Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Příhrazké skály VI. z kolekce Český ráj
Autor: popleta79 (Občasný) - publikováno 9.9.2013 (00:06:20)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář gigi - 9.9.2013 > do kose - barvy, kompozice, ostrost
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2013 > Nereagujem na Karhaja je to mǒj nazor.
Tie fotky je jedna ako druha, nenechaš vydychnut, co sa tyka kvality velmi zle'. Začneš nasierať ludi, čo sa o čosi usiluju'.
Kúp si ten nový foťak a všetci ti budú držat palce.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.9.2013 > Zdar Popleta. Budem rad, ak mi pomozes pochopit ciel Tvojho fotenia.
Chces len prezentovat miesta kde si bol, aby niekto z Totemu tam mohol tiez ist? Nemyslis, ze na take by bol lepsi blog? Mozes tam robit popisy a davat info ludom, ktori maju o to zaujem.
Chces sa zlepsit vo foteni? Ak ano, je to spravny web, ale co je Tvoj 'akcny plan' dobuducna. Chces kupit lepsi fotak, sledujes fora, vzdelavas sa? Prosim odpovedz uprimne. Lebo odpoved, chcem sa zlepsit, len nic pre to nerobim je podla mna kontraproduktivna.
Neber to prosim v zlom, len chcem lepsie pochopit Tvojim pohnutkam.
DIK
Prosim nech nikto nereaguje na tento komentar okrem autora.
Dakujem aj ostatnym za porozumenie.
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 9.9.2013 > Karhaj(Sinner)> Děkuji za poznámku, co se týče těch možností tak bych rád obojí. Však více se přiučit správnému fotografování. Můj první krok byl že jsem si zakoupil knihu, "Mistrovství práce s DSLR" nejaktuálnější vydání. Pročítat jí mohu ale když k ní ještě nemám zrcadlovku, tak to není ještě ono. Protože bych rád to co se do čtu, také vyzkoušel v praxi. Jiný fotoaparát budu kupovat až v polovině příštího měsíce.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.9.2013 > popleta79> Vdaka za odpoved, kludne zacni knihu citat uz teraz, neuskodi, mas mesiac na to, aby si mal nejaky startovaci bod : )
<reagovat 
Čtenář - 9.9.2013 > ano kritiky sú blbé, ale netreba sa vzda'vat. Este mozes prekvapit'
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.9.2013 > pěkný výhled, co se týče této fotky, je ještě co zlepšovat, těším se na další výsledky a držím palce :o)
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 10.9.2013 > Věza> Děkuji je to milé, budu se snažit aby to bylo pokuď možno skvělé. Samozřejmně že nemužu zaručit :-D
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 9.9.2013 > Taky Ti, Vašíku, držím palce, a foto se mi tentokráte líbí, i když kritiky jsou na něj jaké jsou :-)
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 10.9.2013 > Světlonoška> Ahoj milá Světluško, moc mi to lichotí! Tvá slůvka jsou pro mě moc potěšující. Cca. za měsíc budu mít zrcadlovku, tak snad to bude pro ostatní jiný svět?
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 10.9.2013 > popleta79> Ahoj milý Vašíku, jiný svět to bude nejen pro ostatní, ale jistě i pro Tebe :-)
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí - 10.9.2013 > Je úplně fuk jestli Mercedes a nebo Trabant,napřed se musíš naučit řídit !
<reagovat 
 popleta79 (Občasný) - 10.9.2013 > čtenář> Však o to se neboj, změna bude hodně radikální.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 (48) 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter