Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U zamrzlého rybníka z kolekce Žebětínský rybník
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 7.2.2003 (12:07:12)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 7.2.2003 > Tohle je moc krásný, vypadají ty akvarely líp ve skutečnosti nebo na monitoru? Včera jsem viděla v místní prodejní galerii akvarel velikosti A3 (myslím, nebo tak nějak) za 2.7 , motiv i barvy se mi moc líbily ale působil strašně lacině, jako obyčejnejma vodovkama na vlhkem poněkud zkrabacený papír.
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 7.2.2003 > Janahe> Odpovím mailem, sem je to moc dlouhé. Dneska už se k tomu konečně dostanu.
<reagovat 
Mirdik (Občasný) - 10.2.2003 > Kdo je Minerva? Vazne to nevite? Tak to snad ani radeji nechtejte vedet, ono je urcite lepsi dale rozvijet predstavu jemneho az etericky cisteho stvoreni, ktere zije jen skrzeva malovani...ale to vsechno jen do doby, nez zjistim, jak je to s Autorskym zakonem ve vztahu k jedne konkretni H.R.U.S.C.E....
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.2.2003 > Mirdik> Nevyhrožuj, kotě, na všechny mnou vystavené věci a zároveň na všechny nevystavené se vzathuje jedna velká, totální copylefta. Dělej s nimi co chceš a jak chceš.
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 7.2.2003 > Připadá mi to původní práci upravenou v počítači. Líbí se mi že to působí jemným dojmem. Však vyhotovení je prosté až triviální. Raději jsi měla uděkat rybník v2.0... no jo...pořád nevím jestli jsi on nebo ona. Vždycky se z toho vykroutíš...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 8.2.2003 > Elektrik> Zopakuj to
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 8.2.2003 > Minerva> Připadá mi to původní práci upravenou v počítači. Líbí se mi že to působí jemným dojmem. Však vyhotovení je prosté až triviální. Raději jsi měla uděkat rybník v2.0... no jo...pořád nevím jestli jsi on nebo ona. Vždycky se z toho vykroutíš...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.2.2003 > Elektrik> Tys to ještě nepochopil? Minerva je reinkarnace Schrödingerovy kočky, dokud je na Totemu, nedá se nikterak rozhodnout, zda je to on nebo ona. Netrap ji, ona sama teprve hledá svoji identitu. A jestli máš starosti, zda reagovat na její příspěvky galantně či upřímně, radím ti: reaguj kvantově neurčitě.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.2.2003 > Elektrik> Přesné. Tak a teď vezmi svůj obrázek a zopakuj s ním totéž, co se dá tak snadno, triviálně a banálně docílit pomocí několika filtrů.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 9.2.2003 > Janahe> 

Hmmm..... tak to si tedy nechám poradit


<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 10.2.2003 > Minerva> Proč. Dělám jen jednu verzi a finální. Mě grafika trvá tak 4 hodinky. Tobě 30 minut. Podle toho se dá usoudit co je pracnější
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 10.2.2003 > Elektrik> Vůbec nejlepší bude, když se o to přestaneš zajímat. Koukej na obrázky, ne na mě!
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 11.2.2003 > Elektrik> Nebo kdo to líp umí. A co, že je něco pracnější? Zkus to dělat nohama a přitom na nose balancovat míček, to bude teprve pracné, to bude skutečné umění!
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 10.2.2003 > Minerva> O Tebe se vůbec nezajímám. Nevím jestli mám používat ženský či mužský rod. Nic víc.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 11.2.2003 > Minerva> Chichi...tak to je fakt dobrý. S míčkem jsem to ještě nedělal. Ale alespoň vím jak to kreslíš . Osobně s grafikou pracuju skoro 8 let a navíc v ní podnikám, takže se v ní malinko vyznám . Ale díky za info...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 11.2.2003 > Elektrik> Obrázek je mužského rodu.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 12.2.2003 > Minerva> Nechme toho.... hašteříme se kvůli blbostem. Navrhuju příměří .... souhlas?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.2.2003 > Elektrik> Mír! Až do příští války.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 13.2.2003 > Minerva> 
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.2.2003 > přijde mi to jako poblitý
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 20.2.2003 > Lucie> Ty seš zas vožralá...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.2.2003 > ne, bohužel ne
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.7.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter