Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stíny
Autor: oleandr (Občasný) - publikováno 24.7.2013 (00:17:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
beljaksen (Občasný) - 24.7.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.7.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 25.7.2013 > na pranýři
Body: 5
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 25.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 24.7.2013 > ...tento způsob úprav mne i nadále irituje...., zajímavé ale je, jak se střídají příspěvky autora velmi pozornost upoutávající s naprostou nudou bez fantazie, (... nebo s fantazií?..., která připomíná snad jen mapy ze školního kabinetu, nebo letecké snímky nevalné kvality.......)....... 
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 24.7.2013 > Mima> Podla mna to nie su upravy, ale tiene na zasvinenej hladine nejakeho mociara..ale mozem sa mylit : )
skoda TK, inak obsah sa mi paci.
<reagovat 
 Čtenář - 24.7.2013 > Mima> Zase vedle :o)
<reagovat 
 oleandr (Občasný) - 25.7.2013 > Mima> tadle fotka, je téměř bez úprav pouze zvýšený kontrast, všechny moje fotky nejsou téměř upravovány, tak jak se na ně díváš, tak jsou foceny možná tedy ještě ořezány, ale každopádně díky za komentář snad to příště bude lepší...
<reagovat 
 oleandr (Občasný) - 25.7.2013 > Karhaj(Sinner)> máš pravdu je to tak
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.7.2013 > oleandr> ...ta velmi úžasná z 18.7. 2013 taky není nijak upravena?....Nebo patří do jiné kategorie, jako některé předešlé?...Prostě mi tato poslední připoměla autora bovala, který sice dokáže překvapit, ale mnoho příspěvků upravuje tak nemožně, že se to ani popsat moc nedá...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.7.2013 > čtenář> ...nad radost nic v světě není...., tak aspoň někoho něco potěší...., v jeho království........
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 26.7.2013 > Karhaj(Sinner)> ...první dojem můj byl opravdu podobný..., močál v nějaké světelné situaci....Teď vím, co a jak, ale stejně pravděpodobný původně obsah by dle mého byl znehodnocen formou....Prostě mi to silně připomnělo bovala s jeho mapoidními úpravami...., a nedá se ten účinek tohoto příspěvku ode mne odlepit...Oceňuji ale, že někdo má pochybnosti, které se ukázaly být správnými. I čtenář jásá, ačkoliv nic prospěšného autorovi nesdělil, jen ho zjevně potěšila má zmýlená...Jen on ví, proč...
<reagovat 
 oleandr (Občasný) - 25.7.2013 > Mima> ahoj, na této fotce jsem taky nic neupravoval a jsem rád, že se ti líbí, prostě to tak v té vodě bylo uspořádáno... měj se
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 26.7.2013 > oleandr> ...nejsem si vůbec jista, zda mluvíme teď o tomtéž obrázku....Ale nechme to být, neměním názory, a co mne nadchlo, to jsem komentovala a uložila si..., a co mne nezaujalo, také jsem k tomu řekla své... Přeji krásné léto, a hodně zajímavých námětů.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter