Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

 
Historie Totemu - přehled pořádaných akcí
Autor: spravce (Občasný) - publikováno 1.12.2002 (00:48:36), v časopise 20.12.2002
2020


Milí přátelé,

v pondělí 21.9.2020 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže.
Hudbou čtení proloží tentokrát hrou na kytaru Franta K. Barták! (https://bandzone.cz/frantakbartak)

V cestovatelské části se můžete těšit na přednášku o Íránu. Tentokrát mezi nás přijdou české cestovatelky, Kateřina Miltnerová a Kateřina Bláhovcová!
věžné bude 60 Kč



Milí přátelé,

v pondělí 16.3.2020 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže.
Hudbou čtení proloží tentokrát hrou na kytaru Franta K. Barták! (https://bandzone.cz/frantakbartak)

V cestovatelské části se můžete těšit na přednášku o Íránu. Tentokrát mezi nás přijdou české cestovatelky, Kateřina Miltnerová a Kateřina Bláhovcová!
věžné bude 60 Kč

- akce byla nakonec zrušena v souvislostmi s nařízeními covid





Milí přátelé,


v pondělí 24.2.2020 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže.

Hudbou čtení proloží tentokrát hrou na kytaru Zbyněk Zeman! (http://www.zbynek-zeman.cz)



V cestovatelské části se můžete těšit na přednášku o Filipínách. Tentokrát mezi nás přijde česká cestovatelka, Dominika Krejčů!


věžné bude 60 Kč






více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde



Milí přátelé,


v pondělí 20.1.2020 od 19 hodin  Vás zveme poprvé  tomto roce na naše pravidelné autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže.

Hudbou čtení proloží tentokrát hrou na saxofón Jan Grunt! (https://www.discogs.com/artist/4777521-Jan-Grunt)



V cestovatelské části se můžete těšit na přednášku o Nepálu. Tentokrát mezi nás přijde paní cestovatelka a spisovatelka  Irina Silecká!


věžné bude 60 Kč




2019




Milí přátelé,


v pondělí 9.12.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do Dobré trafiky v Praze na Újezdě (Újezd 37, Praha 1)


V cestovatelské části se můžete těšit na přednášku o Etiopii. Tentorkát mezi nás přijde cestovatel  Pavel Benda, který bude vyprávět o pramáti kávy, o etiopské oblasti Kafa!


vstupné: zdarma






Milí přátelé,


v pondělí 18.11.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky. Jako každoročně v listopadu se akce připojuje k celonárodnímu festivalu Den poezie (www.DENPOEZIE.cz)


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží Ondřej Bednář!


V cestovatelské části se můžete těšit na přednáškuo Keni.nTentorkát mezi nás přijde cestovatelka a spisovatelka Hana Hindráková.

V posledních letech dochází v Keni k alarmujícímu nárůstu počtu dětí ulice. Beseda se věnuje této problematice a ukazuje nelehký osud těchto dětí prostřednictvím příběhů Davida a Josepha, s nimiž se Hana Hindráková osobně zná a jejichž příběhy sepsala.  (sledujte: www.hindrakova.cz a www.darkysmyslenkou.cz)


Věžné 60Kč.



 Milí přátelé,


v pondělí 14.10.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží JenMy! (https://bandzone.cz/jenmy)


K cestovatelské přednášce o Etiopii , na kterou se tentokrát můžete těšit, nám pan cestovatel Pavel Benda napsal:

"Etiopie patří k nejzajímavějším zemím Afriky. I příroda je zde unikátní, mnoho zvířecích druhů, které nežijí nikde jinde, ale dnes se zaměříme na kulturu. V severní Etiopii je plno památek, například starobylých skalních kostelů, některé oblasti vypadají jak z raného středověku.
V jižní Etiopii se však octneme přímo v pravěku. Budeme mluvit o oblasti domorodých kmenů, kde se toho od toho pravěku do nedávné doby zas tak moc nezměnilo. Nejvíc se toho změnilo až za poslední generaci."


Věžné 60Kč.




Milí přátelé,


v pondělí 23.9.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky

Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží kapela Kolben&Trpák akustic underground!

Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání o Peru s cestovatelem Jiřím Kučerou!

Věžné 60Kč.


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde




undefinedMilí přátelé,


v pondělí 17.6. 2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek - tentorkát mimořádně do podzemí Dobré trafiky na Újezdě (Újezd 37, 110 00 Praha 1).

Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Josef Straka představí své knihy Cizí země a Peltaštat.


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží kytaristka a básnířka, Dagmar Plamperová!



Ve druhé půlce večera proběhne poutavé promítání fotografií Roberta Vrzala ze Skandinávie!





undefinedMilí přátelé,


v pondělí 20.5.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hosty budou: Mladí a originální  Lit(A)eráti – Čerství absolventi kurzu Tvůrčího psaní pořádaného Aeroškolou, pod vedením Mgr. Mateje Thomky, vás osobně provedou svou tvorbou z cyklu 12 povídek o dvanáctce


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží kapela Ve čtvrtek v pět (https://bandzone.cz/vectvrtekvpet)



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání o Norsku s názvem "Skandinávie, cesta za papuchalky" s cestovatelem Jirkou Šámalem!


Věžné 60Kč.


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde





Milí přátelé,



v pondělí 15.4.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží kapela Gorodky - Jiří Kyncl a Michal Gololobov (https://bandzone.cz/gorodky)


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání s panem režisérem Tomášem Kepkou o Filipínech





undefinedMilí přátelé,


v pondělí 18.3.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží duo Franta Krysař Barták a Zbyněk Zeman!
(https://bandzone.cz/frantakbartak a http://zbynek-zeman.cz/)



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání s cestovatelkou Irinou Sileckou o jejích cestách po Kambodži!


Věžné 60Kč.


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde












undefinedMilí přátelé,


v pondělí 18.2.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží Adriena Rollerová ! (https://www.facebook.com/adriena.rollerova)



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání s cestovatelkou Jarmilou Kučmášovou a o jejích cestách po Mexiku! (https://dum-jogy.cz/lektori/jarmila-kucmasova.html)


Věžné 60Kč.




více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com







undefinedSrdečně vás zveme na výstavu!
Od 23.12.2018 a v lednu 2019 si můžete přečíst vánoční poezii básníků z Totemu v obci Vonoklasy (Na Vysoké I č.e.029).


Ilustrace: Anežka a František Zborníkovi













undefinedMilí přátelé,


v pondělí 21.1.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Jednotlivá vystoupení tentokrát hudebně proloží hrou na Hang Drum Jirka Šámal (https://bandzone.cz/jirkasamal) !



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání s Lenkou Hábltovou o jejím putování na vlastní pěst po Barmě!
Věžné 60Kč








undefinedMilí přátelé,


v pondělí 10.12.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek - tentokrát mimořádně do pražské Dobré trafiky na Újezdě. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Jednotlivá vystoupení tentokrát hudebně proloží kapela Mexické saně (https://bandzone.cz/_105530)!



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání s Lenkou Hábltovou o jejím putování na vlastní pěst po Íránu!.




Vstupné  zdarma



více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com



Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde



Milí přátelé,


v pondělí 19.11.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Jednotlivá vystoupení tentokrát hudebně proloží Martin Čepelík!



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda a promítání s Irinou Sileckou o Krymu a mezinárodním festivalu Slovanské tradice, který se v těch místech každoročně koná.


Akce se připojuje k celorepublikovému festivalu Den poezie (www.denpoezie.cz)





Vstupné  60Kč



více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com






Milí přátelé,


v pondělí 22.10.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Hudební doprovod: kapela Gorodky (http://bandzone.cz/gorodky?at=info)

Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda s paní cestovatelkou Irenou Ryantovou o jejích cestách po Izraeli!

Vstupné  60Kč






Milí přátelé,


v pondělí 17.9.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Hudební doprovod: kapela Jenmy (http://bandzone.cz/_94560?at=info)


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda s cestovatelem Zdeňkem Skarkou o jeho cestě po Moldavsku!

Vstupné 60Kč

více info: Petula, Martin






Milí přátelé,


ve středu  20.6.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do Dobré trafiky (Újezd 37, Praha 1). Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda s cestovatelem Michalem Glyknerem o jeho výpravě na Kamčatku!

Vstupné zdarma


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com





Milí přátelé,


v pondělí  21.5.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Hudba: Hrou na kytaru svým písněmi čtení proloží Petr Suchan!

Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda s cestovatelem Michalem Glyknerem o jeho výpravě na Kamčatku!

Vstupné 60Kč


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com


Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde




Milí přátelé,


v pondělí  23.4.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Hudba: Mezi povídkami svými písněmi a hrou na kytaru vyplní Zbyněk Zeman! http://zbynek-zeman.cz


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda s cestovateli Jirkou Modrým a Silvanou Terzijskou "Měsíční putování napříč Indií."!

Vstupné 60Kč





Milí přátelé,


v pondělí  19.3.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží kapela Jolly Buskers!  (https://www.facebook.com/jollybuskers/)


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda  a promítání o cestě z Prahy do Santiaga de Comúpostela s Ondřejem Fuskem!

Vstupné 60Kč




více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com


Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde



Milí přátelé,


v pondělí 26.2.2018 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.

Vlastními písněmi jednotlivá čtení proloží: Franta Krysař Barták! (http://www.bandzone.cz/frantakbartak)



Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda  a promítání s cestovatelem Michalem Glyknerem o jeho výpravě do Pakistánu - ráje hor a drahokamů!

Vstupné 60Kč


Důležité upozornění: kvůli dnešním mrazům jsme ve 3. PATŘE VĚŽE!


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com


Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde




Milí přátelé, přejeme Vás příjemný nový rok!


V pondělí 22.1.2018 od 19 hodin  Vás novoročně zveme na pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hudbou proloží povídky Franta "Krysař" Barták! (http://bandzone.cz/frantakbartak)


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda  a promítání s cestovatelem Janem Dudkem o jeho výpravě po středozápadě USA! Uvidíte fotografie ze známých i méně známých národních parků a míst: Zion, Bryce Canyon, Yellowstone, Antelope Canyon, Arches, Canyonlands, Hoover Dam a další.

Vstupné 60Kč


více info: Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com


2017


V pondělí 11.12.2017 od 19 hodin - autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže a na cestování po Skotsku

Milí přátelé,

před Vánoci se sejdeme mimořádně na pravidelném autorském čtení povídek v pražské kavárně Dobrá trafika na Újezdě (Újezd 37, dolní sál). Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky.


Hudbou proloží povídky Honza Jícha! (http://www.honzajicha.cz)


Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda  a promítánís cestovatelem Tomášem Kohlem o jeho putování po Skotsku!


Vstupné zdarma


Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde




V pondělí 20.11.2017 od 19 hodin - autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže a na cestování po Číně

Milí přátelé,

zveme vás na další pravidelné autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže autorů z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších. Otevřeno četbě tvůrců povídek z řad veřejnosti! Čestnými hosty večera budou tentokrát studenti z Číny, kteří vystoupí se svými literárními díly. Za pozvání vděčíme agentuře  Educan.cz

Hudebně jednotlivá autorská proloží Jirka Šámal unikátní hrou na Hang Drum!

Akce se koná v rámci festivalu Den poezie.

Ve druhé půlce večera proběhne poutavá cestovatelská beseda s Lenkou Pacovskou, Petrou Vydrovou Pavlasovou a jejich čínskými studenty ze vzdělávací agentury Educan.cz o Číně s názvem “Hainan perla Číny”.

Více info: Petula Heinriche, Martin Zborník, ctenivevezi@gmail.com

Vstupné 60,- Kč.


Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde



V pondělí 16.10.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže
Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.


Hudební doprovod mezi povídkami: skupina JENMY! ( http://bandzone.cz/_94560 )
 
 Ve druhé půlce večera proběhne velmi zajímavá beseda o Guatemale s cestovatelkou a zakladatelkou projektu Love for Guatemala (http://www.loveforguatemala.com), Irenou DeLave!




více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com

Vstupné: 60Kč

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde




V pondělí 12.6.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže
Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.


Hudební doprovod mezi povídkami: Zbyněk Zeman! 
 
 Ve druhé půlce večera proběhne beseda s cestovatelkou, Lenkou Hábltovou o Íránu!



více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com



V pondělí 22.5.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže
Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.

Hudební doprovod: Jiří Hunyady!
 
 Ve druhé půlce večera proběhne beseda s cestovatelkou, Helenou Bažantovou o Irsku!



více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com



V pondělí 22.5.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže
Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.


Hudební doprovod mezi povídkami: Jiří Hunyady! ( http://www.badzone.cz/hunyady )
 
 Ve druhé půlce večera proběhne beseda s cestovatelkou, Helenou Bažantovou o Irsku!




více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde



V pondělí 24.4.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže
Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.


 Součástí večera bude závěrečné autorské čtení účastníků kurzu tvůrčího psaní Aeroškoly!


Hudební doprovod mezi povídkami: kapela Městská! ( http://www.mestska.mypage.cz/ )
 
 Ve druhé půlce večera proběhne beseda se spisovatelkou Irinou Sileckou o Krymu - Po stopách festivalu Slovanske tradice!




více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde




Po celý květen bude probíhat v prostorách Dobré trafiky v Korunní ulici 42 v Praze výstava Báseň týdne, projektu, kterého se Totem.cz aktivně účastní. Seznam vystavených děl, autorů a jejich medailonků naleznete na adrese: http://www.majovysvet.cz/?page_id=1180

Výstava bude obohacena fotografiemi Petuly Heinriche!

Současně Vás zveme na vernisáž výstavy, která proběhne v Dobré trafice v pátek 5.5.2017 od 19 hodin.

Se svou tvorbou vystoupí například: Aaen Jan Kratochvíl, Jarmila Hannah Čermáková, Irina Silecká, Jiří Kačur,  Petula Heinriche, Martin Zborník, Martina Bittnerová, Nataša Černá, Petr Suchan, Radana Šatánková a další.


říDalší díl vystoupení připravujeme na čtvrtek 25. května, již svou účast potvrdili Alenka Vávrová a Michal Čagánek!



V pondělí 20.3.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.

Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.

Hudební doprovod: spisovatel a písničkář Jan Jícha  (Honzův web: http://www.honzajicha.cz/ )

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na besedu s cestovatelkou a spisovatelkou, Martinou Bittnerovou, se kterým se tentokrát podíváme do Dánska! (mrkněte na: http://www.martinabittnerova.cz)

více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com)  



V pondělí 24.4.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže
Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4.


Mezi povídkami se tentokrát můžete těšit na příjemný hudební doprovod v podání písničkáře a spisovatele Michala Čagánka! (www.michalcaganek.cz)

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na velmi zajímavou
besedu a promítání fotografií z cest
od prezidenta České asociace Aikidó, Miroslava Kodyma!
www.aikido-kenkyukai-praha.cz/aikido-miroslav-kodym/


více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com

Večery povídek z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů spojené s cestováním probíhají v Jindřišské věži přes 11 let, fotografie z jednotlivých pořadů naleznete zde


V pondělí 23.1.2017 od 19 hodin vás zveme na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.



Bude jako obvykle přístupné všem, kdo si přinesete s sebou vlastní povídku o rozsahu 1-2 stran A4. 

Hudební doprovod: spisovatel a písničkář Gaco Novomesský



Ve druhé půlce večera se můžete těšit na besedu s cyklistou a cestovatelem, Martinem Otou, se kterým se na kole vypravíme až do Alp! (více: http://ota.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=568216)



(více info: Petula, Martin, ctenivevezi@gmail.com)








2016



Milí přátelé,

v pondělí 12.12.2016 od 19 hodin Vás zveme na další autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz,Pismak.cz, Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže.

Otevřeno autorům z řad veřejnosti! (1 povídka by neměla být delší než-li 2 strany A4).

 Tentokrát mezi povídkami zažijeme pravé brazilské rytmy, přijde mezi nás totiž kytarista a cestovatel z BRAZÍLIE, Devanil dos Santos!

 Ve druhé půlce večera se budete moci těšit na besedu a promítání s Marií Samkovou o  této krásné jihoamerické zemi!

Více info: Petula Heinriche, Martin Zbornik: ctenivevezi@gmail.com



Dovolte pozvání na večer kulturního magazínu Totem.cz do kavárny FRA!
Kdy: pondělí 14.11.2016 od 19 hodin
Kde: Café FRA, Šafaříkova 15, Praha 2
Program: Autorské čtení uvede Petula Heinriche

Hosty večera budou spisovatelé: s Totemem spjatí:
Dlouholetá šéfredaktora Totem.cz, Nataša Černá (Naty)
Současný šéfredaktor Totemu: Jan Zbořil (šedé)
Básník: Antonín Šícha


Akce se koná v rámci festivalu Den poezie (Denpoezie.cz)



Milí přátelé,

v pondělí 21.11.2016 od 19 hodin Vás zveme na další autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz,Pismak.cz, Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže.

Otevřeno autorům z řad veřejnosti! (1 povídka by neměla být delší než-li 2 strany A4).

Hrou na unikátní hang drum proloží povídky skladatel a hudebník Jiří Šámal! (http://bandzone.cz/jirkasamal)
Ve druhé půlce večera se budete moci těšit na besedu o Bolívii a promítání fotografií se známým českým cestovatelem, Martinem Mykiskou (http://www.mykiska.cz/)!

Více info: Petula Heinriche, Martin Zbornik: ctenivevezi@gmail.com



 

 

V pondělí 17.10.2016 od 19:00 hodin Vás zveme na další pravidelné autorské čtení nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Písmák.cz a Literra.cz v podkroví pražské Jindřišské věže.

Pokud máte novou povídku, nezapomeňte ji vzít s sebou!

Povídky svými texty a hrou na kytaru proloží Michal Čagánek! (http://www.michalcaganek.cz/)

Ve druhé půlce proběhne poutavá beseda a promítání fotografií s cestovatelkou Jitkou Ševčíkovou o Bali! (http://www.palawan.cz/)

Více info: Petula Heinriche, Martin Zbornik: ctenivevezi@gmail.com

 

 

V pondělí 19.9.2016 od 19:00 hodin Vás zveme na další pravidelné autorské čtení nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Písmák.cz a Literra.cz v podkroví pražské Jindřišské věže.

Pokud máte novou povídku, nezapomeňte ji vzít s sebou:-)

Ve druhé půlce proběhne poutavá beseda a promítání fotografií s cestovatelem Petrem Ticháčkem o jeho expedici na Filipíny!
(http://www.palawan.cz/)

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_24.jpgPondělí 13. 6. 2016 od 19 hodin
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a beseda věnovaná Petrohradu

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1

 

Milí přátelé, zveme vás na pravidelné autorské čtení tvůrců povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže.


Otevřeno čtení prózy z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran).

Hudební doprovod: Jiří Šámal! (http://bandzone.cz/jirkasamal)

Ve druhé půlce večera se můžete tentokrát těšit na velmi zajímavou besedu věnovanou Petrohradu a promítání autorských fotografií od cestovatelky Martiny Oplatkové!

více info: Petula, Martin (ctenivevezi@gmail.com)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_23.jpgPondělí 23. 5. 2016 od 19 hodin
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a beseda věnovaná Slovensku!

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1

 

Milí přátelé, zveme vás na pravidelné autorské čtení tvůrců povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže.


Otevřeno čtení prózy z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran). Tentokrát se připojujeme k festivalu Májový svět (ww.majovysvet.cz)

Hudební doprovod: Tomáš Dvořák! (http://bandzone.cz/tomcortes)

Ve druhé půlce večera se můžete tentokrát těšit na velmi zajímavou besedu věnovanou Slovensku a promítání autorských fotografií od Mgr. Anny Thomkové!

(více info: ctenivevezi@gmail.com, Petula, Martin)

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_22.jpgPondělí 18. 4. 2016 od 19 hodin
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a beseda o rumunském Banátu!

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1

 

V pondělí 18. 4. 2016, 19:00h vás zveme na pravidelné autorské čtení tvůrců povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže.


Otevřeno čtení prózy z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran).

Hudební doprovod: četbu povídek hudebně doprovodí kapela Ve čtvrtek v pět! (http://bandzone.cz/vectvrtekvpet)

Přivítáme milé hosty večera: Literární dílnu AeroŠkoly!

Ve druhé půlce večera se můžete tentokrát těšit na velmi zajímavou besedu a promítání od cestovatele, Zdeňka Skarky- o jeho putování na vlastní pěst po rumunském Benátu!

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_146.jpgPondělí 21. 3. 2016 od 19 hodin
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a beseda o Kostarice!

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1

Milí přátelé,

v pondělí 21. 3. 2016, 19:00h vás zveme na pravidelné autorské čtení tvůrců povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže.

Otevřeno čtení prózy z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran).

Hudební doprovod: četbu povídek hudebně doprovodí kapela Egan! (http://kapelaegan.webnode.cz/)

Ve druhé půlce večera se můžete tentokrát těšit na velmi zajímavou besedu a promítání od české cestovatelky, Violy Hoznauerové - o jejím putování na vlastní pěst po Kostarice!

(více info: ctenivevezi@gmail.com, Petula, Martin)

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_147.jpgVýstava textů měsíce
Nově jsme pro Vás připravili soutěž o nejlepší text měsíce. Vítězná báseň/povídka, která získá nejvíce doporučení v daném měsíci a bude vybrána i redakcí, bude viset následující měsíc v rámu ve Winetikvariátu v Štítného 30/710 na Praze 3. Soutěž začíná díly z období 1.3. - 31. 3. 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_145.jpgPondělí 22. 2. 2016 od 19 hodin
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a beseda o africké Guinei

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1

Milí přátelé, zveme vás na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších jejich tvůrců.

Kdo máte povídku v rozsahu 1-2 stran strojopisu, nezapomeňte ji doma!:-)

 

Hudební doprovod: Gorodky (Jirka Kyncl + Michal Gololobov) - http://bandzone.cz/gorodky



Ve druhé půlce večera proběhne velmi zajímavá beseda a promítání s českým cestovatelem Martinem Krajíčkem o jeho cestě po africké Guinei! 


Více info: Petula, Martin (ctenivevezi@gmail.com)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_21.jpgPondělí 18. 1. 2016
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a beseda o Íránu

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1
Zveme vás na předvánoční autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů.
Kdo máte povídku v rozsahu 1-2 stran strojopisu, nezapomeňte ji doma!:-)
Hudební doprovod: Lumík a Jakub Lang

Těšit se můžete také na poutavou besedu s cestovatelkou Alenou Hábltovou, která cestovala na vlastní pěst za kulturou i za přírodou napříč Íránem. Více info: Petula, Martin (ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

 

 

2015

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_19.jpgPondělí 7. 12. 2015
19: 00 Povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry / beseda o Kyrgystánu"

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1
Zveme vás na předvánoční autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů.

Těšit se můžete také na besedu s cestovatelkou Jarmilou Kučmášovou, lektorkou jógy a tvůrčího psaní s názvem "Po Kyrgyzstánu raději bosou nohou" Více info: Petula, Martin (ctenivevezi@gmail.com)

 

 

Naše pořady o Dnu poezie

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_17.jpgStředa 11. 11. 2015
19: 00 Slovenský večer Totemu ve FRA
Café FRA, Šafaříkova 202/15, 120 00 Praha 2
Zveme vás na první autorské čtení slovenské poezie z Totem.cz!

Hosty večera budou:Adriana Gulíšková, Gaco Novomesský a Mathej Thomka

Uvádí: Šedé (Jan Zbořil)

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_18.jpgPondělí 23. 11. 2015
19: 00 Poetické povídky nejen z Totemu, Písmáka a Literry a cestování

Jindřišská věž, Jindřišská 1, 110 00 Praha 1
Na konci Dne poezie proběhne pravidelné autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů.  O hudební doprovod se tentokrát postará Jan Jícha!

Těšit se můžete také na besedu s cestovatelkou Katarínou Oravcovou "Galapágy i tamější zvířecí ságy aneb jak jsem přeletěla 11 000 km za prací, kde tančí (nejen) modronozí ptáci..." Více info: Petula, Martin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323274_12.jpgPondělí 19.10.2015 19:00 - zveme vás na další autorské čtení povídek jejich tvůrců nejen z literárních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz v podkroví pražské Jindřišské věže
Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavé vyprávění cestovatele Petra Kaštánka o Kubě, který zde 3 roky žil.

(více info o večeru Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_15.jpgpondělí 21.9.2015 19:00 Autorské čtení povídek jejich tvůrců nejen z literárních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz v podkroví pražské Jindřišské věže
Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavé vyprávění cestovatelů Michala Čagánka a Hanky Beránkové. Beseda ponese název "Maroko plné ispirace"
Podíváme se tak jejich prostřednictvím do země zemi plné přírodních krás, vlídných lidí a dobrého jídla.

(mrkněte též sem:-) http://prameninspirace.cz/)

(více info o večeru Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_144.jpgV pondělí 15.6.2015 od 19:00h Vás zveme na autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže. Otevřeno čtení prózy o rozsahu do dvou stran A4 z řad veřejnosti!
Povídky tentokrát proloží hrou na kytaru: Mike Perry (http://www.mikeperry.cz/)

Ve druhé půlce večera proběhne velmi zajímavá beseda o putování po bývalé Persii cestovatelem Štepánem Klempířem! (http://www.stopemkolemsveta.cz)
(více info Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_142.jpg

Totem.cz je mediálním partnerem celonárodního festovalu Den poezie (www.denpoezie.cz), který se letos bude konat ve dnech od 9. do 23. 11. 2015 po celé naší republice. Připravujeme celou řadu akcí, kterými festival podpoříme. Registrace akcí k festivalu probíhá do 12. září na stránkách www.denpoezie.cz 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_141.jpgHelfenburg u Bavorova - za úplňku, 26. a 27. září 2015 budeme pořádat výpravu Totemu na zříceninu hradu Helfenburg. Po dohodě s panem kastelánem této jihočeské pevnosti zde budeme moci přespat buď v místní prastaré hospodě či přímo v jedné z dochovalých hradních věží! Literární tvorbu nenechejte doma, v sobotu odpoledne na místním pódiu proběhne čtení příchozích autorů Totemu pro návštěvníky hradu. Čas odjezdu a veškeré podrobnosti ohledně této výpravy včas upřesníme!

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_14.jpg V neděli 17.5.2015 14:00-15:00h (sál Audiovize, levé křídlo, Výstaviště Praha Holešovice) bude prezentován Totem.cz na 21. mezinárodním knižním veletrhu a literárním festivalu Svět knihy Praha 2015  (http://www.svetknihy.cz)

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_13.jpgV pondělí 18.5.2015 od 19:00h Vás zveme na autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže. Otevřeno čtení prózy o rozsahu do dvou stran A4 z řad veřejnosti!
Povídky tentokrát proloží hrou na kytaru: Pavel Skalický
Ve druhé půlce večera proběhne velmi zajímavá beseda o putování po Novém Zélandu s cestovatelem Štepánem Malým!
(více info Petula, Martin ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_12.jpgV pondělí 20.4.2015 od 19:00 h vás opět zveme do podkroví pražské Jindřišské věže na další autorské čtení povídek tvůrců z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů.

Otevřeno čtení povídek z řad veřejnosti! (1-2 stran strojopisu)

Večer proloží hudbou: Jiří Nebesář
Ve druhé půlce večera mezi nás přijde známý český cestovatel Petr Kaštánek, se kterým proběhne beseda o jeho treku po ledovcích v Patagonii!

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_11.jpgVýprava Totemu na Kleť!
V sobotu 28/2 2015 se pokusíme vypotácet či vylanovkosedačkovat
na Kleť, horu horovatou, a tam se obžerstvit a následně
navrátit z Hory do Kraje unocležnit se.
více tady

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_140.jpgV pondělí 23.3.2014 od 19:00h Vás zveme do podkroví pražské Jindřišské věže na další pravidelné autorské čtení povídek autorů nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz.
Ve druhé půlce večera
budeme mít to potěšení mezi sebou přivítat cestovatelku, paní Olgu Jankovcovou ze sdružení www.Ultreia.cz, se kterou proběhne putavá beseda a promítání na téma: Svatojakubská cesta do Santiaga de Compostela!

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_10.jpgV úterý 17.2.2015 od 19 hodin Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže.

Otevřeno čtení povídek z řad veřejnosti!  (rozsah povídky 1-2 strany A4)
Hudbou jednotlivá čtení proloží: Tomáš Dvořák
Do druhé půlky večera mezi nás přijde cestovatel a sběratel zážitků, Zdeněk Skarka, se kterým proběhne beseda a promítání z jeho cesty k Amazonce!
Těší se nejen Petula a Martin:-)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323274_11.jpgV pondělí  19.1.2015 od 19 hodin Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže.

Hudební doprovod: Martin Rous

Otevřeno čtení povídek z řad veřejnosti!  (rozsah povídky 1-2 strany A4)
Do druhé půlky večera mezi nás přijde cestovatel a předseda Skandinávského domu Michal Švec, se kterým proběhne beseda o Finsku!
Těší se nejen Petula a Martin:-)


 

2014

 

V pondělí 8.12.2014 od 19 hodin Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže. Otevřeno čtení povídek z řad veřejnosti! (rozsah povídky 1-2 strany A4)
Hudební doprovod:  Gaco Novomestský
Ve druhé půlce večera se můžete těšit na besedu a promítání fotografií s cestovateli Jiřím Šizlingem a Petrem Kaštánkem pod názvem Kouzelná Indonésie
Těší se nejen Petula a Martin:-)

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_7.jpgV pondělí 24.11.2014 19:00 Oslava 15. výročí vzniku multikulturního magazínu Totem.cz

Kavárna FRA, Šafaříkova 202/15, 120 00 Praha 2-Vinohrady

Totem.cz oslaví letos na podzim 15. let od svého založení! Budete se moci těšit na poezii a besedu o založení Totemu v podání: Eva Košínská, Nataša Černá, Jonáš Hájek,  Jan Zbořil, Ládislav Zedník, Martin Zborník

Hostem večera bude Josef Straka.

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_6.jpgV úterý 18.11.2014 od 19 hodin Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže, tentokrát v rámci festival DEN POEZIE (WWW.DENPOEZIE.CZ)
Otevřeno čtení povídek z řad veřejnosti!
(rozsah povídky 1-2 strany A4)
Hudební doprovod: oblíbený český písničkář, povídkář a básník: Michal Čagánek
Ve druhé půlce večera se můžete těšit na besedu a promítání fotografií se známou českou cestovatelkou, Lenkou Neudertovou s názvem “Kanadou autem z Toronta az do Halifaxu.”

Těší se nejen Petula a Martin:-)

 

 

V pondělí 14.10.2014 od 19 hodin Vás zveme na první poprázdninové autorské čtení povídek z kulturních magazínů Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže (v Jindřišské ulici).

Pokud budete mít svoji vlastní povídku v rozsahu do 2 stran A4, nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání o Rumunsku s cestovateli a spisovateli, Janem a Katarinou Zbořilovými!

Těší se nejen Petula a Martin:-)

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/323313_4.jpgV pondělí 22.9.2014 od 19 hodin Vás zveme na první poprázdninové autorské čtení povídek z kulturních magazínů Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže (v Jindřišské ulici).

Pokud budete mít svoji vlastní povídku v rozsahu do 2 stran A4, nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání o Uzbekistánu s cestovatelem a tamním rodákem, Azatem Satklichovem!

Těší se nejen Petula a Martin:-)

 


http://www.totem.cz/ma/grf/322320_3.jpg

 ART SAFARI 27 - Občanské sdružení BUBEC v rámci Art Safari 27 představuje výstavu  umělců /
Sobota  7.6.2014
14.00 Výtvarná dílna pro děti – Klára Kolářová, Petra Křivová
16.00 Zahájení výstavy
16.30 Sousedi – Karel Ždárský, Martin Peřina /akustik psychedelik/
17:15 Módní přehlídka – Pavla a Olga Michálkovy
18:00 Orloj snivců – Jaroslav Kořán /meditativní koncert/

 

Neděle 8.6.2014
15.00 Já to jsem – Pinocchio – Víťa Marčík junior /loutkové divadlo pro děti/
16:00 Totem čtení  – Jarmila Hannah Čermáková, Lenka Hábltová, Pavel Skalický,  Martin Zborník /vystoupení autorů spřízněných s internetovým magazínem
www.totem.cz/
17:00  Paul Merild & Bolek Bulena /folkový koncert/
www.bubec.cz

 

http://www.totem.cz/ma/grf/321792_3.jpg 9.června 2014, 19:00h Autorské čtení povídek autorů z nejen kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.org a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.
Otevřeno čtení autorů z řad veřejnosti! (rozsah 1-2 strany A4).
Ve druhé půlce večera proběhne poutavá beseda a promítání fotografií s cestovatelem a dobrodruhem, Zdeňkem Ordeltem "Putování po magickém Mexiku.”
(více info: ctenivevezi@gmail.com, Petula, Martin)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/321107_3.gif V pondělí 12.5.2014 19:00 Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže (pokud máte povídku o rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma:-).

 

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání fotografií z Litvy na téma: "Dobrovolnictví, způsob poznání světa" od známé české cestovatelky, Aleny Hábltové!  (případné info: Petula,Martin: ctenivevezi@gmail.com)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/320850_3.jpg V pondělí 14.4.2014 19:00 Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže (pokud máte povídku o rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma:-).

Hudba: Honza Jícha!

 

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání fotografií z cest "Jamajka, Dominikánská republika a Kuba na kole" od známých českých cestovatelů, Moniky a Jirky Vackových! (odkaz na web cestovatelů) (případné info: Petula,Martin: ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/6559_68.jpg V pondělí 17.3.2014 19:00 Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže (pokud máte povídku o rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma:-).

 

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání fotografií z cest "Irák a Omán - na kole a taxíkem" od cestovatele a písničkáře Jeronýma Lešnera!  (přípradné info: Petula,Martin: ctenivevezi@gmail.com)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/319619_3.jpgZa básnířkou Vlastou Bakalovou

Komponovaný pořad. Můžete přinést dopisy a přečíst je, případně povyprávět nějakou historku, kterou jste zažili s Vlastou Bakalovou, zahrát na piano, na kytaru, meze se nekladou (více info)

21.2.2014 v 19:00 hodin v Baryton music café

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/319352_3.jpgV pondělí 20.1.2014 19:00 Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže (pokud máte povídku o rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma:-).

 

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání fotografií z cest po Saudské Arábii s cestovatelem a trampem Josegem Drlíkem! (přípradné info: Petula,Martin: ctenivevezi@gmail.com)

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/319228_3.jpgV pondělí  10.2.2014 vás zveme opět do FRA!
V 19:30 hodin Totem.cz uvádí autory NPŠ
Hosté: Michal Šanda, Alžběta Stančáková, Miroslav Pech, Ondřej Zajac, Max Ščur a Petr Štengl + Marika Mariewicz

Zdeněk Horner a Jan Zbořil čtou básně autorů Totemu.

 

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/318314_3.jpgV pondělí 20.1.2014 19:00 Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže (pokud máte povídku o rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma:-).

 

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání fotografií z cest po Keni s cestovatelkou, Hanou Hindrákovou (http://www.hindrakova.cz/)!

(přípradné info: Petula,Martin: ctenivevezi@gmail.com)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/318314_4.jpgTotem vydává knihu
Po celý rok jste soutěžili o uveřejnění svých děl v knize Totemu. Moc si vážíme Vaší účasti a dovolujeme si Vám oznámit několik organizačních změn a poprosit Vás o hlasování z následujících textů -klikněte prosíme zde

 

 

 

 

 

 

2013

 

http://www.totem.cz/ma/grf/317564_3.jpgPo 9.12.2013 19:00 Zveme vás na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže. Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání fotografií s cestovatelkou, Lenkou Hábltovou, o Gruzii!

Hudba: Jeroným Lešner
Otevřeno čtení povídek příchozích (rozsah 1-2 strany A4)

(Jindřišská věž (podkroví), Jindřišská ul., 110 00 Praha 1)

(přípradné info: Petula,Martin: ctenivevezi@gmail.com)

 

 

  

http://www.totem.cz/ma/grf/22719_121.gif

 


 

Totem o Dnu poezie:
Po 25.11.2013 19:00 Zveme Vás na autorské čtení Totemu v kavárně FRA a na besedi o filmování Máje 
(Café FRA, Šafaříkova 15, Praha 2) 
Marika Mariewicz, Zdeněk Horner a Jan Zbořil čtou básně autorů Totemu.
Beseda o filmu s Matějem Stropnickým,
 který ztvárnil ve filmu Máj hlavní postavu vůdce loupežnické bandy Viléma a dále natočil seriál Borgia, kde hraje snoubence Lucrezie Borgie, Dona Gaspara. Dalším hostem večera bude básník Jonáš Zbořil.

 

Po 18.11.2013 19:00 Proběhne další autorské čtení povídek v Jindřišské věži, poezie a beseda s Janou Koubkovou o Pobřeží Slonoviny
(Jindřišská věž (podkroví), Jindřišská ul., 110 00 Praha 1)

Pravidelné autorské čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže tvůrců z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů. Otevřeno čtení povídek z řad veřejnosti (rozsah 1-2 strany A4).
Hosty večera budou:
známá česká jazzmanka a zpěvačka, Jana Koubková. Bude číst ze své připravované knížky zvukomalebnorytmickoptákovskou poezii a připomene i cestu a pobyt na Pobřeží slonoviny /Ivory Coast/.
a básník, překladatel Mircea Dan Duta, který bude číst překlady své vlastní poezie z rumunštiny
.

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/315941_3.jpgV pondělí 21.10.2013 od 19:00 vás opět zveme do podkroví pražské Jindřišské věže na další autorské čtení povídek tvůrců z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Kulturnilisty.cz a dalších autorů.

Nuže kdo máte povídku v rozsahu 1-2 stran strojopisu, nezapomeňte ji doma!

Hudebním doprovodem budou písně Honzy Jíchy!

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání s cestovatelkou a spisovatelkou, Antonií Krzemieňovou o její cestě na vlastní pěst na Island a do Grónska.

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/314592_3.jpgV pondělí 23.9.2013 od 19h Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek z kulturních serverů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších tvůrců povídek. Autory povídek v rozsahu 1-2 strany A4 prosíme, přineste své texty s sebou!

 

Hudba: Freejazzové trio Malé dechové cvičení vzniklo v květnu 2012 po akci Harmonické spektrum lounské sirény. Tvoří jej hráč na klarinety, saxofony, fujary a další dechové nástroje Michal Hrubý (dříve Neočekávaný dýchánek a Kapitán Kajman, nyní Jazz Kohnspiracy, Trio Salaš a Hyvää Matkää!), tubista Jan Střížovský(jazzový S band, staropražský folklor hrající Motovidlo a Duo Švejk, především ale vinikající kontrabasista) a saxofonista Jan Grunt (jinak skládající novou vážnou hudbu, ať již elektronickou či pro klasické nástroje).


Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu s cestovatelem a dobrodruhem, Jiřím Procházkou, který na vlastní pěst procestoval severní Evropu. Jako vždy bude vyprávění proloženo promítáním fotografiíí! Více info:
ctenivevezi@post.cz (Petula,Martin)

 

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/311991_4.jpgDekovka 2013
Spřátelené weby Písmák a Totem vás zvou na Dekovku 2013, která proběhne opět ve Stromovce a opět na dece.

 

O co jde?: o společné setkání lidí, kteří nemají ve středu odpoledne nic jiného na práci, než vysedávat nebo polehávat v parku na dece, pít víno (nebo pivo, limo), pokuřovat z vodní dýmky a líně se družit nebo hrát sportovní či dekové hry. Čtení z vlastní tvorby.

Kdy, kde?: park Stromovka (pro papoucha Praha), středa odpoledne 5. 6. 2013.
Sraz v 18.00 před vstupem na výstaviště Holešovice, u té kašny nejblíž k parku: http://www.mapy.cz/#q=hole%25C5%25A1ovice&t=s&x=14.431255&y=50.104482&z=18&d=ward_14951_0
_

Opozdilci nebo dříve příchozí nás pak najdou někde tady:

www.mapy.cz/#q=hole%25C5%25A1ovice&t=s&x=14.432946&y=50.104270&z=16&d=ward_14951_0_1

Co s sebou?: deku, tekutiny, tvorbu, hry (osobně beru frisbee, petang a badminton), případně hudební či nehudební nástroje. Účastníci, kteří o sobě vědí, že nikdy nevědí, kdy je čas jít domů, i něco teplého na sebe, případně spacák.

Více info: pište šedé a nebo klikněte sem:-)

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/311991_3.jpgPondělí 10.6.2013, 19:00 Zveme Vás na poslední předletní autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže! Tvůrci povídek nezapomeňte své dílko doma! (rozsah 1-2strany A4).
Čtení povídek bude proloženo zpěvem
Jany Kuklové!
Po přestávce mezi nás známý český cestovatel,
Vít Laštovka
, se kterým se vypravíme do Iránu!
Poutavá beseda bude jako vždy spojena s projekcí fotografií.

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/311548_3.jpgPojeďme spát na HAUENSTEIN!
Sraz v sobotu 25. května v 07:12 na pražském Hlavním nádraží
dole na chodbě před pokladnami. Odjezd 07:29 směr Cheb. Po cestě konzumace první části donesených zásob, flirtování s vlakovým personálem,vzbuzování pohoršení cvičným čtením vlastních děl. Spacák s sebou!!!
Registrace prosíme co nejdříve posílejte Petule na:
hauenstein@seznam.cz
Veškeré další info naleznete na této adrese

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/311018_3.jpgPondělí 20.5.2013, 19:00 Zveme Vás na autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže! Tvůrci povídek nezapomeňte své dílko doma! (rozsah 1-2strany A4).
Čtení povídek bude proloženo vystoupením kapely hrající
irskou muziku Goblin (http://www.hopgoblin.cz/)
Po přestávce mezi nás
známý český tramp a cestovatel,
Josef Drlík
, se kterým se vypravíme na Srí Lanku!
Poutavá beseda bude jako vždy spojena s projekcí fotografií.

 

 

 

 

Byla vyhlášena vítězná díla za měsíc únor a kandidáti do knihy na březen!
Do 6.5.2013 se můžete zapojit a svým hlasováním vybrat vítězná díla za měsíc březen 2013, která budou obsažena v připravované knize Totemu, která vyjde na začátku roku 2014 ve spolupráci s nakladatelstvím EdiceX. Každý měsíc vybereme 1-2 hlasující, kteří dostanou výslednou knihu zdarma.
Neváhejte proto kliknout zde a hlasovat.

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/309416_4.jpgPřipravili jsme pro Vás dva literární večery Totemu v kavárně FRA!
Šafaříkova 15,Praha 2

Pondělí 15.4.2013 od 19:00

Večer Totemu s hostem Pavlem Ctiborem
Marika Mariewicz a Jan Zbořil čtou básně autorů Totemu.cz

Pavel Ctibor - básník, prozaik, hudebník. Narodil se v roce 1971 v Praze, vystudoval fyziku pevných látek na Českém vysokém učení technickém tamtéž, pracuje v oboru. Vydal sbírky básní Takže (1991), Zvířátka z pozůstalosti (1993; remix 2011) a Předkus (1996) plus knížku drobných próz Silentbloky (2009).

Pondělí 6.5.2013 od 19:00

Večer Totemu - hosté Dalimír Stano a Pavol Garan

Marika Mariewicz a Jan Zbořil čtou básně autorů Totemu.cz

Dalimír Stano

narodil sa v roku 1955 v Trenčíne, žije a tvorí v Košiciach, je zakladateľom edície Dielne Autorov Literatúry DALi, vydal básnické zbierky Vaša Esencia, Oxana, Samotka, Kolotoč alfa, Žreb môjho bytia, Edo je deväť, Diabolské balady, je tajomníkom východoslovenskej pobočky Spolku slovenských spisovateľov je zakladateľom pobočky PEN klubu v Košicích


Pavol Garan sa narodil 21. augusta 1978 v Rožňave, žije a tvorí v Dobšinej, od roku 2001 je členom Spišského literárneho klubu. Svoju tvorbu publikoval v mnohých slovenských a českých literárnych periodikách. Samostatne knižne vydal básnické zbierky Smrť zahroteným prstom (prémia Ceny Ivana Kraska) a Jednotlivec (Trochejský kôň), zastúpený je v zborníkoch Posúvanie, Dlh (zborník východoslovenských autorov) a 5 × 5 (antológia súčasnej slovenskej poézie)


 

http://www.totem.cz/ma/grf/309416_3.jpgPondělí 22.4.2013, 19:00 Zveme Vás na autorské čtení povídek nejen z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz a Literra.cz do podkroví pražské Jindřišské věže! Tvůrci povídek nezapomeňte své dílko doma! (rozsah 1-2strany A4).
Čtení povídek bude proloženo
vystoupením  ženského pěveckého sboru Arytmie (http://www.arytmiepraha.cz/)
Ve druhé půlce večera se můžete těšit na velmi zajímavou
besedu a promítání fotografií s cestovatelkou Jarmilou Kučmášovou, která pracovala jako dobrovolník v Čuvašsku.

 

 

Do 6.3.2013 se můžete zapojit a svým hlasováním vybrat vítězná díla za měsíc leden 2013, která budou obsažena v připravované knize Totemu, která vyjde na začátku roku 2014 ve spolupráci s nakladatelstvím EdiceX. Každý měsíc vybereme 1-2 hlasující, kteří dostanou výslednou knihu zdarma.
Neváhejte proto kliknutout zde a hlasovat.

 

 

Byla vyhlášena vítězná díla za měsíc leden a kandidáti do knihy na únor!
Do 6.4.2013 se můžete zapojit a svým hlasováním vybrat vítězná díla za měsíc leden 2013, která budou obsažena v připravované knize Totemu, která vyjde na začátku roku 2014 ve spolupráci s nakladatelstvím EdiceX. Každý měsíc vybereme 1-2 hlasující, kteří dostanou výslednou knihu zdarma.
Neváhejte proto kliknutout zde a hlasovat.

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_138.jpg18.3.2013 (pondělí), 19:00 Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže. Nuže kdo máte svoji novou povídku do 2 stran A4, vezměte ji s sebou!:-)
Po přestávce mezi nás přijdou cestovatelé Marek Kos a Roman Pejskar, se kterými proběhne poutavá beseda o jeho výpravě do oblasti gulagů - Kolyma. Vyprávění bude jako vždy doprovázeno promítáním fotografií!

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/307383_3.jpgVýstava fotografií autorů z Totemu v kanadské kavárně Calico!
Poprvé v dějinách Totemu vystavují autoři Totemu svá díla za mořem!

Borekdog totiž zorganizoval výstavu fotografií autorů (berusia,boval, elektryk,huwik,jaxxana,martin, pudr,sadaf) ve výstavních prostorách kanadské kavárny Calico (316 Bay Street, Thunder Bay, Ontario, Kanada).
Borkovu fotoreportáž z výstavy si můžete prohlédnout zde!

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/3175_41.jpg18.2.2013 (pondělí), 19:00 Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže. Nuže kdo máte svoji novou povídku do 2 stran A4, vezměte ji s sebou!:-)
Mezi povídkami vystoupí taneční sólo: Tereza Weinlichová

Po přestávce mezi nás přijdou dvě cestovatelky, které byly účastny dvou dobrodružných výprav do Indonésie - Lenka Hábltová a Renata Molová. Pokračování vypravování z listopadu min.roku bude jako vždy doprovázeno promítáním fotografií!

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/306249_3.jpgOd 5.1. 2012 do 5.2.2012 se můžete zapojit a svým hlasováním vybrat vítězná díla za měsíc prosinec 2012, která budou obsažena v připravované knize Totemu, která vyjde na začátku roku 2014 ve spolupráci s nakladatelstvím EdiceX. Každý měsíc vybereme 1-2 hlasující, kteří dostanou výslednou knihu zdarma.
Neváhejte proto kliknutout zde a hlasovat.
Pod tímto odkazem naleznete i vítěze hlasování za říjen 2012+listopad2012! zde a hlasovat

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/306227_3.jpgDovolujeme si Vás pozvat na výstavu fotografií autorky z Totemu - Sédy v prostorách Dobré trafiky! Výstava se koná po celý leden 2013 zde: Dobrá trafika, Korunní 42, 120 00 Praha 2

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/306079_3.jpgV pondělí 21.1.2013 od 19:00 Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže.
Po přestávce mezi nás přijde cestovatel a tramp Josef Drlík. Proběhne beseda a promítání snímků z expedice cestovatele o jeho cestě kolem světa!
Hudbou večer proloží Duo 27   - Ondřej Mataj a Veronika Linhartová!

podkroví pražské Jindřišské věže, Jindřišská ul., Praha 1

 

 

 

2012

 

Od 1.12. 2012 do 31.12.2012 se můžete zapojit

a svým hlasováním vybrat vítězná díla za měsíc listopad 2012, která budou obsažena v připravované knize Totemu! Totem do roka a do dne totiž vydá knihu vítězných děl autorů Totemu ve spolupráci s nakladatelstvím EdiceX . Každý měsíc vybereme 1-2 hlasující, kteří dostanou výslednou knihu zdarma.
Neváhejte proto kliknutout zde a hlasovat
Pod tímto odkazem naleznete i vítěze hlasování za říjen 2012!

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/304669_3.jpgV pondělí 10.12.2012 od 19:00 Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže.
Po přestávce mezi nás přijde cestovatel a dobrodruh, Jiří Šizling. Proběhne beseda a promítání snímků z expedice cestovatele po Laosu!

podkroví pražské Jindřišské věže, Jindřišská ul., Praha 1

 

 

 

Totem.cz o festivalu Den poezie 2012http://www.totem.cz/ma/grf/22719_118.jpg
5.11.2012 (pondělí), 20:00 Večer kulturního magazínu Totem.cz v kavárně a knihkupectví FRA
Zveme Vás na čtení básní autorů z literárních webů v podání: Zdeňka Hornera, Mariky Mariewitz a Jana Zbořila
Hostem večera bude básník Radek Lehkoživ!
Café Fra, Šafaříkova 15, Praha 2


 

19.11.2012 (pondělí), 19:00 Vás zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže.
Mezi povídkami vystoupí sólo: Tereza Weinlichová "Nechci se bát" (vlastní choreografie) a duo Tereza Weinlichová Anna Ovsíková "Kdo má židli bydlí" (vlastní choreografie). Představení nové knihy Martiny Bittnerové "Utajené životy slavných Čechů"
Po přestávce mezi nás přijdou dvě cestovatelky, které byly účastny dvou dobrodružných výprav do Indonésie - Lenka Hábltová a Renata Molová! Poutavé vyprávění bude jako vždy spojeno s projekcí fotografií.
podkroví pražské Jindřišské věže, Jindřišská ul., Praha 1

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/302733_3.jpgV pondělí 22. října 2012 od 19 hodin přijměte pozvání na autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.

Nuže kdo máte povídku v rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma!

Čtení proloží příjemnou hrou na housle známé duo VIZÁR!

Ve druhé půlce večera se na Aljašku vypravíme společně se známým cestovatelem Jožo Borčinem na cestu do Patagónie - od Ohňové země až k sopce Villarica!

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/3175_40.jpgTotem ve FRA v nové sezóně a novém kabátě: 15.10. od 19.30 - Josef Straka, Ladislav Zedník (čte ze své nové sbírky) + Zdeněk Horner a Jan Zbořil čtou básně autorů Totemu a Písmáka.

 

 

 

 

 


 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/22719_116.jpgV pondělí 24. září 2012 od 19 hodin přijměte pozvání na první po-letní autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.

Nuže kdo máte povídku v rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera se na Aljašku vypravíme společně se známým cestovatelem a trempem Josefem Drlíkem, večer bude proložen hudbou Jirky Šámala!

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/299104_3.jpgV pondělí 4. června 2012 od 19 hodin přijměte pozvání na poslední předletní autorské čtení povídek z Totemu, Pismaka, Literry a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže.

Nuže kdo máte povídku v rozsahu 1-2 stran A4, nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera se za lanýži a za vínem vypravíme společně s cestovateli Zbyňkem Kopečkem a Helenou Baker, večer bude proložen degustací vybraných vín!

více info zde

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/297847_3.jpgV pondělí 14.5. 2012 od 19 hodin vás zveme na další čtení povídek v podkroví Jindřišské věže - vystoupí autoři z Totemu, Písmáka, Literry a další!

Nuže kdo máte povídku o rozsahu 1-2 strany A4 nezapomeňte ji doma!

 

Mezi povídkami bude hrát - Aidee Amei:http://bandzone.cz/ad, zpěvák http://www.contami-nation.cz

 

Ve druhé půlce večera o svých cestách po Bangladéši povypráví a budou promítat své fotografie cestovatelé Marie Spurná a Ladislav Sodomka!

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/296599_3.jpgV pondělí 26. 3. 2012 od 19.30 jste srdečně zváni na další večer autorů Totemu ve Fra (Šafaříkova 15, Praha 2)
Vystoupí:
Vindal drámo
Zdeněk Horner alias Lyryk

a Saša Kirilov alias Zolo
, který večer zpestří i hudebními vložkami.
Pokud máte chuť vystoupit se svou básnickou tvorbou, hlaste se, prosím, zprávou nicku šedé.

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/3175_39.jpgV pondělí 16.4. 2012 od 19 hodin vás zveme na další čtení povídek v podkroví Jindřišské věže - vystoupí autoři z Totemu, Písmáka, Literry a další!

Nuže kdo máte povídku o rozsahu 1-2 strany A4 nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera o svých cestách po africkém Mali povypráví a promítne své fotografie z cest cestovatel a dobrodruh David Oplatek!

 

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_108.jpgV pondělí 12.3. 2012 od 19 hodin vás zveme na další čtení povídek v podkroví Jindřišské věže - vystoupí autoři z Totemu, Písmáka, Literry a další!

Nuže kdo máte povídku o rozsahu 1-2 strany A4 nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera o svém japonském domově vypráví japanolog a buddhistický mnich Robin Šóen Heřman.

 

 

 

undefinedV pondělí 13. 2. 2012 od 19 hodin vás zveme na další čtení povídek v podkroví pražské Jindřišské věže (Jindřišská ulice) - vystoupí autoři z Totemu, Písmáka, Literry a další!

Nuže kdo máte povídku o rozsahu 1-2 strany A4 nezapomeňte ji doma!

Ve druhé půlce večera se vypravíme prostřednictvím besedy a promítání na Island! Tentokrát s cestovatelem a autorem knihy "Island - soulad protikladů" Jakubem Havlem.

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_150.jpgV pondělí 16. 1. 2012 od 19:30 hodin Vás také zveme do Kavárny a knihkupectví FRA (Šafaříkova 15, Praha 2) na večer Totemu, kde mimo jiné se svou tvorbou vystoupí:
Miloš Říha (Augustin Šípek)

Marika Mariewicz

Dana Malá (Nes)

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/3175_38.jpgPo celý leden 2012  a v únoru do 17.2.2012 probíhá výstava fotografií ze světa indiánů i z běžného života Borka Libora Těžkého, který na Totemu publikuje jako borekdog.

Zveme Vás tímto do Dobré trafiky na pražský Újezd čp. 37 (tram. 12, 22, 23 - zast. Hellichova).

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_149.jpgV pondělí 16. 1. 2012 od 19. hodin vás zveme na další čtení povídek v podkroví Jindřišské věže - vystoupí autoři z Totemu, Písmáka, Literry a další! Nuže kdo máte povídku o rozsahu 1-2 strany A4 nezapomeňte ji doma! Ve druhé půlce večera se vypravíme prostřednictvím besedy a promítání na Velikonoční ostrov s cestovatelem Tomášem Kulhánkem!

 

 

 

 

 

 

2011

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_148.jpgTentokrát mimořádně ve čtvrtek 15.12.2011 od 19. hodin vás srdečně zveme na další čtení povídek v podkroví Jindřišské věže z Totemu, Písmáka, Literry a dalších autorů! Nuže kdo máte povídku o rozsahu 1-2 strany A4 nezapomente ji doma! Ve druhé půlce večera se vypravíme prostřednictvím besedy a promítání do marockých pouští společně s cestovatelem a dobrodruhem Jiřím Šizlingem!

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_147.jpgZveme Vás na akce Totemu v rámci festivalu Den poezie! (www.denpoezie.cz)

pondělí 7.11.2011, 19:30 Autorské čtení Totem.cz v kavárně FRA

Autorské čtení poezie spisovatelů publikujících v kulturním magazínu Totem.cz. Hosty večera budou Ondřej Buddeus, Ladislav Zedník a Jonáš Hájek.
Kavárna a knihkupectví Fra, Šafaříkova 15, 120 00 Praha 2

pondělí 14.11.2011, 19:00 Autorské čtení povídek v podkroví Jindřišské věže, beseda s cestovateli Monikou a Jiřím Vackovými z projektu Antiplano o jejich cestě na kole z Čech do jižní Ameriky.
Autorské čtení poetických povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz otevřené též čtení vlastních povídek autorů příchozí veřejnosti! Ve druhé půlce večera Vás zveme na poutavou besedu a promítání s cestovateli Monikou a Jiřím Vackovými o jejich cestě na kole z Čech do jižní Ameriky! (
www.antiplano.cz)
Podkroví Jindřišské věže, Jindřišská ulice, Praha 1


úterky 8.11.,15.11.,23.11. 20:00 Básníci z Totem.cz vystupují v program Krev rádiu Applaus
Vystoupení básníku kulturního magazínu Totem.cz na vlnách rádia Applaus.
nalaďte si
http://www.radioapplaus.com/

 

sobota 19.11., 18:30 Básně v obraze a pohybu
Básně v obraze a pohybu (texty rovnou v obrázcích .- resp. v animaci) pro představu Totem, nick: Luk Malér.
Malostranská Beseda (Videokavárna Trick bar), Malostranské náměstí 21, Praha 1

Po celou dobu konání festivalu
Výstava poetických fotografií kulturního magazínu Totem.cz v Dobré trafice
Po celou dobu festivalu vystavují fotografové kulturního magazínu Totem.cz své fotografie.
Kavárna Dobrá trafika Korunní, Korunní 42, 12000 Praha 2


 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_146.jpgMilí přátelé povídek a cestování,

přijměte pozvání na další z autorských čtení povídek v Jindřišské věži z Totemu, Literry, Pismaka a dalších (Jindřišská ul, Praha, po 17.10.2011 od 19 hodin). Své texty (1-2strany A4) se ví s sebou!:-)

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na setkání, poutavou besedu a promítání s cestovatelem Danem Machem o jeho výpravě po trase Vietnam - Laos - Kambodža!

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/7221_136.gifNa úpatí léta přijměte pozvání do Domu čtení MKP (Ruská 192,Praha 10, čt 15.9.2011 od 18 hodin) na promítání krátkých filmů Lukáše Hrdého a četbu povídek a poezie z dávno i nedávno vydaných děl místních autorů z Totemu! (Naty, Šedé, Petula, Martin..)

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_145.jpgPočátkem podzimu nezapomente navštívit další z autorských čtení povídek v Jindřišské věži (Jindřišská ul, Praha, po 26.9.2011 od 19 hodin). Své texty (1-2strany A4) se ví nezapomeňte doma!:-)
Hudebním doprovodem večera bude písničkář Zbyněk Zeman!
Ve druhé půlce večera se můžete těšit na setkání,  poutavou besedu a  promítání s cestovatelem Danem Machem na téma Vlakem do Hong Kongu.


 

 

 

 

 

Rok 2011

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_134.jpgVe čtvrtek 17.2.2011 se po letech navrací Totem.cz do Malostranské Besedy! Tentokrát o patro výše, do prostor videokavárny Trickbar. Těšit se můžete na autorské čtení poezie a povídek z Totemu, povídky Autory Těšínské, poezii Radka Lehkoživa. Součástí večera bude i vystoupení Divadélka za vodou (uvidíte hru Bedřich Hrozný). Hudebně celý večer proloží svými písněmi Franta Krysař Barták!

(17.2.2011, 19:00, Malostranská Beseda, Malostranské náměstí, Praha 1)

 

 

 



 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_133.jpgV pondělí 23.2.2011 - milí přátelé povídek, zveme Vás na pravidelné autorské čtení povídek z Totem.cz, Písmak.cz, Literra.org a dalších  autorů v podkroví pražské Jindřišské věže. Kdo budete mít povídku v rozsahu 1-2 stran strojopisu, nezapomeňte ji doma! Ve druhé půlce večera se můžete těšit na poutavou besedu a promítání o cestě stopem z Prahy do Sýrie přímo s cestovatelem Lukášem Krynským !
(Jindřišská věž, Jindřišská ulice, Praha 1)

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_132.jpgAutorské čtení povídek z Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz a dalších proběhne v novém roce v pondělí 17.1.2011 od 19 hodin v podkroví Jindřišské věže! (pražská Jindřišská ulice). Kdo budete chtít číst, vezměte si svoji povídku v rozsahu max.2 stran A4 určitě s sebou!

Ve druhé půlce večera se budete moci těšit na jedinečnou besedu a promítání z podzemního světa francouzských Pyrenejí s cestovatelkou a speleoložkou Hanou Jirákovou!

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_131.jpgPrvní novoroční autorské čtení povídek a poezie z Totemu ve FRA se uskuteční v pondělí 10.1.2011 od 19.30 hodin.

Hosty večera budou Ondřej Buddeus a Jonáš Zbořil!

Kdo budete chtít číst, hlaste se u Šedé

(Kavárna a knihkupectví FRA, Šafaříkova 15, Praha 2)

 

 

Rok 2010
 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_129.jpgÚterý 7.12.2010 od 19:00 Především příznivce a tvůrce povídek a cestování zveme na další autorské čtení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů do podkroví pražské Jindřišské věže!

Proto si nezapomeňte vzít povídku v rozsahu 1-2 stran s sebou!
Druhá půlka večera bude patřit besedě a promítání fotografií pod názvem "Z peruánských hor do peruánské pouště" - vystoupí známý český cestovatel a horolezec Jiří Šizling
!
(Jindřišská věž, Jindřišská ulice, Praha 1)

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_120.jpgVe stredu 29.zárí 2010 Vás zveme na další pravidelný kulturní vecer do prostoru Underground! (Križíkova 45, Praha 8-Karlín) Tentokrát se o vecer delíme spolecne s divadelním predstavením Koba od Vladimíra T. Gottwalda (zacátek 19:30h, vstupné 120Kc) - príbeh jediného ze Stalinových gruzínských druhu, které nechal Stalin prežít. Po krátké prestávce (ve 20:30huslyšíte výber z poezie a prózy autoru publikujících na Totemu (vstupné dobrovolné).

 

 

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_121.jpgV pondelí 27. zárí 2010 v 19hodin Vás zveme na další pravidelné ctení povídek v Jindrišské veži. V podkroví pražské Jindrišské veže vystoupí autori z Totemu, Pismaka, Literry a jiní. Kdo budete chtít císt svoji povídku (rozsah do 2stran A4), nezapomente ji vzít s sebou!
Ve druhé pulce vecera probehne beseda a promítání fotografií nejen kostelu ze 4-6.století z Turecka od Martina a Dany Zborníku, nazvaná Na vlastní pest napríc Tureckem - více tady

 

 

 

http://www.totem.cz/ma/grf/1750_119.jpgVezmete si s sebou nekolik svých veršu, povídku, deku na sezení a víno a prijdte tradicne k jezírku do pražské Stromovky! V pátek 13.8. od 16 hodin výše se tu všici uvidíme na další Dekovce.

V prípade dešte volejte Šedé 736621519

 

 

 

 


V pondelí 17. kvetna 2010 od 19:00 Vás zveme na májové autorské ctení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a Mezera.org a dalších do podkroví pražské Jindrišské veže. Kdo budete chtít císt, nezapomente si svou povídku (1-2 strany A4) doma!
Druhá pulka vecera bude patrit promítání fotografií a poutavé besede s cestovatelkou Markétou Brožovou Hanelovou z Guatemaly.
 
 
Ve ctvrtek 27.kvetna 2010 od 19:00 nezapomente na další pravidelný vecer kulturního magazínu Totem.cz v Undergroudu! (Križíkova 45,Praha-Karlín). Uslyšíte poezii a  prózu v samotném podání autoru publikujících na Totemu. Hosty vecera budou a vystoupí spisovatel Petr Pazdera Payne a se svým autorským šansonem a hrou na akordeon Terezie Palkovicová.
 
 
 
Autorské ctení litwebu ve FRA - hostem vecera Saša Kirilov - ZOLO
V pondelí 26.4.2010 od 19:30 hod. jste vítáni na posledním predprázdinovém autorském ctení kulturního magazínu Totem.cz v kavárne a knihkupectví FRA (Šafaríkova 15, Praha 2).
Budou precteny nejúspešnejší básne za desetiletou éru fungování Totemu.
O hudební doprovod se postará Saša Kirilov - Zolo - bývalý leadr a frontman zaniklé kapely Vlny
Pokud máte tedy chut a odvahu precíst nejaké své verše ci preklady, dejte o sobe vedet šedému nebo pred zacátkem v kavárne Fra.
 
 
Kdo jste nestihli navštívit výstavu fotografií celorocního pozorování zvírat v kavárne Dobrá trafika v pražské Korunní ulici cp. 42, máte ješte možnost - byla pro svoji jedinecnost prodloužena do konce dubna!:-). U caje si tu mužete prohlédnout zábery a pocíst o tom, jak se rodí, vyrustají a pres rok žijí kone, ruzné vzácné druhy motýlu, labute a jiní.
 
 
 
 
V pondelí 12. dubna 2010 probehne další, tentokrát první jarní ctení povídek autoru z Totemu, Pismaka, Literry a dalších v podkroví pražské Jindrišské veže.
Pro tentokrát bude obvyklý program obrácený. V 19:00 zacneme besedou s cestovatelem Danem Pribánem, který bude vyprávet a promítat fotografie ze své expedice trabantem Afrikou, kterou jste mohli sledovat v televizi. Po prestávce nastane autorské ctení povídek. Tedy kdo napíšete vlastní povídku, nezapomente ji vzít s sebou!
 
 
 
 
Ve ctvrtek 25.brezna od 19 hodin Vás zveme na další kulturní vecer Totemu do prostoru Undergroud (Križíkova 45, Praha 8 - Karlín). Uslyšíte výber z poezie a prózy autoru publikujících na Totemu. Své povídky cte Rimmer!
Po krátké prestáce na Vás ceká ve zhasnutém sále pásmo textu a hudby "Nemý mluvcí" od hosta vecera, básníka Tomáše Míky. Vstupné dobrovolné.
 
 
 
Budeme rádi, pokud v pondelí 8.3.2010 od 19:30 hod. opet zavítáte na pravidelné autorské ctení poezie a prózy autoru z Totemu do kavárny a knihkupectví Fra (Šafaríkova 15, Praha 2).
Pokud budete chtít císt ze své tvorby, kontaktujte prosíme Šedé a svá díla si vezmete samozrejme s sebou!
Hostem vecera bude tentokrát spisovatel Viki Shock.
 
 
 
 
V pondelí 15. brezna 2010 od 19 hodin probehne další letošní spolecné autorské ctení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Mezera.org a dalších autoru v podkroví Jindrišské veže (v pražské Jindrišské ulici). Mezi povídkami zazní rada neopakovatelných vstupu od violoncellistky Adély Kremzové, které bude v prubehu vecera predána hudební cena Zlatý kamzík!
Ve druhé pulce vecera na Vás ceká výlet do sveta oceánu - dobrodružná beseda a promítání s potapecem Ludkem Šefcem pod názvem:"Letem svetem pod vodou" Na vlastní oci uvidíte unikátní zábery z podmorského sveta.
 
 
Do konce brezna 2010 probíhá v kavárne Dobrá trafika v pražské Korunní ulici cp. 42 výstava celorocního pozorování zvírat ocima fotografu z Totemu. U caje si tu mužete prohlédnout zábery a pocíst o tom, jak se rodí, vyrustají a pres rok žijí kone, ruzné vzácné druhy motýlu, labute a jiní.
 
 
 
 
V pondelí 15. února 2010 od 19 hodin probehne další letošní spolecné autorské ctení povídek z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Mezera.org a dalších autoru v podkroví Jindrišské veže (v pražské Jindrišské ulici). Pokud budete chtít císt, nezapomente si vzít svoji povídku s sebou!
Ve druhé pulce vecera na Vás ceká dobrodružná beseda s cestovatelkou Gabrielou Zíbovou pod názvem:"Od BAOBÁBy až do chudého království" Na vlastní oci uvidíte unikátní zábery z prírody i ze života lidí v zemích jižní Afriky.
 
 
 
 
 
 
 
V novém roce (ve ctvrtek 28.1. od 19:00)  se mužete tešit na další kulturní vecer Totemu v Prostoru Underground!
Probehne: ctení poezie a prózy Vašich del
Literárním hostem Undergroundu bude kanadský básník píšící krome rady dalších jazyku i cesky Paul Nemo Ermité
Ve druhé pulce vecera se mužete tešit na koncert kapely Terra Ignota
(Prostor Underground, Križíkova 45, Praha 8 - Karlín)
 
 
 
V pondelí 25.1.2010 od 19:30 hod. jste opet v novém roce vítání se svými díly i k poslechu na autorské ctení kulturního magazínu Totem.cz v kavarne a knihkupectví FRA (Šafaríkova 15, Praha 20. 
Hostem vecera bude básník Viktor Špacek. Radek Cermák a Lukáš Novosad prijdou predstavit preklad knihy lužickosrbského spisovatele Jurie Kocha - Modrá vrána.
 
 
V pondelí 18.1.2010 od 19h Vás srdecne zveme na první novorocní ctení povídek v Jindrišské veži autoru z Totemu, Pismaka, Literry, Mezery a dalších (v pražské Jindrišské ul.). Texty si vezmete prosíme s sebou! Ve druhé pulce vecera se podíváme spolecne s cestovatelkou Katarínou Oravcovou do Malajsie na besede a promítání pod názvem "Cesta za orangutany"
 
 
Rok 2009
 
V pondelí 7.12.2009 od 19h probehne predvánocní ctení povídek v Jindrišské veži (v pražské Jindrišské ul.). Texty s sebou! Ve druhé pulce vecera se priblížíme Antarktide, probehne totiž promítání a s beseda s cestovatelem do národních parku Patagonie Jakubem Jandourkem.
 
 
 
Vážení prátelé,
ve ctvrtek 19.11.2009 od 19h Vás zveme na vecer kulturního magazínu Totem.cz v Undergroundu (Prostor Underground, Križíkova 45, Praha 8).
Uslyšíte poezii a prózu rady autoru z Totemu, hudební doprovod a samostatné sólo bude mít host vecera, Jirí Dedecek.
Vy, kterí chcete vystavit své fotografie ci malby behem vecera, máte možnost!
V prubehu vecera se mužete také tešit na divadlo Žumpa (zahraje tragikomickou miniaturu Pred lesem, za lesem),  vystoupí s povídkou Pavel Skalický a další autori.
 
V pondelí 23.11.2009 od 19:30h Vás dale zveme se svými díly na pravidelné autorské ctení kulturního magazínu Totem.cz v kavárne a v knihkupectví Fra (Agite/Fra, Šafaríkova 15, Praha 2). Vystoupí Radana Šatánková (caro), Jarmila Hanach Cermáková, Martin Vodnanský (Márty), romský básník Vladimír Olah a další.
 
Hostem vecera bude tentokrát básník Ondrej Hanus.
Obe akce se pripojují k festivalu Den poezie (www.denpoezie.cz)
 
 
V pondelí 7.12.2009 od 19h probehne predvánocní ctení povídek v Jindrišské veži (v pražské Jindrišské ul.). Texty s sebou! Ve druhé pulce vecera se priblížíme Antarktide, probehne totiž promítání a s beseda s cestovatelem do národních parku Patagonie Jakubem Jandourkem.
 
 
 
V rámci festivalu Den poezie Vás zveme na tyto akce:

pondelí 9.11.2009, 19h
Autorské ctení povídek v Jindrišské veži, promítání fotografií s fotografem Josefem Böhmem "Praha, jak ji neznáme"
Jindrišská vež, Jindrišská ul., Praha 1
 
ctvrtek 19.11.2009, 19h
vecer kulturního magazínu Totem.cz v Undergroundu. Autorské ctení del z Totemu, výstava maleb, hudba. Hostem vecera bude Jirí Dedecek.
Prostor Underground, Križíkova 45, Praha 8
pondelí 23.11.2009, 19:30h
Autorské ctení kulturního magazínu Totem.cz v kavárne a v knihkupectví Fra
Agite/Fra, Šafaríkova 15, Praha 2

Autorské ctení povídek z Totemu, Písmáka, Literry, Mezery a dalších autoru, promítání a beseda o prírode v USA
V pondelí 19. 10. 2009 od 19hodin zveme do podkroví Jindrišské veže v pražské Jindrišské ulici všechny z vás, tvurci povídek, abyste prišli císt! (rozsah díla 1-2 strany A4).
Druhá pulka vecera bude patrit besede a promítání s cestovatelem Michalem Singerem na téma "Spojené státy - národní parky. Cesta za socialismu, pul roku pred prevratem."
 
Povídky z Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, Mezera.org a dalších autoru
a cestovatelská beseda v Jindrišské veži
V pondelí 21. 9. 2009 od 19hodin zveme do podkroví Jindrišské veže v pražské Jindrišské ulici všechny z vás, tvurci povídek, abyste prišli císt! (rozsah díla 1-2 strany A4).
Hudební doprovod na kytaru: Milada Karez a Dominika Žáková
Druhá pulka vecera bude patrit poutavému vyprávení,  besede a promítání s cestovatelem Janem Pillveinem o jeho ceste na vlastní pest Pakistánem
 
Prolistujte 18. císlo Totemu. Uvnitr naleznete výbery z vaší tvorby nebo výsledky souteže Doširoka otevrené a další.
 
Blahoprejeme výhercum souteže Dokorán otevrené !
Hlavní cena: Blackberry
Za povídku 69 Dark Street
V ostatních kategoriích nebylo možné pro rovnost bodu urcit jednoznacne víteze.
O cestná uznání se proto delí:
Fotografie:
dílo: Brixi - Missa Pastoralis, autor: Jok_er
dílo: ..., autor: zoefakt
dílo: Nuda po ránu, autor: Sakora
Poezie:
dílo: malá, autor: paryb
dílo: Psanci casu, autor: ALISSIE
Výtvarno:
dílo: nanebevzetí ;), autor: JARO
dílo: jedna noc cesty duše, autor: libu

V pondelí 15. cervna 2009 v 19 hodin - Vás zveme na další a poslední predletní autorské ctení povídek tvurcu z kulturních serveru Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz, Mezera.org a tvorby príchozí verejnosti do podkroví pražské Jindrišské veže v Jindrišské ulici.
Své texty vezmete s sebou! Tríclenná expedice se vydala trabantem Hedvábnou stezkou do pouští strední Asie. Ve druhé pulce vecera k nám prijde o této neobvyklé ceste vyprávet a promítat clen výpravy, Dan Pribán.

7. TOTEM NATURAL
Nejen víteze celototemové souteže "Doširoka otevrené" k predání cen, ale vás všechny, kterí na Totemu publikujete, zveme o víkendu 30-31. kvetna tradicne k Naty (které se prosíme hlaste) na sraz do obce Tupadly.
Informace a zápisy z minulých akcí naleznete zde :-)
 
V pondelí 18. kvetna 2009 v 19 hodin - Vás zveme na další autorské ctení povídek tvurcu z kulturních serveru Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz, Mezera.org a tvorby príchozí verejnosti do podkroví pražské Jindrišské veže v Jindrišské ulici. Své texty vezmete s sebou! Ve druhé pulce vecera probehne poutavá beseda a promítání s cestovatelem Petrem Paloušem, který jen na kole z tibertské Lhasy do nepálského Kathmandu.
 
Ve stredu 13.5. od 19 hodin Vás zveme již podruhé do Prostoru Underground (Križíkova 45, Praha 8 - Karlín). Tentokrát na Vás ceká výstava rukodelných šperku, autorské ctení literárních del z Totemu, stredoveké drama souboru Aurinkot Príbeh Penkavy s Loutnou, hostem vecera bude básník Radek Lehkoživ a zhudebnelými básnemi od Seiferta Vás prekvapí Jana Barochová. Vstupné dobrovolné.
 
Ukažte svá díla ve Fra!:-)
Pokud máte vlastní texty ke ctení, vložte si je urcite do kapsy!
Dubnové ctení Totemu v kavárne a knihkupectví Fra (Šafaríkova ulice 15, Praha 2) probehne v pondelí  27.4. od 19.30, hostem vecera bude Petr Kukal.
 
Vážení tvurci z Totemu, dovolujeme si Vás prizvat k úcasti v souteži Doširoka otevrené.
Ceny pro výherce pro Vás pripravily dodavatel caju Al-Namura, internetový obchod Artmateriál a nakladatelství Fra, 
Hlavní cenou tohoto jarního kola bude pro absolutního víteze souteže pozvánka na opeceného burta, pivo a opecené kure od redakce pri predávání cen 30. kvetna na míste, které vcas zverejníme a kam budete samozrejme pozváni ke spolecnému setkání všichni, kterí na Totemu publikujete!
Stací, pokud v období od 1.2. do 31.3. odpublikujete dílo do príslušných rubrik "Doširoka otevrené".
 
V pondelí 20. dubna 2009 v 19 hodin - Vás zveme na další autorské ctení povídek tvurcu z kulturních serveru Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz, Mezera.org a tvorby príchozí verejnosti do podkroví pražské Jindrišské veže v Jindrišské ulici. Své texty vezmete s sebou! Ve druhé pulce vecera probehne poutavá beseda a promítání s cestovatelem po Malajsii Jožo Borcinem.
 
Autorské ctení povídek a Korákoram
V pondelí 9.2.2009 od 19:00 Vás zveme na další  ctení povídek z Totemu, Literry, Písmáka, Mezery.org a dalších do podkroví pražské Jindrišské veže
Kdo máte povídku a budete ji chtít precíst, vezmete si ji urcite s sebou!
Ve druhé pulce vecera probehne poutavá beseda a promítání cestovatelem Petrem Paloušem - na kole pres Karákoram a západní Himaláj.
 
Jindrišská vež a výprava do Kolumbie
V pondelí 19. 1. 2009 od 19 hodin Vás zveme na další  ctení povídek autoru z Totemu, Literry, Písmáka, Mezery a dalších do podkroví pražské Jindrišské veže (Jindrišská ulice).
Kdo máte povídku a budete ji chtít precíst, vezmete si ji urcite s sebou!
Ve druhé pulce vecera probehne poutavá beseda a promítání z expedice do liduprázdných hor Kolumbie s cestovatelem Jožo Borcinem.

 

Rok 2008
Autorské ctení povídek v podkroví Jindrišské veže
Beseda o expedici na Kamcatku / Radek Letko
V pondelí 8. 12. od 19 hodin Vás zveme na další  ctení povídek autoru z kulturních magazínu Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz, Mezera org a autoru z príchozí verejnosti do podkroví pražské Jindrišské veže.
Kdo máte povídku a budete ji chtít precíst, vezmete si ji urcite s sebou!
Ve druhé pulce vecera probehne poutavá beseda a promítání z expedice na sopecnou Kamcatku od cestovatele Radka Letka © foto
 
Ahoj,v pondelí 10.11.2008 od 19 hodin zveme tvurce a príznivce povídek z Totemu, Literry, Pismaka, Mezery.org a dalších na další pravidelné autorské ctení do podkroví pražské Jindrišské veže (v Jindrišské ulici).
Tedy kdo máte 1-2 poetické povídky v rozsahu 1-2 stran strojopisu, vezmete je do podpaždí s sebou:-)
Ve druhé pulce vecera probehne poutavá prednáška o historii a kulture prapuvodních obyvatel severní Afriky Berberu.  Tento program se pripojuje k festivalu Den poezie.
 
Autorské ctení povídek v podkroví Jindrišské veže, výprava do Jasperu
V pondelí 6.10.2008 od 19 hodin zveme tvurce a príznivce povídek na další pravidelné autorské ctení do podkroví pražské Jindrišské veže. Druhá pulka vecera bude patrit opet cestování. Tentokrát budou vyprávet o svém živote v Kanade a promítat fotografie z výpravy do rezervace Jasper cestovatelé Daniel Jirák a Klára Hofštetrová.
 
v pondelí 8. 9. 2008 od 19.30hodin - probehne další ctení autoru Totemu v Café FRA  na Vinohradech.  Kdo z Vás bude císt, napište šedému nebo o sobe  dejte  vedet pred zacátkem samotného ctení ve Fra. Jako host tentokrát precte své básne pražský básník Vít Janota. Více info tady
 
 
V pondelí 15.9.2008 od 19 hodin zveme tvurce a príznivce povídek na další pravidelné autorské ctení do podkroví pražské Jindrišské veže. Druhá pulka vecera bude patrit opet cestování, tentokrát besede o pralesích, horách a lidech v Nepálu
 
Po 16.6.2008 od 19:00 (podkroví Jindrišské veže v pražské Jindrišské ulici) Ctení povídek v Jindrišské veži autoru z Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz a Mezera.org. Ve druhé pulce vecera beseda a promítání s cestovatelkou Hankou Ledinskou “Se sajdkou po Ukrajine“. Texty s sebou! info tady
 
V pondelí 12.5.2008 od 19:00 vás zveme na ctení povídek v podkroví Jindrišské veže autoru z Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz a Mezera.org. Ve druhé pulce vecera na vás ceká beseda a promítání s cestovatelem Davidem Oplatkem po Guinei a Mali. Texty s sebou! info tady

V pátek 16.5.2008 od 19:30 nezapomente na autorské ctení Totemu ve Fra. Probehne tu zároven predání cen výhercum souteže Podzimní depky 2. Hostem vecera bude Jaromír Typlt. Texty s sebou! info tady
 
 
V pondelí 7. 4. 2008 od 19:30 hod. nezapomente na autorské ctení Totemu ve Fra (Šafaríkova 15). Kdo z Vás bude císt napište prosím cit-i-zenovi nebo egilovi prípadne o sobe  dejte  vedet pred zacátkem samotného ctení ve Fra. více info
 

Ve stredu 16. 4. 2008 od 19h. Vás zveme na autorské ctení povídek z Totem.cz, Literra.cz, Mezera.org a z Pismak.cz v Jindrišské veži a na následnou besedu o Cíne s cestovatelkou Terezou Kozákovou. více info


Aprílové ctení autoru z Totemu v kavárne pod Vesuvem
Kdo budete mít chvilku a chut, v úterý 1.4.2008 od 19h jste srdecne zváni do kavárny Pod Vesuvem na aprílové totemácké ctení.
Své texty vemte se ví s sebou!:-) Adresa kavárny je Šaldova 34, Praha 8, Karlín a mapu najdete tady:-) http://www.vesuv.cz/mapa.htm
Kdybyste se na neco potrebovali zeptat, pište nickum Cagy (popr.michalcag@seznam.cz), Martin
 
 
 Po dlouhé dobe mužete nahlédnout do nového 17. císla casopisu.
 Odkaz na 17. najdete ZDE.


13. 3. ctvrtek, 19:00 hodin., Jindrišská ul. v Praze, Beseda a promítání s cestovatelem Adrianem Sittou z cest po západní Africe
Všechny príznivce a tvurce povídek z Totemu, Literry, Pismaka, Mezery i odjinud srdecne zveme na spolecné ctení do podkroví Jindrišské veže v pražské Jindrišské ulici.Hudební doprovod: Marek Martin a spol.Pokud budete chtít císt ze svých vlastních textu, vemte si je urcite s sebou!(1 až 2 povídky, délka textu do 2 stran strojopisu).Ve druhé pulce vecera se budete moci shlédnout promítání a být na velice zajímavé besede s cestovatelem Adrianem Sittou o jeho dobrodružných cestách po zemích západní Afriky.
 
 
21.2.2008 ctvrtek, Jindrišská ul., Praha 1 - Opet po mesíci zveme všechny z vás, kterí patríte mezi príznivce povídek, do podkroví Jindrišské veže. Pokud budete chtít císt, vemte si 1-2 povídky do 2 stran strojopisu sebou! Ve druhé pulce vecera probehne beseda a promítání z Izraele s cestovatelem a redaktorem Neviditelného psa Janem Kovanicem. více info
 
foto zde
 
 
3.3.2008 pondelí Šafaríkova 15, Praha 2 - Prijdte na ctení Totemu do Café Fra, hostem vecera bude básník, esejista i gurmán Petr Král. Kdo budete chtít císt, pište cit-i-zenovi nebo egilovi nebo o sobe dejte vedet pred zacátkem predstavení. více info
 
 
 
 
Pátek 8. 2. 2008, 20h - redakce Totemu si vám dovoluje pozvat na další ctení autoru Totemu v Café FRA  na Vinohradech. Jako host  tentokrát bude císt básník Milan Dežinský,  který pokrtí svoji novou sbírku  Prízraky. více zde
 
 
 
Streda 16.1.2008, 19:00 Prijmete pozvání na ctení povídek autoru z Totem.cz, Literra.cz, Mezera.org a Pismak.cz v podkroví Jindrišské veže v Jindrišské ulici v Praze a na besedu a promítání s cestovatelem Petrem Paloušem - na kole po bolívijském Altiplanu
(kdo budete chtít císt, vemte si s sebou povídku 1-2 strany A4)
 
 
 
Rok 2007
Pondelí 17.12.2007, 20:00 Autorské ctení poezie a prózy na Totem ve Fra (Šafaríkova 15, Praha 2). Hostem vecera bude Václav Kahuda.
Kdo budete chtít císt ze své tvorby, vemte ji s sebou!
info: cit-i-zen, Egil, info zde
 
 
 
streda 12.12.2007, 19:00 Autorské ctení povídek z Totem.cz, Literra.cz, Pismak.cz a dalším v Jindrišské veži, beseda a promítání s horolezcem po Himalájích Jirím Šizlingem (podkroví Jindrišské veže v Jindrišské ulici v Praze). Porad bude natácet a vysílat ve ctvrtek Radyjo Mlha!
Kdo budete chtít císt, vemte 1-2 povídky do dvou stran strojopisu s sebou!
info: Petula, Martin, info zde
 
V pondelí 26. 11. 2007 od 20h se uskutecní další pravidelné autorské ctení Totemu,
tentokrát v Café FRA (Café a knihkupectví Fra, Šafaríkova 15, 120 00 Praha 2).
Jako host vystoupí Stanislav Dvorský, držitel letošní ceny Magnesia Litera.
Zájemce z rad autoru Totemu si dovolujeme pozvat, aby prišli predstavit svou tvorbu.
Ozvete se Egilovi nebo proste prijdte! mapa a info zde
 
 
NOVÁ SOUTEŽ
Pro velký uspech vyhlašujeme již podruhé téma
PODZIMNÍ DEPRESE
Príspevky nezapomínejte prosíme vkládat do rubrik souteže, další bližší podmínky najdete ZDE.


I letos se Totem.cz zúcastní Dnu poezie
so 10.11. 9:00 - Úsvit poezie, volné ctení pro básníky z Totemu v Cernošicích u památného dubu na Vráži
str 14.11. 19:00 - Poetické povídky, Jindrišská vež v Jindrišské ulici v Praze
pá 23.11. 19:00 Vecer literárních casopisu, Studio Pamet, Soukenická 29, Praha 1
více o akcích: http://www.volny.cz/denpoezie
 
 
 
V pondelí 22. 10. 2007 od 19h se uskutecní další pravidelné autorské ctení Totemu, tentokrát v Café FRA  (na Vinohradech). Jako host vystoupí Martin Langer.
Další informace najdete zde.

Prijmete pozvání a vezmete si s sebou své básne a povídky!
Príští stredu 17.10. od 19. hodin probehne totiž v kavárne Vesuv, Šaldova 34, Praha 8 ctení autoru Totemu, prokládané hrou na kytaru a zpevem Vladimíra Franty, výstavou cernobílých fotografií Michala Cagánka a návštevou Psího vína.
Kulturní magazín Totem.cz beží na novém železe!
 
Ctete upoutávky, které se týkají našich pravidelných ctení literatury v kavárne Retezová
Autori Totemu ctou jednou mesícne v podkroví Jindrišské veže své povídky a probíhají setkání s cestovateli - více zde
Jako každorocne se úcastníme festivalu Den poezie
 
 
 
Rok 2006
 
Zveme vás na pravidelné autorské ctení do Literární kavárny v Retezové 10, Praha 1, v pondelí 25.9. od 19 hodin. Jako hosté vystoupí Petr Borkovec a Petr Hruška, zpívat a hrát na metalofon bude Yvetta Ellerová. Máte-li zájem precíst v této skvelé spolecnosti svou poezii ci kratší prózu, hlašte se na mail Kelly@totem.cz ci egil@totem.cz !
 
Fotografická soutež Zahrada jinak, kterou vyhlásili  Janahe, Minerva a seth, skoncila.
Hodnocení a výsledky najdete ZDE
 
Volání divociny II
Nebojte se carodejnic, ani certa, natož fausta! Abyste se v léte nenudili, pripravili jsme pro vás další akci. Podrobnosti najdete ZDE
 
Dekovka II probehla úspešne.
Podrobnosti a odkaz na fotky z akce najdete ZDE.
Pro oživení pameti, fotky z první dekovky.
 
13.císlo Totemu
Vyšlo 13. císlo casopisu TOTEM.
Zacílili jsme na Maxe Bubakoffa a jeho knihu Okolnosti smrti S.H., ovšem i na mimointernetové autory a aktuální tituly. Obvyklé výbery a pravidelné stránky pochopitelne nechybejí. Více ZDE.
 
Retezová je tu znova! V úterý 20. cervna se tešíme na vás i na vaše dílka v 19 hod v Literární kavárne, Retezová 10, Praha 1. Zájemci o ctení, hlašte se prosím na mail Kelly@totem.cz nebo egil@totem.cz
 
Zveme vás na další autorské ctení do Literární kavárny v Retezové v pondelí 29.5. od 19 hod. Jako host vystoupí americký básník Larry Jafe (http://www.larryjaffe.com/). Pokud byste též rádi precetli neco ze své tvorby, pište kelly nebo egilovi!
 
Redakce kulturního magazínu Totem.cz Vás v nedeli 23.4. od 18:30 hodin zve do Barácnické rychty (Tržište 23, Malá Strana v Praze) na další Loreta revue! Budou ctena díla autoru z kulturního magazínu Totem.cz, soucástí vecera budou dva koncerty - koncert skupiny Flo s Lukášem Landou a koncert skupiny Kalvádos!
(vstupné: studenti 50Kc, ostatní 70Kc)
 
Dne 12. dubna 2006 navázal kulturní magazín Totem.cz spolupráci s Ceskými centry, jejichž cílem je šírit naši ceskou kulturu v zahranicí. Ceská centra mají pobocky v 17 zemích sveta.
V tomto ohledu prijmete pozvání na Noc literatury, kterou Ceská centra porádají 20. dubna 2006 od 18 do 23 hodin na 9 místech v Praze.Více zde
 
Práve vyšlo 12. císlo casopisu TOTEM.Mimo jiné v nem naleznete rozhovor s Petrem Merkou, roheho poezii, nikovy ilustrace a reportáže z našich živých akcí. Více naleznete ZDE.
 
V nedeli 26.3. 2006 od 18:30 hodin Vás zveme na další Loreta revue, která se uskutecní v Barácnické rychte (Tržište 23, Praha 1). Vystoupí skupina Gwen (staré nástroje, staré nápevy..), dále prijdou literární hosté z Lužického Srbska, za hudebního doprovodu Jany Kuklové uslyšíte povídky autoru z Totemu a na záver vás ceká koncert acoustic-rockové kapely Krivohlavy!
 
Prijdte na první Loreta revue v prostorách Barácnické rychty!
 
Prijdte na Loreta revue - letos naposledy v Malostranské Besede!
Kvuli rekonstrukci se budeme muset s Besedou na nejaký cas rozloucit. Proto bychom rádi, abyste prišli v hojném poctu na Loreta revue, která se koná tuto nedeli 22. 1. od 19 hodin. Vystoupí literáti z kulturního magazínu Totem.cz, hosté Tomáš Míka a Viki Shock, kapela Blueset (Bobr - Totem), folkový zpevák Jeroným Lešner a Nedelní divadlo.   /FOTOGRAFIE Z AKCE ZDE/ a /ZDE/
 
V prubehu vecera budou vyhlášeni a odmeneni výherci naší celototemové souteže "Podzimní deprese a MULTIdepky" !
undefined
 
Rok 2005
 
11. císlo casopisu Totem je tady. Najdete zde i vyhlášení vítezu v souteži Podzimní deprese, která probíhala hned v nekolika rubrikách najednou. Pro podrobnosti kliknete ZDE.

Tešíme se!
Tentokrát v nedeli 4. prosince 2005 v 19 hodin  tradicne v Malostranské Besede (Malostranské námestí v Praze) na Loreta Revue, kde uvidíte a uslyšíte:
Kapely: My3avi a Small Band Jimmyho Hrubce, Divadlo: Nedelní divadlo, Literatura: Cteny budou nekteré literární kousky autoru z Totemu!    /tady je upoutávka/
 
Redakce TOTEMU zve všechny zájemce na autorské ctení do Literární kavárny v Retezové na 19.  hodinu 21. listopadu 2005. Porádáme pro Vás další díl ctení poezie a prózy, jehož program si urcujete Vy sami. Privítáme všechny zájemce o prezentaci vlastních del. Autori, kterí si získají nejvetší ohlas publika budou opet odmeneni knižkou. Více naleznete zde.
 
Prilette na slet ceských básníku!
Kdy: Tuto nedeli 13. 11. od 13 do 17 hodin
Kde: kavárna Rehore Samsy, pasáž U Nováku, Vodickova 36, Praha
Budou prednášet i mnozí básníci z Totemu, klikni :o)
 
Ve dnech od 9. do 22. listopadu 2005 Vás srdecne zveme na 7. rocník Dne poezie (letos s podtitulem Poezie v sedmém nebi), jehož je Totem spoluorganizátorem. Program s více než 60 regionálními akcemi si mužete prohlédnout po kliknutí na obrázek.
 
24. 10. od 19h  Autorské ctení v Retezové
Zveme všechny zájemce na další autorské ctení porádané internetovým magazínem TOTEM.cz do Literární kavárny v Retezové (Retezová 10, Pha 1) na devatenáctou hodinu 24. ríjna (príští pondelí). Ctení je otevrené všem zájemcum. Prihlásit se mužete na míste. Autor (autori), který získá nejvetší prízen publika, bude opet odmenen knihou, stejne tak bude odmenen autor, jehož prednes a poezie nejvíce osloví redakci. Záverem uslyšíte verše Adama Zagajewského v podání drfausta. Teším se na Vás.
 
10. císlo casopisu
Na konci zárí 2005 vyšlo desáté císlo casopisu TOTEM; letní sber z vašich príspevku na Totemu + publicistika a tématické stránky. 10. císlo: kliknete ZDE
 
Redakce TOTEMu zve všechny návštevníky TOTálního Elektronického Magazínu TOTEM na první autorské ctení v nové sezóne 2005/06. Ctení se uskutecní ve sklepních prostorech Literární kavárny v Retezové (Retezová 10, Praha 1) 19. 9. 2005 od 19 hodin. Ctení je otevrené všem zájemcum o prezentaci svých literárních del; žádné vstupné se nevybírá. Více informací naleznete zde. Všichni aktivní i pasivní úcastníci jsou vítání.
 
Opet po léte,  v nedeli 16. ríjna v sedm hodin, zacíná další LORETA REVUE v Malostranské Besede!:-) Hrají kapely: Zátory a Hard!, uvidíte Nedelní divadlo a uslyšíte samotné autory zkrveživa, Kalais a egila, drfausta a Brízu. Více o námi porádaném veceru najdete zde.
Novinka v publikování ! Své texty mužete namluvit a publikovat online na Totemu. Stací k tomu mít po ruce mikrofon a kliknout na tento ODKAZ. Také funguje nahrávání videa z WEB kamery. Tento styl publikování je v testovacím stádiu a jakékoliv pripomínky posílejte na dusan@totem.cz. A tady je ukázka výsledného zvuku a videa.
 
30. 6. 2005 Vyšla v literárním obtýdeníku TVAR a jeho príloze TVARy (13/2005) miniantologie básní z našeho servru (32 stran formátu A5). Na stránkách TVARu najdete 38 básnicek z TOTEMu doplnených o 12 ilustrací (taktéž totemových). Více informací o tomto pocinu naleznete zde.
 
9. císlo casopisu. Krome obvyklých stránek s výbery jednotlivých redaktoru tu najdete již podruhé Uživatelskou stránku, kterou pro vás tentokrát vytvoril toono. Pripravili jsme pro vás i radu zajímavých rozhovoru a na záver jednu stranu s aktualitami z oblasti kultury.
 
Redakce TOTálního intErnetového Magazínu TOTEM.cz zve všechny zájemce na autorské ctení do Literární kavárny v Retezové (Retezová 10, Praha 1). Ctení, které se uskutecní 16. kvetna 2005 od cca 19 hodin, je otevreno všem zájemcum jak pro poslech, tak pro prednes svojí tvorby. Mimo jiné uslyšíte ukázky z tvorby Adriany Šimotové (v interpretaci drfausta). Kdokoli má zájem vystoupit, muže to bud napsat na redakcní mail, anebo stací proste prijít a pred zacátkem poradu nás kontaktovat. Všichni jste srdecne zváni!
 
Hudba a ctení na hrade Strekove v Ústí nad Labem - nedele 3. cervence 2005 od 14 hodin prijdte prednášet své verše a císt své povídky - více informací naleznete po kliknutí na obrázek hradu:-)
 
Pojdte s námi oslavit svátek poezie na prvního máje do Malostranské Besedy ve 20.30. Vedle prednesu poezie shlédneme monodramatické predstavení studentu DAMU. Hudebním hostem budou studenti sinologie s kapelou Kung-Pao (cínský rock).
 
Ctení v Retezové. V pondelí 18. 4. 2005 od  19  hodin zveme všechny  zájemce na další díl autorského ctení básníku  a  prozaiku publikujících na Totemu do Literární kavárny v Retezové (Retezová 10, Praha 1). Ctení se opet uskutecní ve sklepních prostorách kavárny. Reportáž a fotky z minulého ctení naleznete zde. Ctení je otevrené všem zájemcum, stací se pred zacátkem prihlásit u poradatele.
 
 
8.císlo casopisu
8. císlo casopisu. Vedle tradicních stránek s výbery del, které pripravili redaktori jednotlivých rubrik, pro vás v tomto císle máme rozhovor s Ondrejem Neffem a zajímavou novinku - uživatelskou stránku. Jako první ji pro vás pripravil g morr.
 
 
Loreta revue - 3. 4. 2005 v Malostranské Besede - FOTOGRAFIE Z AKCE a ZDE
 
Dne 14. 3. 2005 od 19 h se uskutecní další naše pravidelné autorské ctení. Tentokrát ovšem ne v Týnské literární kavárne, ale v sesterské Literární kavárne v Retezové (Retezová 10, Praha 1, prostory bývalé Damúzy). Všechny vás tímto na náš další autorský vecer zveme. Pro vaše vystoupení nejsou stanoveny žádné specifické podmínky, stací prijít a vzít s sebou své texty. Ctení se uskutecní ve sklepním salónku, který má mnohem lepší akustiku než salónek v Týnské. Ceny jídel a nápoju jsou stejné jako v Týnské, tedy, na to že jde o historické centrum Prahy, pomerne nízké. Vstup samozrejme jako vždy zdarma!
/FOTOGRAFIE Z AKCE AKCE/ a /ZDE/
 
 
Pražská ctvrt Smíchov získala svuj název díky smíšenému obyvatelstvu, které sem prišlo pred staletími zásluhou místního kláštera. V rámci našich autorských ctení na památných místech ceských vás zveme ve stredu 2. brezna v 19 hodin práve sem, do parku Sacré Coeur - vyjdete v Carefouru na Smíchove do posledního patra, vydáte se po mostíku do cerného parku a tam uvidíte svícky. Básníci a prozaici svá díla s sebou!
 
14. února 2005 - autorské ctení v Týnské literární kavárne.
 
Prijmete pozvání do Malostranské Besedy v nedeli 27. února od 19ti hodin na (ne)pravidelný porad Loreta Revue, kde si pro nás pripravili hudební nadílku kapely Toneless (brit-pop) a No, no (alternativní rock). Tradicne nebudou chybet dílka prispevatelu Totemu,  zazní poezie roheho, ouvej a tkalce.
 
 
Etnický vecerEtnický vecer v Malostranské Besede 30. ledna od 19ti hodin v poradu Loreta Revue. Tanecní soubor Ivy Hessové prevede ladný indický tanec Kathak (ZDE). Skupina ZaobZor (ZDE) tentokrát rozezní sál Besedy tóny didgeridoo. Nebudou chybet dílka Totemáku a improvizacní doprovod Nedelního divadla. /Fotografie z akce ZDE/
 
 
Soutež CESKÁ ZIMA
VÝSLEDKY VAŠEHO HLASOVÁNÍ v souteži CESKÁ ZIMA:
Fotografie...Mazz za príspevek Kde lišky dávají dobrou noc v Peci pod Snežkou
Výtvarno...Porezaná_sluncem za príspevek Zima, že rezly copánky
Poezie...Ouvej za príspevek Holomráz
Próza...Okino za príspevek Ceská zima, polská hvezda
Více o souteži ZDE.
 
7.císlo Totemu Je tomu již více než rok, kdy vyšlo zatím poslední císlo casopisu Totem. Proto jsme se rozhodli, že vám s novým rokem predložíme další výber redakce z príspevku, které jste na Totemu v roce 2004 prubežne uverejnili. 7.císlo najdete ZDE.

U sochy K. H. Máchy se na prosincovém ctení ke Dni poezie narodil nápad scházet se a císt na ruzných památných místech ceských. Ve stredu 19.1. se tedy uvidíme a uslyšíme v 19:30 pred baziliku sv. Jirí v Praze (pod chrámem sv. Víta na Hradcanech), založenou již kolem roku 920 knížetem Boleslavem II.
/ FOTOGRAFIE Z AKCE ZDE/ a /další fotografie z akce ZDE/
 
10. ledna 2005 - autorské ctení v Týnské literární kavárne: /Fotografie z akce ZDE/
 
 
Soutež CESKÁ ZIMA (ve 4 kategoriích: poezie, próza, fotografie, ostatní výtvarné príspevky)
Datum ukoncení vkládání príspevku je 31. ledna 2005, datum ukoncení hodnocení je 15. února 2005.
Zasnežené Krkonoše nebo pražská solená brecka? Vánocní poetika nebo silvestrovské veselí? Narvané predvánocní hypermarkety nebo tichá horská bouda? Bodrá domovnice prohazující sníh ci vyjevený indický turista se zmrzlým nosem? Krajina, lidé, nálada, barva, obraz? Co pro vás znamená, když se rekne Ceská zima? Pište, fotte, kreslete, malujte - a rozjedte s námi nové souteže na Totemu! Více se dozvíte ZDE.
 
 
Rok 2004
20. 12. 2004 - Autorské ctení v Týnské literární kavárne: /Fotografie z akce ZDE/
 
 
Výstava fotografií autoru z Totemu v Dobré trafice (Újezd 37, Praha 1) - srdecne Vás zveme na výstavu fotografií zdejších fotografu - vystavuje Katerina Seda, Mari, _Tom, Bestek, MPosp, která je v kavárne Dobrá trafika ke shlédnutí po celý prosinec. V úterý 14. 12. vecer (cca 19hod.) tu také probehne neformální setkání fotografu, tedy pokud si najdete chvilku, prijdte si o focení vzájemne popovídat. /Fotografie z akce ZDE/
 
Totem.cz a Poezie pro cestující Vás srdecne zvou na 6. rocník Dne poezie, který se bude konat od 13. 11. do 22. 11. 2004. O programu poetických akcí a jejich tvurcích z celé CR i ze zahranicí se doctete zde :-)
/Fotografie z akce ZDE/
 
 
15. listopadu 2004 - Autorské ctení v Týnské literární kavárne: /Fotografie z akce ZDE/
 
 
Zveme vás na další porad Loreta Revue v nedeli 7. listopadu od 19ti hodin do Malostranské Besedy. Hudebními hosty jsou rockové kapely Wave a Natotata. Nebudou chybet literární dílka autoru totemu a improvizacní doprovod v podání Nedelního divadla.
/Fotografie z akce ZDE/
 
Piktogramy - v pondelí 25. ríjna od 17 hodin jste srdecne vítáni na krtu knihy autora z Totemu Cagy - Michala Cagánka Piktogramy v Paláci Luxor na Václavském nádraží v Praze, která vyšla za podpory obcanského sdružení Loreta. Kmotry knihy se stanou spisovatelka Eva Bernardinová a režisér Zdenek Troška.
 
Vladimír MERTA zhudebnuje autory Totemu. Prijdte na zahájení další sezóny poradu Loreta Revue v sobotu 16. ríjna ve 20.30 do Malostranské Besedy, více zde.
 
/Fotografie z akce ZDE/
 
 
 
 
 
Další z cyklu autorských ctení internetového magazínu www.totem.cz se opet priblížilo. Zveme všechny zájemce o poslech i o ctení do Týnské literární kavárny 11. 10. 2004 od 19 h na vecer venovaný autorské poezii.
 
/Fotografie z akce ZDE/
 
 
 
INFO O TOTEMU na novém serveru: Prechod na nový server se povedl, ale ješte ladíme pár chyb. Pokud nám chcete pomoci, napište nám ZDE, pokud narazíte na jakýkoliv problém :)
 
 
Vážení prátelé, s novým školním rokem se opet rozjíždejí akce porádané casopisem Totem a sdružením Loreta. První akcí v tomto roce bude autorské ctení, které jsme z duvodu lepší casové dostupnosti nazkoušku presunuli do Týnské literární kavárny. Všechny Vás tedy srdecne zveme k úcasti dne v pondelí 13. 9. v 19h v Týnské literární kavárne. Doufáme, že novým casem zacátku lépe vyhovíme všem, kterí obvykle v pet ješte pracují. Svuj zájem o úcast predbežne hlaste u drfausta. Na príjemný vecer s poezií se teší drfaust, egil, Kelly.
/Fotografie z akce ZDE/
 
undefinedBude vám pres prázdniny chybet Salmovská a Beseda, ale nemáte náladu trávit krásné letní dny po kavárnách? Totem má pro vás rešení!
Volání divociny 10.-11.7. - víkendové setkání na chate u egila spojené s oslavou narozenin a literárne hudebními produkcemi - více info tady: http://www.totem.cz/enda1.php?a=68214
 
Posezení nad zajímavými knížkami "Regály"
Ve stredu 30. cervna v 19 hodin vemte svoji knížku jakéhokoliv žánru, která se váže k Praze a prijdte z ní neco precíst na další posezení o knihách do cítárny Tramtárie na Jungmanove nám. 28 v Praze:o)
 
 
 
V pondelí 14. cervna od 17 hod se sejdeme na velmi letním autorském ctení v Salmovské literární kavárne, Salmovská 16, Praha 2. Téma: Slunce, seno, poetika // nevhodné pro alergiky ;o) Kdo chce poslouchat, proste prijde, kdo chce císt, necht se ohlásí Kelly!
 
Na rybách - Ve stredu 26. kvetna se od 19 hodin uskutecní setkání s horolezci + promítáním diapozitivu z hor, bude kytarová hudba, povídání, ctení. Zveme proto srdecne všechny, koho hory zajímají a kdo se neco rádi dozví do kavárny Rybanaruby v Mánesove ulici cp.87 v Praze.
 
 
 
 
Tramtárie (www.tetatramtarie.cz) - Jungmannova 28 v Praze 1, streda 19. 5. 19:00 hodin - promítání fotografický, výtvarných a grafických del autoru z Totemu - prijdte se zadívat! :-)
 
 
 
LORETA REVUE v MALOSTRANSKÉ BESEDE, nedele 16. kvetna, 19.00
Zveme Vás na místo, kde probehne literární ctení autoru z Totemu, zahraje folk-rocková kapela Zátory (autor Bríza), a rocková kapela Potrubí (autor Bobr). Porad bude improvizacemi doprovázet Nedelní divadlo. Vítaným hostem budou i kolegové z Literry.
 
 
 
 
Až v úterý 11.5. v sedm pujdete z práce, školy ci odjinud, vemte podpaždí svoji oblíbenou knížku a prijdte z ní neco pocíst ostatním a popovídat do prvního patra divadélka Tramtárie - Jungmanova 28 (bývalý Dum sportu). Konají se další Regály na téma Romantika v knihách a v živote.
 
 
 
 
  Sejdeme se Na rybách a na horách taky! Ve stredu 5. kvetna v sedm prijdte na druhé prátelské setkání do kavárny Ryba naruby (Mánesova ulice 87, 5. vchod vpravo od shora z ulice). Zveme všechny cestovatele po horských hrebenech na vlastní pest, aby si s sebou vzali fotografie a diapozitivy a povypráveli. Naváží africké bubínky - ty vemte s sebou též:-)
 
Sejdeme se Na rybách! V pondelí 26. dubna v osm zveme všechny na první prátelské setkání (predbežný program a myšlenka zde) do kavárny Ryba naruby (Mánesova ulice, 3. vchod vpravo od shora z ulice). Prineste si s sebou i to, co byste treba na verejnosti nikdy neprecetli. Kdo mužete a znáte, privedte i jinak než psave nadané, chceme dát do kupy více nadšencu a s nimi se v budoucnu vrhnout na ruzné veci:-)
 
 
 
LORETA REVUE v MALOSTRANSKÉ BESEDE, nedele 18. dubna, 19.00
S improvizacemi se predstaví divadlo PRA.L.I.NY - Pražská liga v improvizaci nyní.
Irskou muzikou nám vecer zpríjemní kapela MARW.
 
 
 
 
 
undefinedJDE NA VÁS JARO? Dubnové ctení v Salmovské má pro vás téma: Hormonální boure :o)
Prijdte si poslechnout nebo sami precíst literární dílka o tom, co všechno se deje v predjarí! Úterý 13. 4. od 17:00 v Salmovské literární kavárne, Salmovská 16, Praha 2.
Zájemci jako vždy pište Kelly!
 
REGÁL - vemte svoji oblíbenou knížku do kapsy a príjdte se s ní pochlubit!
téma: Židovská literatura v Cechách a tradice Velikonoc
Kdy: 19.00 hodin, pondelí 5. 4. 2004
Kde: Cítárna U certa s knihou, Linhartská 6
 
 
EVEREST OCIMA HOROLEZECE, FOTOGRAFA A SPISOVATELE aneb Vune potu a máslových lamp
Miroslav Caban je nejen vynikající horolezec, který vystoupil až na Mt.Everest, ale také fotograf a svérázný spisovatel. Nenechte si ujít tuto vyjímecnou prednášku v Praze !!! 30.3.2004 v 18,00 hod., Cítárna U certa s knihou, Linhartská 6, Praha 1. Vstupné pro cleny klubu Outdoor 30 Kc, neclenové 60 Kc. Ale nebojte se, i za ty peníze to bude stát urcite za to !!! Více informací TADY.
 
Loreta Revue
Prijmete pozvání do Malostranské Besedy v nedeli 21. brezna od 19ti hodin. Divadelne nás osveží divadlo Vavrinec s divadelní hrou Carodejky ze Salemu. Hudebním hostem bude mladá folková hvezda Martina Trchová.  Iprovizacemi bude provázet Nedelní Divadlo, a jako tradicne dojde i na básne a povídky autoru Totemu. Precíst své básne prijde Jonáš Hájek.
 
Rekni reka!
Další ctení v Salmovské literární kavárne, tentokrát v pondelí 15.3. od 17 hod, Salmovská 16, Praha 2. Máte-li co ríct k tématu reka, voda, more, mokro a vubec kapalný živel, hlašte se Kelly!
 
 
Sejdeme se v Regále už potretí!
V pondelí 8. brezna v 19. hodin si prineste s sebou opet knihu, kterou jste od minula precetli a budete se s ní chtít pochlubit:-) Pozvaným hostem je Ester Kocicková, téma vecera, který je na MDŽ, je ženský román:o).
Kde - Cítárna U certa s knihou, Linhartská 6, Praha.
 
 
Loreta Revue
Prijmete pozvání do Malostranské Besedy v nedeli 21. brezna od 19ti hodin. Divadelne nás osveží divadlo Vavrinec s divadelní hrou Carodejky ze Salemu. Hudebním hostem bude mladá folková hvezda Martina Trchová.  Iprovizacemi bude provázet Nedelní Divadlo, a jako tradicne dojde i na básne a povídky autoru Totemu. Precíst své básne prijde Jonáš Hájek.


Autorské ctení Totemu na téma: Má první básen! 9.2. 2004 v 17:00 hod.  Salmovská literární kavárna v Salmovské ul. v Praze
 
 
 
Ctení v regálu
Koukejte ve stredu 4.2.2004 na sedmou popadnout svoji knížku, kterou práve ctete, prichystat si o ní nejaké povídání a ukázku a dorazit na další dýchánek u caje v Cítárne u certa s knihou v Linhartské 6 v Praze! Potkáte tam nejen Totemácké duše se svou knihou v podpaží,  ale také básníka Jirího Žácka ostatní duše z oné záhadné cítárny!:-)
12.1.2004 Autorské ctení v Salmovské, tentokrát na téma Nic me nenapadá.
Vítezem souteže Podzimní listí se stává autor Pepinos se svou fotografií Podzimní listí.
Mezi regály - ve stredu 7.ledna 2004 od 19 hodin zveme do cítárny U certa s knihou všechny, kdo by neco chteli ríci o zajímavé knížce, kterou v poslední dobe cetli. O pravidelných posezeních tak u svícky nakouknete do ctenárského zájmu všech, kdo se vecera zúcastní.
 
Rok 2003
 
 Totem propaguje: ARKTIS EXPEDICE-FOTOGRAFIE Markéta Pokorná
Nenechte si ujít zabery, které jsou poprvé verejne vystaveny 11. - 27. listopadu 2003 v atriu stavební fakulty CVUT v Praze, Thákurova 7, Praha 6. Info ZDE.
 Anglické evenings - literární ctení v anglictine, zahájeny dne 10.12.2003 v cítárne u certa s knihou v Lihartské ulici cp.6 v Praze. Totem.cz organizuje vecery spolecne s cítánou, British Councilem a casopisem Hope sa heysa z pedagog.fakulty UK za cajového posezení díky Ružové cajovne.
 Den POEZIETento rok jsme spoluporadateli
Dne poezie 2003 - 16.listopad - více informací ZDE
10.11.2003 Autorské ctení v Salmovské, tenokrát na téma NOC.
Vítezem souteže Prázdninová fotka se stává autorka Mari se svou fotografií Plážová idyla.
Zahájení ctvrté sezóny v JazzClubu Železná. 
Nedele 19. ríjna od 17ti hodin - kulturní porad v JazzClubu Železná. Na poradu bylo literární ctení Vašich príspevku a hudební doprovod - akustické sdružení Petník
14.10.2003 Autorské ctení v Salmovské literární kavárne opet po prázninách, tenokrát na téma voda! Kde: Salmovská literární kavárna, Salmovská ulice v Praze, od 17 hodin
9.8.2003
Souteže na Totemu
jsou další formou, jak mezi velkým množstvím publikovaných príspevku zviditelnit ty nejkvalitnejší. Prvním tématem je Prázdninové foto. Více informací ZDE.
1.8.2003 ...V rubrice Poezie najdete nyní novou podrubriku Miniatury,blbustky, kde mužete publikovat své hrícky, mininápady a aforismy.
19.7.2003
Obvyklé ctení v Salmovské bude v cervenci nahrazeno První Totemovou DEKOVKOU!
Více informací v rubrice Akce, srazy nebo ZDE.
Zprovoznili jsme pro vás SMS bránu pro posílání SMS zpráv na všechny ceské operátory, které by melo fungovat spolehlive. Pulka zpráv je sice reklama, ale je to zadarmo. Takže se podívejte do hlavního MENU do sekce SMS a otestujte si to :)
9.6.2003
V letním horku jste srdecne zváni na letní poctení v Salmovské literární kavárne, koná se v pondelí 9.cervna od 17hodin v Salmovské ulici v Praze na téma: Zvíre a fusekle:-)
25.5.2003 od 13 do 17 hodin  - festival poezie v Cibuleckém háji, spolecné ctení autoru Totemu a Písmáku
 
1.5. - 30.5.2003
V soucasné dobe probíhá výstava fotografíí autoru Totemu: Františka Klacka, Tomáše Hruše, Johany Javurkové a Lucie Parízkové v prostorách fakulty elektrotechnické CVUT na téma Krajina, Technická 2, Praha 6.
14.4.2003
V pondelí 14.dubna prijdte od 16:30ti hodin do literární kavárny Salmovská (v Salmovské ulici v Praze) na další pravidelný kulturní vecer Totemu, tentokrát na téma "cas". Zájemci, kterí byste rádi cetli, pište prosíme na adresu redakce redakce@totem.cz
Rok 2002
Od 18.srpna vystavujeme díla autoru z Totemu v kavárne Dobrá trafika v Praze v Korunní ulici
O víkendu 21.9.-22.9.2002 pripravujeme již podruhé výstup autoru i neautoru z Totemu na horu Ríp, na vrcholu hory probehne kulturní vecer
V listopadu 2002 se chceme opet zúcastnit Dne poezie
Výstava del autoru z Totemú v prostorách pražských tramavají
 
Výstava del autoru z Totemu v Bíline
 
Autorské ctení Totemu na Jánském vršku v Praze
 
 
od 14.1. do 15.2.2002 probehla výstava del malíru a fotografu Totemu v kavárne Merkur v Dlouhé ulici cp.39 v Praze.
V prubehu února 2002 probehla výstava asi 60del fotografu, malíru, povídkáru i básníku z Totemu v galerii Pod veží v Bíline.
V breznu 2002 byla vydána první knižní literární publikace autoru z Totemu. Zároven máme pridelen status vydavatelství s možností vydávat a podporovat další nadejné autory z Totemu.
24.6. 2002 v literární kavárne Obratník v Praze probehlo ctení venované knize z Kapsáre
v nedeli 30.6.2002 literární ctení v Neratovicích
od 1.6. do 30.7.2002 probíhá v pražských tramvajích výstava 77del autoru z Totemu
 
Rok 2001
Vydáváme svoji první knihu Z kapsáreOd 1.dubna do ríjna 2001 v kavárne Národního divadla probehla výstava fotografií fotografu Totemu.
Od 25.dubna byla instalována výstava fotografií, básní, povídek a kresby autoru z Totemu v kavárne Dobrá trafika.
Dne 8.dubna jsme zahájili diskusní vecery o autorské tvorbe, kde mladí umelci spolu diskutují o umení, které vytvárí.
18. srpna vecer plný hudby ve Skochovicích poblíž Vraného nad Vltavou.
25.srpna literární festival s doprovodem hudby v nedostaveném gotickém chrámu v Panenském Týnci.
15.zárí probehl festival autorské tvorby v Chodovské vodní tvrzi v Praze.
6. ríjna 2001 literární vecer pro onkologii v Karlových Varech.
16.11.2001 jsme se programem pripojili k celorepublikové akci ke Dni poezie.
 
 

Rok 2000

9.9.2000 Srdecne zveme všechny, kterí máte rádi literaturu a chcete císt v prírode, na horu Ríp! Vše na prespání s sebou!
 
Mimo tato pravidelná vystoupení porádáme literárne dramatické dýchánky (napr.17.11.2000 v Jasmínové cajovne na Jánském vršku v Praze, 16.9.2000 jsme porádali dvoudenní výlet s následním ctením autorské tvorby Totemu na hore Rípu,…)
Casopis Nový prostor se rozhodl od zárí do prosince roku 2000 v každém císle casopisu Totemu poskytnout stranu A4 pro uverejnení del našich autoru.
V ríjnu roku 2000 byla navázána spolupráce s radiem Strahov, kde porádáme pravidelné ctvrtecní porady.
Od 25.dubna byla instalována výstava fotografií, básní, povídek a kresby autoru z Totemu v kavárne Dobrá trafika.
Od 25.dubna byla instalována výstava fotografií, básní, povídek a kresby autoru z Totemu v kavárne Dobrá trafika.


Rok 1999
Založení Totemu
 

 










Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 29.10.2009 >

Blahopřeji moc k výročí a těším se na další a další desetiletí stávená na TOTEMu  .

 

Ljuba


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 30.10.2009 > "... - :-)); ... .

."
Doporučil 
<reagovat 
čtenář e12ayqlva4 - 28.7.2016 > s5xers8p1v
2hqo2hcmfr
ud57ic9j67
http://8uwax7magtz0r.com
http://fcobp2mtitjuhsinbceu.com
http://j77mqp211u7154vg.com
[url=http://k5x7ahp7equf0o5d.com]2if3a0a3pw[/url]
[url=http://frqr6d252.com]j0ay0qaxdg[/url]
[url=http://sc3lh0mw08595f.com]b7nn1k2vwk[/url]

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter