Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tak blízko
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 3.7.2013 (22:11:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 4.7.2013 > Toto sa da konecne nazvat fotkou. Namet urcite nie je objavom tisicrocia. Vyuzitie ciernej, svetelnych odrazov a drobnych farebnych akcentov (listy na zemi) dava ale dobre uceleny a aj celkom originalny vysledok. Obsah fotky tiez nie je nasilne podany a dava priestor na uvazovanie.

Skus obmedzit dennodenne publikovanie prispevkov. Pokojne stacilo z predchadzajucich serii opublikovat po jednej. Na zaujme/nezaujme by si videl ako ne/funguju. A potom by si dna 3.7. opublikoval tento prispevok bez zbytocnych negativnych emocii medzitym.
<reagovat 
čtenář koko - 4.7.2013 > cvak cvak cvak -1
<reagovat 
Focus (Občasný) - 4.7.2013 > Uznávám, že to TK není jako na servru špice, který jsem zahlédl, přesto to má svou atmosvéru, není to nudné...
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.7.2013 > Ak mienis pokracovat stredovkami, skus format orezat na stvorec, je to vo vseobecnosti prijatelnejsie riesenie stredovej kompozicie, ak Ti nebude stvorec fungovat, vrat to naspat, ale kazdopadne vyskusaj. Videl som viacero stredoviek, co zrazu 'ozili', stvorcovou kompoziciou.
Ak chces, precitaj a ignoruj, alebo vyskusaj aplikovat..
http://digi-foto.sk/ako-fotografovat/kompozicia/zlaty-rez/
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2013 > Karhaj(Sinner)> Obavam sa ze kompozicia na stred plus format stvorca nebudu mat ziaden dynamicky naboj, ale za pokus nikdy clovek neda.

Pri uprave na stvorec, by som v tomto pripade ale nevolil rezanie. Naopak radsej by som dodal cierny pas navrch a doretusoval prechod. Pretoze pri rezani by sa jednak svetly motiv (mlaka) dostal blizko ku krajom a taktiez by na sa na fotke zmenil pomer farieb v prospech bielej a zrovna na tejto fotke mi pride dominantnost ciernej velmi spravna.
<reagovat 
Čtenář - 4.7.2013 > nechceš to vložit znova
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 4.7.2013 > děkuji všem za komentáře a rady.....pokusím se o čtverec a znovu vložím.....
<reagovat 
seabear (Občasný) - 5.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 5.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter