Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Der Erstere Pornographische Film
Autor: čmelák (Občasný) - publikováno 24.2.2003 (01:10:23)

Der Erstere Pornographische Film


I.

 

Titulek:

 

DIE DEUTSCHE

PORNOGRAPHISCHE INDUSTRIE

TÜRSCHLIEßER

 

 

Titulek:

 

DER ERSTERE

PORNOGRAPHISCHE FILM

[ ETUIDE: DICHTUNG ]

 

Zatmívačka

 

II.

Mladý básník sedí za stolem a přemýšlí. Po chvíli, kdy už se divák začíná vážně nudit si začne psát, škrtá to. Kamera se pomalu blíží k němu. Záběr se prolne na papír, ale je také nudný. Avšak mladík si črtá a čárá velmi vesele. Nikoli v omezeném prostoru papíru, ale v celém prostoru, i mimo záběr kamery. Píše báseň.

Pak se pohled začne zvedat. Nejprve přejde do polocelku a pokračuje klidně ve snímání. Básník sedí zklidněný, nic nepíše hrbí se nad papírem. Záběr, až když už je kousek od hlavy se rozsvítí a pak prolne.

 

III.

Kamera je klidná a střídá různé pohledy. Mladík masturbuje pak přijde žena (poz. – krásná a mladá Němka; nemusím doufám vysvětlovat, že Němky jsou buď naprosto ošklivé, nebo naopak velmi krásné), jemně ho uchopí a začne olizovat. Přijde jich i víc, některé jsou svlečené do půl těla. Všechny rády básníka hladí, líbají a vzrušují. Postupně se do milostné hry přidává aktivně i mladík a různě ženy hladí. Neexistuje však zatím detail, či polozáběr, který by byl zřetelně ukazoval něco pornografického. Záběry nejsou detailní, nicméně rajcovné. Poslední záběr v tomto úseku, na líbající se ústa, bude zakončen přesvětlením. Stále se zdá, že scéna je temnější, drsnější a záběr, respektive rám obrazu hezčí.

Pak detail penisu. Penis to ale v žádném případě není. Vibrátor, který má mladík zastrčený v kalhotách jakož i ostatní ženy, jinak oblečené a on jim je také vyndává z kalhot a sukní onanujíc s nimi.

 

IV.

Záběr na Básníka, který se za stolem své básni směje, bere ji do rukou, muchlá a trhá jí. Směje se hystericky. Velmi krásně.

 

Titulek:

 

› DIE ENDE ‹


Ještě by se mohly děvčatům nafukovat a praskat balónky pod košilkami.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 24.2.2003 >

?????

Asi jsem to nepochopila.........asi jsem to nepochopila.......


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 24.2.2003 > :-)))
zajímavá forma
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 24.2.2003 > Poněkud zvláštně napsané, ale nemyslím si že špatně.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 24.2.2003 >

aha....a co jako?


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 25.2.2003 > Fajn, bomba. Chybka je jen v nemcine, ja tedy mluvim spis bavorsky, takze nekdo vzdelanejsi by me snad jeste poopravil: "Das erste Pornophilm", ev. Pornofilm, podobne jako "Deutsche Pornoindustrie", jihonemecky rozhodne bez clenu.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2003 > nudí se divák, ale i čtenář a to pekelně, tudy cesta nepovede, tudy tedy ne.....
Body: 1
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 27.11.2003 > díky!
<reagovat 
g morr (Občasný) - 4.1.2005 >

jeden blbej přechodník, z toho se neposeru. dobrý maso.


Body: 5
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 2.3.2008 > tři roky starý... ale dobrý. Já jsem se bavil královsky.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter