Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Klubko návratů z kolekce Pod povrchem
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 8.4.2013 (15:04:31)
další ve sbírce>

Věděl jsi, že zlomená srdce trhlinami nočních měst

jsou? Tam někde kdysi 

koupil mi básník romantiku souřadnic…

Teď bojím se podívat nahoru!

Pod temně modrou peřinou,

prosekanou cípy nesplněných přání,

zoufale dlouho nedá se spát.

 

Ene bene, třeba pomohl by nový snář.

 

Co s klubkem tvých návratů?

Na klíně vyčkává mi jako zježený kočičí hřbet,

přítulné paradigma bolesti. 

Až příliš tu zdomácnělo…

Dnes ještě ne, teprve zítra začnu se bát

samoty uprostřed slov, všech krásných gest a citů,

co už nedokážeme si dát.

 

Ententýky, někdo bude muset z kola ven.

 

Možná jen nebyl správný čas…

přes všechna stání zůstala nedoléčená přestárlá lež, 

co se ráda z nudy vrací. Stigmatem spasitele cesta nevede. 

názory a pocity přísně jsou zakázány. 

Snad ochráním alespoň dětskost drobných přání,

než pečlivě vystlaná ptačí hnízda

sevře nehostinnost pátého z ročních období.

 

Prudkou tichostí šílených hodin nakazil se čas… Dobře ti(k) tak!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
popleta79 (Občasný) - 8.4.2013 > No coment
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 9.4.2013 > líbí se to
Body: 5
<reagovat 
EmptyRoom (Občasný) - 9.4.2013 > přesně pro mne :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 10.4.2013 > EmptyRoom> To mě těší :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.4.2013 >
Body: 5
<reagovat 
mjach (Občasný) - 11.4.2013 > Snář, my a šílený čas. Děravé přesýpací hodiny, častěji a častěji se musí otáčet ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 11.4.2013 > tvoje citlivost stoupá až...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 11.4.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anjelik (Občasný) - 12.4.2013 > doporučuju nový snář...
Body: 5
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 8.4.2013 > uff, paradigma bolesti- až ma trhlo. Inak príjemná poloha, sympatická najmä tým nenásilnným včlenením riekaniek a istej detskej hravosti-osobne najviac hutne vyskladaný záver, až na opätovné / stigmatem spasitele.../ na mna niektoré pasáže až strnule a v rámci "kecov " zbytočné, takisto ako spomenuté genitívky,ale na druhej strane boli tam aj zaujímavé momenty.takže ocenujem najmä tú chuť experimentovať s textom,
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> Pat víš co miluji tvé pseudo žvatlání co má nabudit pocit, že poesii rozumíš. Buď také sebekritická - možná nějaká pasáž je v dílu přebybytečná nikoliv myšlenofundamentálně zbytečná, ale vezmu li v potaz srovnání s tvou tvorbou co jsem viděl tedy jen v těch tvejch 3 paskvillech co jsi za posledních půl roku na Totemu měla, přeci jen je to dobré - protože Path zde je zbytečné (správněji přebytečné) jen něco, zatímco u tebe je bohužel zbytečné vše. Marná snaha holka. Z tebe PRAVÝ básník CO MÁ SVĚTU CO ŘÍCI nikdy Path nebude, autorka tto básně má alespon určitý potenciál. Proto mi tvé projevy pod díly jiných autorů přijdou s prominutím VELMI SMĚŠNÉ - sorry je to tak jsi komická a já se ti musím smát.
Body: 5
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 13.4.2013 > Pan Kedlub> jéééééééj, ja som normálne vytešená, ako hlboko som sa ti vryla do toho "anatomicky blúdiaceho " mozgu...je dojemné čítať pod každým iným dielom porovnávanie so mnou...normálne som rozcítená, toľko pocty si nezaslúžim..si skoro ako verný pes- ale kedže si predsa len skorigoval invektíva tak ti budem odpovedať normálne- opätovne poviem, že si máš došprtať elementárne základy matiky, naučiť sa rozdiel medzi číslom dva a tri- a najmä, zapamätaj si, že ja sa na rozdiel od teba nenechám emočne ovplyvnovať. mne je egal či čítam teba, egila, popletu-ked je to o fujare, tak je to o fujare. nemusím ti to vysvetlovať. Ušla ti základná hodnota. Každý hodnotíme na základe svojho vnímania. Že je variabilné, je iba prínosom. Ak to ty berieš ako traumu, je to tvoj problém a neschopnosť pochopiť realitu. Ak v kuse apeluješ na môj "potenciál" a striehneš na každý môj koment...svedčí to akurát o závisti. V podstate ti ju doprajem. / na rozdiel od teba, ludí, ktorí sú pre mna osobne nezaujímaví predsa neriešim a neobtieram sa o nich.. . mal by si si urobiť sanitu vo vlastnom chlieve a vykydať svoj vlastný hnoj. čo som si všimla, tiež si pod jonášov text vrzol istú kokotinu aspon čo sa týka hodnotenia, ktorá absolútne nekorešpondovala s "vkusom" iných - takže nahádž pľuvance na zrkadlo a potom ich prácne zotri. Na záver pikoška:- aké čočky nosíš ??? ( ušli ti všetky moje pozitívne komentáre...bud je v tom alzh- alebo iba slina...
<reagovat 
  Leviathan (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> Závisti? :-DDDD prosím tě co tobě mám jako závidět snad ne talent :-DDDDDDD abych ti mohl závidět musela bys něčím disponovat - a ty co se literárního talentu týče nedisponuješ ničím.
<reagovat 
čtenář já5 - 15.4.2013 > Nevím co je na tom poetického.Připadá mi to prostě jako ženský výlev ,vypsaní se z traumatu opuštěné či podvedené ženy.
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2013 > Popravdě nerozumím oč tu kráčí. Myslím, že neporozumím stejně nikdy ani po vysvětlení o čem to je.Asi to chce duši ptáka a mozek slona.Nejsem typ pro poezii experimentu a podivných praktik s grafikou textu.
Nic neříkající, bolné, divné experimenty s jazykem a chybějící nadhled nad logiku - málo překvapivých a skrytých významů.Nevěřím tomu, že tohle je napáno na jeden zátah- tohle je kompilace....ale všichni jsou nadšení, takže se mýlím, asi jsem měl držet hubu
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.4.2013 > čtenář> Anonymy nemusím, ale pro info - není to kompilace, píšu na jeden zátah a to vždycky, zlato ;)
<reagovat 
benkroft (Občasný) - 12.4.2013 > ene bene, třeba by pomohl nový snář...a páté roční období...a dobře ti(k) tak... a vůbec všechno...paráda!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.4.2013 > benkroft> Až ten nový snář seženu, bude snad konečně veseleji
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 29.4.2013 > jen ženy ví..jak je to všechno složitý,když miluješ..
Doporučil 
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 11.4.2013 > Zase fňukání,ale fakt dobré.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.4.2013 > P.V.Ctihodný> Jen aby ti to fňukání nechybělo, až se jednou vyčasí   
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 30.4.2013 > Michelle> Je to paradox umění : Čím hůř se cítíme, tím lepší věci tvoříme. Přesto ti, Mrkavko, vyčasení přeji.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.4.2013 > P.V.Ctihodný> Ano, v tom máš pravdu. Přesto.. vyměnila bych hned, klidně už nenapíšu ani písmenko :) A děkuji!
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 5.5.2013 > Tohle je bezchybné... Ukládám si a tleskám! Nádherně popsáno, co nitro ženy cítí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 14.5.2013 > le.papillon> Jsem ráda, že tě oslovila.
<reagovat 
kalice (Stálý) - 22.5.2013 > Mě taky! A jak...
Doporučil 
<reagovat 
kalice (Stálý) - 22.5.2013 > Mě taky! A jak...
<reagovat 
kalice (Stálý) - 22.5.2013 > Mě taky! A jak...
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.5.2013 > kalice> Děkuji za Tvá slova i návštěvu, kalice.
<reagovat 
Přáníčková víla 10+ (Občasný) - 16.9.2013 > Další si nechám na jindy, abych si tuhle nepřebila.
Doporučil 
<reagovat 
Přáníčková víla 10+ (Občasný) - 16.9.2013 > Už druhá, co ukládám!!
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 16.9.2013 > Přáníčková víla 10+> Víš, všechny jsou prožité až na samé dno, píší se samy..
<reagovat 
 Přáníčková víla 10+ (Občasný) - 17.9.2013 > Michelle> Já vím..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 3 4 5 7 8 9 10 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 (28) 29 30 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter