Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ve Svatém Janu pod Skalou se konají další Literární dílny
Autor: tuik (Občasný) - publikováno 20.9.2013 (01:32:44), v časopise 20.9.2013

Ve Svatém Janu pod Skalou se konají další Literární dílny

 

Ve dnech 19. – 20. října 2013 se v prostorách Svatojánské koleje ve Svatém Janu pod Skalou opět uskuteční setkání Literárních dílen. Dvoudenní kurz bude veden výraznými osobnostmi české literární scény a je určen mladým lidem, které spojuje zájem o literární tvorbu.

 

Cílem projektu je vytvoření platformy současné české literatury, která by autorům poskytovala prostor pro diskusi, vzájemnou inspiraci, spolupráci a zpětnou vazbu. První setkání Literárních dílen se konalo na podzim roku 2011 pod záštitou Václava Havla. V roce 2012 se uskutečnilo několik navazujících setkání účastníků v pražských kavárnách.

 

Setkání bude probíhat formou kurzu, který se skládá z praktické a teoretické části. Dílna bude rozdělena na prozaickou a básnickou (přibližně 10 lidí v každé skupině). Nedílnou součástí kurzu je také večerní program, zahrnující autorská čtení a hudební vystoupení. Kurz je určen mladým lidem, amatérským tvůrcům, ale i těm, které literární tvorba láká a nevědí odkud začít. Lektory letošních Literárních dílen budou Radka Denemarková, Stanislav Beran, Jakub Řehák a Ladislav Zedník.

 

Lektoři během kurzu představí základní principy literární tvorby, účastníci si budou moci vyzkoušet různé metody psaní a zároveň získají zpětnou vazbu ke svým textům. Po říjnovém kurzu budou následovat literární setkávání a autorská čtení v Praze. Pořadatelé literárních dílen by v budoucnu rádi rozšířili nabídku o překladatelskou dílnu, případně založili literární „klubovnu“ v Praze, kde by autoři (amatérští i profesionální) mohli tvořit, potkávat se a kde by také probíhaly některé kurzy.

 

Budeme rádi za Vaši mediální podporu a pomoc při propagaci akce.

Více informací naleznete na našem webu – www.literarni-dilny.cz.



Poznámky k tomuto příspěvku
fernet=kranad (Občasný) - 24.9.2013 > jenom mladým?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter