Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zeď
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 24.5.2013 (19:08:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář bůch - 24.5.2013 > Tak jsem si říkal, co ten vostrej Karkulek předvede. I když pravda, Já to přece vim.

No dobrý, dobrý, Karkulek, kouzlo čistého humoru bez vtipu! (Steklík, Nepraš)
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 25.5.2013 > čtenář> nevím.....nerozumím......
<reagovat 
superfly (Občasný) - 25.5.2013 > naja, ty budeš nejspíš někdo náramně vtipnej
takovejch tu už bylo... uvidíme, jestli to tvoje působení zůstane takle hloupoučký, nebo z toho něco vykřešeš, něco fakt vtipnýho
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 25.5.2013 > superfly> Zato ty furt snídáš vtipnou kaši chytráku !
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 25.5.2013 > superfly> nevím proč na mě útočíš.....cítím ve tvých slovech něco špatnýho....třeba budeš špatný člověk co se vyvyšuje nad ostatní......já se teprve učím fotit.....
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 25.5.2013 > karkulek> já se učím nevyvyšovat (lžu, povyšovat se mě baví), skutečně jsem špatný člověk, je vidět, že máš čuch na lidi...
(ale vážně na tom zapracuj, pokud teda nemáš v úmyslu bavit jen sám sebe, pak je samozřejmě jedno, co jsem ti sem napsal)
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 3.6.2013 > Na to si tady musíš zvyknout na takovou kritiku, jsou lidi, kteří místo aby poradili, tak kritizují a dost odporně.
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 25.5.2013 > osobně mi vadí trubka uprostřed - na kraji by byla lepší
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 25.5.2013 > patafyzik> děkuji za poznámku......já mám rád všechno uprostřed...je to klid a vyrovnanost to hodně potřebuju.....snažím se všechno dávat doprostřed i na stole a všude okolo......
<reagovat 
 čtenář karhaj - 25.5.2013 > karkulek> : )
Kazdy kto to s fotografiou mysli aspon trosku vazne nech ignoruje Tvoj vtipny komentar, ja sa bavim.
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 26.5.2013 > čtenář> karhaj - proč se mi směješ? protože jsem nemocný?....taky jednou můžeš onemocnět a pak poznáš jaký to je.....
<reagovat 
 Čtenář - 27.6.2013 > karkulek> protoze jsi debil
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter