Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Princezna Radunka ze všech Princezen Nej. z kolekce Básničky
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 14.3.2013 (00:19:42)
další v kolekci>
RADUNKA

Jsi krásné milé
Sluníčko co rádo
se směje.

Když pohladím Tě
po něžné tváři
Tvé srdíčko pookřeje.

Potom se Tvé
krásné oči rozzáří,
jako hvězdičky
jasné.

A můj dech
užasem skoro
zhasne.

Jsi nádherná Princezna
co od začátku se mi
líbila.

Za pár sladkých
hubiček by jsi
mi své srdce slíbila.

Já Tvým slibem
dojatý
bych oslavnou píseň
pěl.

Ze rtů Princezničin
rozkošný smích by
zněl.


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 14.3.2013 > Úplně cítím, jak jsi to psal nikoliv perem, ale srdcem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2013 > sadaf> péérem
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 14.3.2013 > sadaf> Děkuji Sašo. Pravdu máš Ty i čtenář. V její blízkosti jsem bezmocný, všechny hormony se ve mě perou. Stačí když se jí dotknu a ona mě a dál už si domyslíš.:-)
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 14.3.2013 > čtenář> A kdo by také né, jedině gay ale to díky Bohu nejsem.
<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2013 > popleta79> Máš pravdu, je to kočka.
<reagovat 
čtenář čtenář - 14.3.2013 > něco tak strašného jsem už dlouho nečetl - to je jako kdyby si někdo nělal legraci a nasbíral všechna klišé pokleslé poezie - ÚDĚS!
<reagovat 
 čtenář čtenář - 14.3.2013 > čtenář> ale rozhodně si to vytisknu - myslím, že to budu mnohokrát předčítat pro kratochvíli básníků
<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2013 > čtenář> jak podobný "básník" k podobné ženě přijde, hm?
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí - 14.3.2013 > a co takhle doučování z češtiny, to by nedala ?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.3.2013 > milá fotka i veršíky :-)
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.3.2013 > ..."Perfektne urobené" verše...., ale bych to ještě pozdržela před publikací, než se hormony úplně doperou....
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 15.3.2013 > Gratuluji k nalezení lásky, Tvá vyvolená působí sympatickým dojmem. Držím vám oběma palce!
Příjemný snímek, působivé verše.
Body: 4
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 15.3.2013 > Světlonoška> Milá Světlonoško. To není nová láska, s Radunkou se už znám šest let. Tato fotka je z 13. března 2012, kdy jsem jí naposledy viděl. Náš vztah už je ryze přátelský. Na začátku to sršelo jiskrami, z obou stran. Trávili jsme spolu mnoho času, ale lidská zášť to vše zkazila. Stále jí moc miluji a ona to ví.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 15.3.2013 > popleta79> 

A jéje.. To je mi moc líto, milý Popleto. Takový stav znám velmi dobře - sama prožívám něco podobného. Také už je to dlouho a myslím, že již nebudu milovat nikoho jiného tak jako jeho  Jenže srdci neporučíš, to je od té doby

Pa a hezkej den:-)


<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 17.3.2013 >
Body: 1
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 16.3.2013 > opravdu si myslíš, že se takovéto příspěvky zveřejňují na uměleckém serveru?
to je děs.. fotka i ta rádoby báseň..
Body: 1
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 16.3.2013 > Tebe štve jen to že nejsi tak krásná a nikdo Ti neskládá poezii. Jasně že bude spousta lidí, kteří budou protestovat. Já beru to co člověk to názor, tak se nech se svými keci vycpat!!!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 17.3.2013 > popleta79> tak hele popleto, víš o mé životě hovno.. krásná jsem, každá žena je krásná..i ta žena na fotce je krásná, ale tys ji tou fotografií úplně zprznil. když už chce fotograf umístit moji fotku na umělecký server, tak mu budu vděčná, když to bude fotografie na úrovni a né fotka v šusťákovce na autobusové zastávce - hrozné ponížení pro tu ženu. kdyby tohle věděla, co jsi tady zveřejnil, už by s tebou nejspíš nepromluvila.. co se týče poezie, můj manžel mi skládá verše a to naprosto hluboké, vnitřní, které jsou všeříkající. ne nějaké výtrusy z páté třídy základní školy, které jsi tady předvedl ty a opět tu ženu akorát tak zesměšnil.. chápu, že je pryč, tohle se prostě nedá..
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 17.3.2013 > mmiiaa> Nechápeš vůbec nic!!!
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 17.3.2013 > mmiiaa> Víš můžeš si říkat co chceš, ale veršem který oslavuje dívku a její cnosti. Nikdy neurazíš naopak potěšíš, možná se Ti mé verše zdají dětské. Ale mě to nevadí, protože každý verš je takový jak ho cítím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter