Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vězení Klácelka vyzdobené plastikami, sochaře Václava Levého. z kolekce Kokořínsko
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 18.12.2012 (00:29:32)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.12.2012 > zapracuj na kompozici čéče
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 18.12.2012 > Na pohled pěkné místečko na mě působí spíš jako vězení pro nějaké zvíře a přijde mi, že by se odtud dalo utéci.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 18.12.2012 > Světlonoška> Ahoj Světlonoško. Kdyby to nebylo střežené, tak asi ano. Toto vězení bylo za Marie Terezie, tehdy to vypadalo asi jinak? :-)
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 18.12.2012 > popleta79> Tak to je jiná:-)!
A plastiky škoda že nejsou víc vidět, od takového umělce :´-(
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 19.12.2012 > Světlonoška> Miá Světlonoško. Mě nešlo ani tak o plastiky, jako spíš o ten vezeňský prostor. Pohled z jiného úhlu než od dveří víš. Dalo by se to vyfotit, ale problémem je terén. Bylo mokro a nerad bych tam zahučel, byl jsem s pěti dětma tak snad chápeš.
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 19.12.2012 > Hm,škoda, že se tak nestalo a někdo Tě nevyfotil!To by bylo náramné oživení Tvých příspěvků :-)))!
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 18.12.2012 >

Václav Levý a jeho skalní plastiky-musel to bejt hodně pracovitej chlap :-)


<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 18.12.2012 > jaxxana> Ahoj Jaxxano. O tom že Václav Levý byl pracovitý, ani nachvíli nepochybuj. Ale nebýt Antonína Veita majitele Liběchovského panství. A vzároveň velkého milovníka umění, dnes by po Václavu Levém neštěkl ani pes. Antonín Veit byl mecenášem pro spousty umělců, v 19. stol. F.M Klacel bratři Mánesovi a samozřejmě i Levý.
Václav Levý původně na Liběchovském zámku, zastával místo kuchtíka v zámecké kuchyni. Ant. Veit si ale všiml jeho nadání, a nabídl mu obhod. Pokuď ho přesvědší o jeho talentu, tak mu na své náklady zajistí studie. Tak Levý ve svém volném čase, navštěvoval Tupadelský les, s tím že ohromí Veita.
Také se mu to povedlo, Veit splnil svůj slib, a poslal Levého do Prahy. Jenomže Mistr který Levého učil, zjistil že přesahuje rámec jeho možností, naučit ho něco víc. Tak odcestoval do Vídně kde se učil, u věhlasného mistra. Když se Václav Levý vrátil zpátky do Čech, už byl známí v celé Vidni. Jeho největší dílo které překročilo hranice Evropy, jsou Čertovy Hlavy. Jsou to druhou největší skalní skulpturou, ve volné přírodě na světě. První jsou hlavy Amerických prezidentů, ve Spojených státech Amerických.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 19.12.2012 > popleta79>  Díky za info :-)
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 20.12.2012 > jaxxana> K Václavu Levému jsem zapoměl napsat, že patří mezi průkopníky, Českého moderního sochařství. Jeho nejnadanějším žákem, který přerostl i jméno jeho učitele.
Je Josef Václav Myslbek, myslím že k tomu není co dodat.
Přeji Ti nádherný předvánoční čas.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 22 23 24 25 26 27 28 (29) 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 39 40 40 42 43 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter