Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Velikonoční
Autor: Světlonoška (Občasný) - publikováno 1.4.2013 (10:40:21)

Hopsa hejsa do Brandejsa

Zajíc skáče s vajec nůší

Na vrátka dveře u dětí

pěstičkama buší.

Ty ho ale neslyší

tak stalo se že zajíc jen

V myslích jejich a snech…

 

Veselé Velikonoce a aspoň trošku sluníčka!



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář bůch - 1.4.2013 > Ukaž zadek! (samozřejmě oblečenej)
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 1.4.2013 > čtenář> Klidně i neo...!
<reagovat 
 čtenář kolemjdouci - 15.4.2013 > Světlonoška> Děvčička je zřejmě nadržená .. :)
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 16.4.2013 > čtenář> 

Tovížejo, celá nakřivo!


<reagovat 
zochrova (Občasný) - 10.9.2013 > veselé
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 11.9.2013 > zochrova> Děkuji :)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2014 > Tobě také hezké velikonoce!
Kolemjdoucích čtenářů si nevšímej-touží někoho naštvat,
to znám...
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.12.2014 > Víš, že Světlonoš je jedno ze jmen Ďábla ?
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 24.12.2014 > P.V.Ctihodný> Furt lepčí Lucifer než Ahriman.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 30.12.2014 > Světlonoška> Kdo je to Ahriman ?
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 1.1.2015 > P.V.Ctihodný> Myslím, že bude lépe, když si význam najdeš sám na i-netu, obávám se, že bych ti nemusela dát vhodné vysvětlení. Ale jednoduše řečeno, Ahriman je něco (někdo - záleží na úhlu pohledu atd..)horšího než Lucifer. Pokud si dobře pamatuji, z Luciferových spárů má člověk šanci se dostat, ze spárů toho druhého již nikoliv.
Přeji šťastný Nový rok :-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 2.1.2015 > Světlonoška> V Bibli se píše, že o naši záhubu nejvíc usiluje Lucifer (= Světlonoš).
Taky přeji hezký nový rok.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 3.1.2015 > P.V.Ctihodný> Nesmíš věřit všemu, co se v Bibli píše... Však si to vem, kolika rukama prošla. Vážně si myslíš, že zůstala neporušena od dob, kdy vznikla? :D
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.1.2015 > Světlonoška> Důvodů, proč Bibli věřím, je víc.Jeden je statistický : Je to nejpřekládanější a nejčtenější kniha všech dob.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 6.1.2015 > P.V.Ctihodný> Také věřím. Něčemu. Ale to, že je nejčtenější atd. ještě neznamená, že pravdivá.

<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.1.2015 > Světlonoška> No jo, je - li ale čtená 2OOO let, tak to prostě blbost být nemůže. A čemu věříš ?

<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 9.1.2015 > P.V.Ctihodný> Já neříkám, že celá Bible je zfalšovaná. A některý důležitý věci zcela vyňaty, aby se lidstvo nedozvědělo pravdu. Ale některý věci jo - podle toho, jak se to církevním hodnostářům právě hodilo...
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 13.1.2015 > Světlonoška> Ale tak to Ježíš svým učedníkům ( = církevním hodnostářům ) říká : " Vše, co zakážete na Zemi, bude zakázáno i v Nebi, a vše, co na Zemi povolíte, bude povoleno i v Nebi ".
Hodně radosti ( neboť to je hlavní poselství Bible ) do dalších dnů přeje PVC.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 25.1.2015 > P.V.Ctihodný> Tak to mi nějak nesedne...To by to dopadlo, kdyby se Kosmos řídil dle zákazů a příkazů oněch ,,hodnostářů!" :-/
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 28.1.2015 > Světlonoška> Sedne nesedne, ale funguje to - nejvíc radosti je mezi křesťany.
P.S.:Kdyby ti šly moje kecy už na nervy, přijď se do Galerie 1 ( Štěpánská 47, P-1) podívat na moje fotky.Ale už jen do soboty!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter