Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ífigénia z kolekce Antické a jiné inspirace
Autor: yenda (Občasný) - publikováno 14.2.2003 (08:07:33), v časopise 16.7.2003
další v kolekci>





Í f i g e n i a

když bohové se rozlítí
je i pouhé mléka rozlití
k pláči
pak místo chvilek objetí
nastává čas obětí
ať tak či
onak












Pokud Vás zajímá celek... než to sem dám celé
je na www.tethys.cz/totem

Dál jen pro zvídavé:



...podotýkám, že Agamemnón obětoval svou dceru bohům, 
vyvázla sice jako kněžka... pak však měla podříznout krk svému bratrovi 
za to, že ze msty zabil jejich matku, jež dopustila zamordování svého chotě, jejich otce Agamemnóna, to zas kvůli obětování jí - Ifigenie - bohům... uf.
A za domácí úkol si samonastudujte, jak to dopadlo. 


...myslím, že si vlastně nemáme na co stěžovat:-) 
Proč si to stěžujeme... tím, že si stěžujeme?




Poznámky k tomuto příspěvku
Vanili (Občasný) - 14.2.2003 > Fotka za jedna.
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.2.2003 > fotka je fajn, a ten text k tomu - velmi originélni.:o)
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 14.2.2003 > *****
Body: 5
<reagovat 
čaro (Občasný) - 14.2.2003 > Konečně fotka, která posunula laťku zase o stupínek nahoru. Teď ovšem bude nelehké obstát s dalšími...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 14.2.2003 > Klobouk dolu...
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.2.2003 > Možná technicky dokonalý ... nevím. Můj subjektivní dojem z námětu a vůbec je silně záporný.
<reagovat 
Márty (Stálý) - 14.2.2003 > Deade, doposud jsem s Tvými dnešními kritikami souhlasil, ale teď jsme se nějak nesešli.

Moc pěkné...
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 14.2.2003 > *****
Body: 5
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 14.2.2003 > supr!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.2.2003 > Márty : To se stane ještě mockrát
<reagovat 
yenda (Občasný) - 15.2.2003 > DeadK: dojem silně záporný? pokud "dílo" vyvolá záporný pocit/dojem, čož však mnohdy souvisí s aktuálním rozpoložením příjemce, znamená to, že dílo je špatné? Kdybych ti měl popisovat mé "špatné" dojmy, pod jejichž vlivem dílo vznikalo, myslím že bych dosáhl 5 oproti tvé 4... ale.. ale co... vo nic nejde:-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.2.2003 > yenda : s aktuálním rozpoložením příjemce - jak kdy, já se cítím naprosto skvěle :o) Ne, neznamená, že je špatné, ale pro mě docela ano. Tím se nenech znervóznit :o)
<reagovat 
yenda (Občasný) - 15.2.2003 > Dobrá, zůstávám "klidný":-) Pokud bys našel ještě drobet dobré "vůle", podrob prosím hlubší analýze... resp. zvládneš-li v konečném čase a relativně stručně popsat CO ti na tom vadí... budu ti vděčen. Není to ale nutné, nevím jak to tu chodí, každopádně je pro mne přínostem, vnímat rozmanitost názorů, byť jsi zatím (k mému překvapení a potěšení) v hodnocení mého čerstvého "potrfolia" jen "drobná statistická anomálie" a tím "zdánlivě eliminovatelný šum" :-))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.2.2003 >

yenda : no jo, koukám, že zatím jediná statistická anomálie - kdyby to tak mělo zůstat, dej vědět a já svý hodnocení smáznu abych ti nebránil v zařazení mezi nejlepší díla :o)

Co mi na tom vadí je těžký vysvětlit, nemůžu tě kritizovat za ořezávání, filtry a prostě za techniku - houby totiž focení rozumím. Ale každá fotka má svůj dojem a tahle se mým smyslům holt nelíbí. Nic hlubokýho v tom nehledej :o)


<reagovat 
Typhoon (Občasný) - 16.2.2003 > ...taky tak: Klobouk dolu!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.2.2003 > Hm, tak koukám na celou kolekci a tahle fotka mě zaujala nejvíc. Nicméně mi každá fotka přijde různorodá a kolekce tak nesourodá....
Body: 5
<reagovat 
yenda (Občasný) - 24.2.2003 > Lucie:
>>každá fotka přijde různorodá a kolekce nesourodá?
byl to záměr, nebylo snadné ho uskutečnit, je to špatně? svět je mnohotvárný... a pak bys mi zas "vyčetla" jednotvárnost, monotónnost...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.2.2003 > ne, to ne, mám ráda kolekci nějak definovanou, nebo něčím spojenou... tady nic nenacházím
<reagovat 
jelen (Občasný) - 28.2.2003 > Taky moc sympatický děvče, škoda, že já fotim akorát blbečkem (automatem) scenérie z prázdnin a to se mi žádná kočka nesvlíkne.
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 7.4.2003 > Tahle boduje.
Body: 5
<reagovat 
čtenář mennofer - 11.4.2003 > sakra nepis porad k fotkam texty ... ne k tvym
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 12.4.2003 > čtenář> nemusíš je sakra číst... ty moje

ono to jsou teda spíš texty s fotkama:-)
<reagovat 
E T (Občasný) - 6.6.2003 > Pár let se na ni bude dát koukat, což je výborné.
Body: 5
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 20.7.2003 > Stejne jako na PP, strasne moc mi vadi ty prepaleny nohy, ktere jakoby splyvaji v jednu...
Body: 4
<reagovat 
tomash (Občasný) - 20.7.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vod (Občasný) - 2.12.2003 > červené oběti
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter