮSTEK, OPAKUJI KAPITÁN NA MŮSTEK"
Oba se rychle rozeběhli na svá stanoviště.
Jen co Wright dorazil, byla u něho McRailová.
,,Co se děje?" zeptal se hned.
,,Naměřili jsme zvláštní hodnoty v hyperprostoru za námi. Silně to otřásá lodí".
,,Dejte mi to na obrazovku"
Kreyczik vyťukal příkaz a na kapitánově obrazovce se ukázal zadek lodi, a za ním silné záblesky světla.
,,Nějaké interference v subprostorovém zahnutí. Není to ale od nás. Vše tu funguje normálně."
Záblask rychle pominuli, a než stačil kdokoli něco říct, za lodí se objevilo pět neznámých plavidel.
,,To snad... Poplach, poplach Mimozemský kontakt"
Kapitán Wright cítil jak se úplně změnila atmosvéra na můstku, když se na hlavní obrazovce nad oknem oběvilo pět malých lodí, které tvarem kulatých křídel připomínali dětskou kresbu leknínu.
,,Pokoušejí se s námi navázat kontakt!" ozval se Darisejev od komunikace. Nerozumím tomu".
Všichni upřeně sledovali jak se pět menších plavidel drží těsně za nimi a krůpěje potu jim pomalu smáčejí pokožku, když se z reproduktoru podruhé ozvalo volání v cizí řeči podobné krákavé vrancoužštině.
,,Otevřete kanál" řekl Wright rychle. Poté co na něho Darisejev kývl, začal mluvit do mikrofonu. ,,Tady kapitán lodi spojených států Stargazer z planety země. Jsme na výzkumné misi".
Chvíli se nedělo nic a poté se ozvalo zase něco v cizím jazyce. Potom loď v předu začala komunikovat s ostatními.
,,K čemu se to chystají?" ozval se Kawajiwa od navigace.
Náhle se z trupu, jež spojoval obě křídla vysunula věž s dvěma hlavněmi, které se ze zaměřily na záď Stargazeru. O vteřinu později z nich vyrazily rudé paprsky, zachycené štíty.
,,Zahájili palbu". ,,Žádné poškození" Zněla hlášení od Kreyczyka a Choresové.
,,Přicházíme v míru. Nechceme bojovat!" zvolal Wright do mikrofonu. V odpověď mu přišlo další dunění palby.
,,Štíty na sedmdesáti procentech. Destabilizované" hlásila Choresová.
,,Opětujte palbu" Zavelel kapitán.
,,Nemůžeme. Střely nemají hyperpohon. Zmizely by v normálním prostoru!" odpověděla Horesová.
,,Přeďete na podsvětelný poohon".
Kessler kývl a zrušil skok.
,,Jestli za námi poletí sem, tak to bude mela. štíty jsou na šedesáti procentech,, podotkla Choresová.
,,Nabijte zbraně a vyčkávejte" O´Raigardová nabila děla a připravila se je zaměřit. Ani ne za dvě minuty se otevřelo hyperprostorové okno a pět lodí se rozmístilo z těsné formace a obklíčilo Stargazer.
Loďí se znovu ozvalo zadunění.
,,Poškození plátování ve středním trupu. Nemocnice už přijala první zraněné." hlásila Choresová.
,,Palte na všechny cíle!" zavelel Wright.
Těžká děla se otočila na lodě a vypálila těžké projektily, které se v prostoru jevilyy jako žluté zkvrny podobné kapkám, které se roztříštili o o cizí štíty. Podpůrné baterie vystřelovali projektily v krátkých přerušovaných dávkách. Lodě to vychýlilo z kurzu a po deseti minutách se rychle přesunuli do únikové formace a začali něco vysílat subprostorem.
,,Letíme pryč. To asi volají pro posily" řekl kapitán ke Kesslerovi.
,,Otáčím loď do původního kurzu. Připravte se na..."
Nestačil to doříct, protože se před Stargazerem oběvila další loď. Mnohem větší než předchozí. Velikostí předčila i Stargazer. Měla podobný tvar ale po klasický trup pokračoval tím samým motivem, ale otočeným o devadesát stupňů. Na vrcholu hřbetu a spodní části lodi se žhavě rozzářily úzké průřezy a z přídě se na loď upnul zvláštní zelený paprsek. Dělové baterie se otočily na příď Stargazeru.
,,Přijímám Audiovizuální vysílání" ozval se Darisejev.
,,Pusťe to".
Na obrazovce se oběvil tvor humanoidního vzhledu. Měl šedivou až modrou kůži. Hlava s dlouhými černámi vlasy, vzdáleně podobnými chaluhám se nesla na dlouhém krku s oválnými otvory. Ten přecházel v útlá ramena a dlouhé ruce. Za ním byla vidět místnost, jež sloužila jako můstek lodi s dalšími tvory z jeho druhu. Tvor byl oblečen do zvláštní zelené tuniky s límcem až do poloviny krku a dlouhého kabátu, s jakýmsi odznakem. Jeho úzká ústa začala mluvit něco v jejich jazyce.
Henry Wright si připadal jako myš v teráriu, ja kterou se dívá houf dětí. Rychle dal příkaz k odletu ale Kessler jen marně rozmáchl rukama. Loď stála jako přikovaná
,,Rád bych vás ujistil že přicházíme v míru a nechceme válku. Útočení muselo být podmíňěno nešťastným omylem"
,,Těsně poté co to dořekl, se tvor zastavil a naslouchal. Poté něco řekl dalšímu do zadu, který něco začal dělat na svém panelu. Po sléze se ozvalo z reproduktoru.
,,celgas fer e fdere jste priletěli a zathagen?"
,,Co prosím?" zeptal se Kapitán
,,Co jste fer e proč jste přiletěli?" Zeptal se tvor.
Wrightovi už došlo na co se ptá.
,,Jsme Lidé z planety Země. Jsme na výzkumné misi. Letíme v míru".
Tvorova tvář se zkroutila v něco, čemu se dalo říkat úsměv.
,,Vypněte zbraně stáhněte štíty" přikázal tvor.
Kapitán kývl na Choresovou.
,,Jsme Margailové a toto je naše území. Zde vládneme".
,,Jak jste se naučili náš jazyk?" zeptal se kapitán.
,,Pomocí programu v našem počítači. Transformuje hlásky podle vaší vzorové konfigurace. Omlouvám se za útoky na vaši loď. Naše hlídka vás viděla letět zkrz Gereth a chtěla se s vámi spojit. Bohužel neměli tento program a nevěděli že přilétáte v míru".
Později už Margailové pustili loď a vyrovnali kurz vedle lodi.
Cail opravoval spálené obvody a nehazoval podpůrné systémy reaktoru, Když v tom se zablesklo a uprostřed místnosti se objevil zvláštní předmět s několika otvory. Poté loď zrychlila a přešla na hyperpohon. Později se ukázalo, že je to pozornost od Margailů. Audiotlumočník, kterého se podařilo za cenu velké námahy a Valiczkiho nadávání zaintegrovat do lodního počítače.
,,Měli jsme velké štěstí" podotkl kapitán Wright s edíce v křesle ve své kajutě.
,,Ale co příště?. Co když nebudeme mít takové štěstí a místo sofwaru nám sem pošlou bombu?" Zeptal se Cail.
,,Margailové dali své slovo, že o nás řeknou svým spojencům a dohodnou neútočení. Jejich jazykové programy jste už nainstaloval do našeho systému, takže se to jentak nestane. Alespoň ne v nejbližší době".


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter