Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vlákna
Autor: Draconian (Občasný) - publikováno 21.2.2013 (23:57:06)
9.8.2023 Povídka se chystá ke knižnímu vydání, proto ji tu už nenaleznete. Děkuji za pochopení.

Poznámky k tomuto příspěvku
EmptyRoom (Občasný) - 22.2.2013 > :) Vlákna?
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.2.2013 > ....uffff...!!!..., vypadá to jako horror, ale takovej živej až ???....Já věřím každému slovu... ,co všechno se může klidně komukoliv z nás stát !!!....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Draconian (Občasný) - 22.2.2013 > Mima: Děkuji. Jsem rád, že se ti povídka líbí. I když tedy je to samozřejmně fantasmagorie...i když přesně takhle to u nás na nádraží někdy vypadá a člověka napadá všelico.
EmptyRoom: Ano, Vlákna...proč by ne?:-)Četla si to?
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 22.2.2013 > Chvílema jako horor, ale tak to ostatně je i v ,,reálu.''
Jen si to mnoho lidí tak neuvědomuje.Nevidí.Na první pohled tak loutkově nevypadáme.Ale když si to necháme líbit - ...
Doporučil 
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 22.2.2013 > Světlonoška> Moc ti děkuji. Jsem rád, že jsi přečetla a zapřemýšlela nad tím.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 22.2.2013 > Draconian> Rádo se stalo. Také si někdy připadám jako ostatní bezduše chodící loutky - roboti androidi - s vlákny neviditelnými kdesi uvnitř sebe..
<reagovat 
Čtenář - 28.2.2013 > Super pointa!
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 1.3.2013 > čtenář> Děkuji!
<reagovat 
Habana von Punkstein (Občasný) - 4.3.2013 > :)) držím palečky :)
Doporučil 
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 3.3.2013 > Pěkně napsané, působivá atmosféra a nutí k zamyšlení.
Navrhuji tento text do knihy Totemu - http://www.totem.cz/kniha/ a samozřejmě doporučuji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 4.3.2013 > pomerančová> Mockrát děkuji!!!
Vydání by bylo pro mne ohromnou odměnou. Mohla byste mě prosím informovat zda se to bude realizovat?
<reagovat 
 pomerančová (Občasný,Redaktor) - 5.3.2013 > Draconian> Kniha Totemu (http://www.totem.cz/meets.php - 3. akce zhora) je projekt, ve kterém každý měsíc redaktoři vybírají díla, která je zaujmou . adepty do knihy a čtenáři pak hlasují, která se jim líbila nejvíc. Vítězná díla jsou pak zařazena k vydání do knihy. K vydání by mělo dojít v roce 2014. Teď právě probíhá hlasování o dílech za měsíc leden (končí 6.3.).
Na adrese www.totem.cz/kniha je text s informacemi o projektu, přehled vybraných příspěvků a adeptů do knihy.
Přeji hodně štěstí v čtenářském hlasování! :-)
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 5.3.2013 > pomerančová> Děkuji.
Budu to sledovat...a ještě jednou děkuji za nominaci:-)
<reagovat 
Myslibor (Občasný) - 7.3.2013 >
Body: 4
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 8.3.2013 > Myslibor> Ahoj. Známka docela krutá...no budiž. Jen bych ocenil komentář - konstruktivní kritiku. I tak děkuji za přečtení.
<reagovat 
Myslibor (Občasný) - 9.3.2013 > omlouvám se, nějak jsem to klikl blbě. Dobrá povídka. ikyž já to neberu jen jako povídku, ale děj co se klidně stane ve skutečnosti, jen protáhnutý lehce fantazii. Znáš japonský film Loutky ? přesně jako tvůj příběh.
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 9.3.2013 > Myslibor> Neznám....i když je možmé že podobných příběhů je více. Ten námět není nikterak revoluční. Ale psal jsem od srdce.
Díky moc! V pořádku, člověk se může překliknout.
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 20.3.2013 > Na mě moc horor :D:D:D (to ti musí být jasné) Ale myšlenka se mi fakt líbí a ještě se pravděpodobně vrátím.
Doporučil 
<reagovat 
 Draconian (Občasný) - 21.3.2013 > Sartori> Díky moc!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter