Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smrt spásou
Autor: Marryanka (Občasný) - publikováno 5.4.2013 (12:45:01)
Smrt spásou,
Láska utrpením, krása hořkostí, něha marností, slast ubohostí…
Našli ho, našli. Našli ve smrti vykoupení a teď, už je jim dopřán věčný klid. Jak snadno přetrhali své provázky. Vzali si život, dva milenci, umělci to byli. Nikdo neví proč, to udělali. Jejich láska jim nejspíš byla utrpením, nežli potěšením. Kdykoli se políbili, uvědomili, si jak, moc si jsou vzdáleni. Jeden chtěl vtisknout své rty do rtů toho druhého. Kdykoli se milovali, dostali, jen povrchní a chvilkoví pocit krásného blaha. Byli tak blízko, blizoučko a přeci tak daleko. Nikdy se nestali jedním tělem, i když byli jednou duší… A tak tito dva bloudili smutně světem. Ukončili to spolu v objetí. On vzal pistol „ stiskni to ¨. „Prásk¨. Cítili, jak kulka proletěla jejich hlavami, které byli těsně přimáčknuté k sobě v polibku. „ Z bohem lásko¨. A pak jen nával horka a nic…


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.4.2013 > VÝBORNĚ, VÝBORNĚ. PRÁVĚ TAKOVÝHLE DÍLA TOTEM POTŘEBUJE (pro moji potřebu)! HURÁ, SLÁVA. A ZNOVU. JEĎ JEĎ JEĎ!!!
<reagovat 
 Marryanka (Občasný) - 5.4.2013 > čtenář> Moc děkuji... =)
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 5.4.2013 > nezdielam všeobecné nadšenie- je to amatérsky lacne podaná zmeska floskúl a pátosu natlačená do visáže akože sa chce na niečo tváriť... no neskutočne ubíjajúce plytkosťou a gýčovým spracovaním.- nič len snaha "umenia " pre "umenie"
Body: 1
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.4.2013 > Zajímavé a drsné.
(Semtam chybně napsaná čárka,ale to jsou detaily)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Marryanka (Občasný) - 6.4.2013 > P.V.Ctihodný> Děkuji za upozornění dám si na to pozor... =)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.4.2013 > ...skoro stejný počet "detailních chyb", jako řádků....Na "literární útvar" snad až příliš mnoho... Téma nesmrtelné ( o to těžší je originálně ho zpracovat )...., a nic.....Výrazivo tisíckrát až na kaši přežvýkané. Snad pro začátek by bylo prospěšnější popsat nějakou neobyčejnou příhodu,někoho jiného historku, vlastní vzpomínku....Takové texty jsou vždy originálem, každý skutečný příběh, a při jejich zpracování by měl autor hledat neotřelá slovní spojení, aby popsal co nejpřesněji pocit, náladu, prostředí...., prostě to, co pokud možno důvěrně zná, nebo co ho nějak oslovilo,vyvolalo názor, pochyby, otázky...Nejen podání "klasiky" v nové podobě vyžaduje hodně odvahy, i talentu, i dřiny...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter