Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XXXVII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 7.2.2003 (07:56:00)

KDYŽ MAMINKY VZPOMÍNAJÍ

 

A nejlepší je, když maminky začnou, obvykle ve chvilce vaší nepřítomnosti (jste na záchodě, odskočil jste si s otcem kamsi a nechal ženské, ať si pokafrají) exportovat vůkol ze své sloní paměti humorné historky z vašeho dětství. Oj, ochraňuj mě všemohoucí. Co se všechno člověk nedozví! Ještě lépe, dá-li si milovaná maminka dvě, čtyři decky frankovky, která popustí uzdu něžnosti a přehánění. Pak se sám divím, jaké to zlotřilosti jsem ve věku 1, 2, 3, 4 – 20 let tropil a tak podobně.

Nejoblíbenější „dokumentární vzpomínka“ mé maminky je ta s mytím kola. Usrkne ze sklenky rudého moku a počne: to náš Robík, ten měl vždycky obě ruce levé, ten si neuměl v deseti letech ani umýt kolo! Což má od babičky, svojí maminky, u níž jsme na Moravě trávily většinu prázdnin a pod jejímž přísným dohledem jsem si jednou skutečně kolo myl, ovšem můj svérázný přístup k této proceduře byl shledán jako zcela nevyhovující, což stačilo ke vzniku této báchorky, s níž se dopodrobna seznámily postupně všechny mé přítelkyně (no tak, no tak, ty jeden samče, zní to pěkně, ale přestaňme s tím vozením za nos, má současná, milovaná přítelkyně (a budoucí manželka, oj, už za osm dní, pšššš), můj těhotný méďa béďa, je všehovšudy druhá známost, přičemž tu první lze odmávat coby první zkušební vztah, čili (mimochodem, včera jsem si dal nakládaný hermelín, byl výborný jako vždy od mé drahé, ale s tím půlkilem chilli papriček to malilinko přehvízdla, ještě teď mám peklo v ústech) s tím suverénním spojením „všechny mé přítelkyně“, bych byl hodně opatrný…).

Druhá populární hláška je: náš Robík byl vždycky takový trouba, táta říkal: to naše trdlo, to si snad nikdy holku ani nenajde, my mu budeme muset něco najít sami! (To nebylo fér, měl jsem sice jiné zájmy, ale už jsem tak nějak začínal tušit, však mi bylo 15, že na světe není jen jedno pohlaví a že ta ranní tvrdost v rozkroku není bezpředmětná.) A vida, nakonec budu i táta, já a táta, hmm, proč ne. Plány by byly („tati, ty seš ten nejlepší táta v historii galaxie“, ehm, ehm).

A dojde-li, obvykle po třetí sklence (s obrázkem jelena) na pikantní historky, kterak si Robík vykonal velkou potřebu do nočníčku, který si moudře vzal s sebou do plné vany při koupání (pravda, na něco podobného si matně vzpomínám), případně kterak byl za trest zamčečný v patře, v dětském pokoji a vykonal natruc malou potřebu přímo na zeď (jako pejsek) či jak chtěl bratříčka i s kočárkem vyměnit sousedce za pytlík bombónů, pak už mizím v dálkách, celý zardělý, díky mami, jak já byl roztomilé děťátko.

Ten náš Robík!



Poznámky k tomuto příspěvku
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 > Nereknu novinu, kdyz povim, ze tohle se deje v kazde rodine. Jen u me, matka nepotrebuje sklenicku snapsu, aby tyto peprne zazitky mohla vypravet s obarvujicim tonem a mysli dychtiveho spisovatele, ktery chce zaujmout a roztrhat posluchace v privalu smichu:o) Nemusim snad ani dodavat, ze vetsinou je to cele prekopane, a se skutecnosti to ma velmi malo spolecneho:o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.2.2003 > jo, znám, a taky se tomu snažím vyhýbat :-)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 7.2.2003 > je to asi fakt všeobecná věc, tyhle žvandy matek...  :o)
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 7.2.2003 > ano, ano. To znám.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 7.2.2003 > no, já tě ještě budu chvíli tahat za styl, jestli ti to nevadí - neměl bys začínat větu spojkou a už vůbec ne první větu celého textu; některé tvé přehnané výrazy nejsou užity adekvátně, i když každý pochopí co tím myslíš, někomu to přece jen může být do očí (exportovat vůkol ze své sloní paměti - paměti se těžko dají exportovat, mohl bys třeba efektně říct, že učinily některé své reminiscence transparentními, ale to je také trochu šroub). Stylisticky - myslím, že to je trochu pod tvůj standard.
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 10.2.2003 >

Hihi ;o)))

Á propos, za tip na "A Perfect Circle" máš u mě panáka! :o)))


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter