Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kachny
Autor: Talent (Občasný) - publikováno 25.10.2013 (00:58:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 25.10.2013 > tak to je ulet
Body: 1
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 25.10.2013 > Ottokar Mlčoch> Dík
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 25.10.2013 > Kachničky mázničky :D
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 25.10.2013 > Světlonoška> Ahoj a díky. Presně tak kachny-nekachny. Podle hodnocení to nejspíš není pravé ořechové. Asi za to může rámeček.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 25.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 25.10.2013 > Thumb> Dík
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 25.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 25.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 25.10.2013 > beljaksen> Děkuji
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2013 > Z toho aby sa oči pojebali
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 26.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 27.10.2013 > oleandr> Dík
<reagovat 
ps//T (Občasný) - 25.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 27.10.2013 > ps//T> Dík
<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 26.10.2013 > Ahoj, nemám co radit, ale takhle to fakt vypadá jako chyba špatného zaostření... :-( Ale líbí se mi ta kreativita - kachny, nekachny :-) Hláška, že za to může rámeček, mě pobavila :-) - předpokádám, že to byl úmysl :-) Měj se.
Body: 5
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 27.10.2013 > Smutná blecha> Dík
<reagovat 
Focus (Občasný) - 27.10.2013 > Když kachny, tak ostré!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaostřené!!!!! Na druhou stranu nevím, jestli to nebyl záměr, jak smutná blecha podotkla....
<reagovat 
iggi (Občasný) - 25.10.2013 > Radil bych Ti, abys zkusil trochu víc přemýšlet, než něco cvakneš. Držím palce.
Body: 1
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 25.10.2013 > iggi> Ahoj a dík. Zatím přemýšlet moc nemusím, protože momentálně nemám cvakátko a mobil mě moc nebaví. V brzké době chci fotoaparát koupit, ale ještě nevím co.
<reagovat 
 kalopsian (Občasný) - 25.10.2013 > Talent> Ahoj, já taky zvažuju novej foťák, zrcadlovku. Kámoš říkal, že Nikon D7000 je dobrej, nebo Canon D60. Trochu se toho bojím a je to spousta peněz, ale má to prý i automat a režim P jako můj foťák, a mnohem líp se na tom může člověk učit než na kompaktu. Ale ještě nevím kterej z nich nebo třeba nějakej lacinší. Ta fotka je zvláštní, jako kdyby ve snu. Ale raději bych ty kačky možná viděl nerozmazaný a dal pryč rámeček, tak nes dva bodíky dolů.
Body: 3
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 25.10.2013 > riflonožka> Talent (Nový) - 25.10. > Dík. Totem je umělecký internetový magazin a tak jsem chtěl dát sem něco uměleckého. Zakopaný pes je nejspíš v tom rámečku. O víkendu se mám setkat s jedním fotografem a tak skrytě doufám, že mi trochu poradí s focením co dělám špatně. Já bych chtěl fotoaparát co má hodně režimů jako třeba zvířata, muzeum a tak, abych se mohl věnovat vice kompozici.
<reagovat 
 kalopsian (Občasný) - 25.10.2013 > Talent> To máš asi pravdu, to se zeptám, jestli ty zrcadlovky umí taky, snad jo.
<reagovat 
 Čtenář - 25.10.2013 > Talent> Rámečkem to není. Vypadá to, žes chtěl vyfotit kachny, ale zaostřilo ti to na větve. Prostě je to nepovedené a možná bys to vyfotil i tím mobilem. Ten nápad je banální, kachny, prostě kachny a navíc je to technicky špatné. Kompozici se přece můžeš věnovat i bez režimů, což tak spíš začít šťourat v nastavení a naučit se fotit bez předvoleb? Jestli si s riflonožkou myslíte, že je celé fotografické umění o vybavení ve formě foťáku, tak vůbec nemáte pravdu. Myslím, že formou samostatného studia třeba jen na netu, se dozvíte oba dva o focení za pouhý půlden víc, než za půlroční publikování a vytáčení lidí tady.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 25.10.2013 > riflonožka> to je hezký, že si tak rozumíte :D :D
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 27.10.2013 > riflonožka> Ahoj. Prý to některé umí, ale je to úplně zbytečné, mi bylo dnes řečeno od jednoho fotografa. Dnes mě vezme na focení a tam mi to ukáže.
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 28.10.2013 > Talent> Já bych s tím novým fotoaparátem opravdu počkal, nebo si pořiď snad jen nějakou kšuntovou zrcadlovku. Viděl jsem lidi s vybavením za 200 tis. a jejich fotografie byli jedna velká tragédie. Mnohem lepší technika ti může naopak být velkou překážku a tvůj vývoj co by fotografa velmi zbrzdit. Jinak držim palce při focení s tím fotografem
<reagovat 
 kalopsian (Občasný) - 28.10.2013 > Talent> Ahoj. Jak dopadlo to focení? Já už jsu skoro rozhodnutej pro ten Nikon. Nikon je prý lepší než Canon a navíc ty režimy prý má. A proč to má být zbytečné?
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 31.10.2013 > riflonožka> Ahoj. Focení bylo velmi poučné, akorát mě využil či spíše zneužil jako nosiče. Celý den jsem tahal trojnožku a čočky teda objektivy. Je to hodně zničující dělat pomocníka pána fotografa. Nikon je daleko lepší jak Canon, který má problémy s poškrábanim zadní obrazovky u Nikonu to vyřešili přidáním krytky.
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 31.10.2013 > Cyberian> Ahoj, díky. Koupil jsem od toho fotografa lehce použitý a hodně starý kompakt. Pro začátek mi to bude snad stačit. Dal mi k tomu ještě knížku a trojnožku. Byl to dobrý kup a zadarmo dal cenné rady.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 1.11.2013 > ...než byla řeč o kachnách, málem bych je přehlídla....., větvičky jsou zajímavý osvětlením a kompozičně ....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter