Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dveře
Autor: Vivaldina (Občasný) - publikováno 24.2.2003 (15:22:44)

Dveře

Ty dveře byly vždy zamčené, nikdy se ani nepootevřely, nikdy nezavrzaly. Ale pak přišel ON.

Přišel a neklepal. Lekla jsem se, když jsem uslyšela zarachotit klíč v zámku a schoulila jsem se v rohu pokoje. Ale odkud má ten klíč, vždyť jsem ho nikdy nikomu nedala.

Dveře se otevíraly pomaličku a vrzaly tak, že se to málem nedalo vydržet. Zacpala jsem si uši, ale ani trochu to nepomohlo. Najednou ticho, jen můj zrychlený dech se rozléhal po pokoji. Do prázdného pokoje vniklo světlo, tak ostré, že mě málem oslepilo. Zavřela jsem oči, ale nepomohlo to. Dala jsem hlavu do dlaní a doufala, že se dveře zase zavřou a to oslepující světlo zmizí. Najednou jsem ucítila jeho hřejivý dotek na své ruce. Zvedla jsem hlavu z chvějících se dlaní a otevřela oči. Pokoj byl protkán slunečními paprsky. Ale kde se tady vzaly? Vždyť tmavé závěsy na oknech již měsíce nechávám zatažené a jen v noci při svých nesmyslných debatách s hvězdami a měsícem je trochu rozhrnu a nechám čerstvý vzduch provonět zatuchlý pokoj.

Sednul si ke mně na zem a jeho prsty začaly jemně zkoumat moji tvář. Proč jen jsem neřekla: “Odejdi, nechej mě být, chci svůj klid a svou tmu”? Proč jsem mu dovolila, aby naplnil můj pokoj sluncem a mé srdce láskou?

Teď odchází, ale já už nechci zpátky svoji tmu.



Poznámky k tomuto příspěvku
P.i.k.o (Občasný) - 24.2.2003 > No jo. Takovej je zivot. Co se tyce slohu atd, nejspis si budes chvili pockat na nekoho jineho, ktery bude k tomu zpusobily. Jinak se mi to libilo.
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 25.2.2003 >

sem dojmutej


Body: 5
<reagovat 
yenda (Občasný) - 25.2.2003 > to je život:-)
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.2.2003 > Jo Je to hezké.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 25.2.2003 > to mě překvapuje, že to igracka dojimá, mně ne; dobře napsané to podle mě také není, obsah nijak nový, zajímavý (pro čtenáře, chápu, že pro autora to je dost osobní)
<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 27.2.2003 > centaur> A já si myslela, že mi k psaní postačí, že jsem v neděli ráno při východu slunce "obcovala s můzou" :-)
Jinak díky za povzbuzující kritiku :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter