Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
...v zamyšlení z kolekce Akty - první pokusy 2000-2002
Autor: yenda (Občasný) - publikováno 26.2.2003 (00:16:29), v časopise 24.12.2003

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
kimot (Občasný) - 26.2.2003 > To je paradni, moc se mi to libi. Jak je do toho ten malickej oprenej a soustredenej... Asi to neni autoportret, co? :)
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 26.2.2003 > MMMMMMM, krásné a dojemné
Body: 5
<reagovat 
Skeeve (Občasný) - 26.2.2003 > je to prirodni. hezky. Ale moc kycovity.
Body: 5
<reagovat 
yenda (Občasný) - 26.2.2003 >

a kdybych do toho bílýho místa dal kytičku růží... a do protilehlýho rohu Harryho usměvavou tvář? to by pak bylo co?

:-))) Příroda je "kýčovitá" i jednoduchost může být... tady mi to slovo však nepřijde "vhodné". Názor.


<reagovat 
Dommi (Občasný) - 26.2.2003 > krásnýýýýýýýýýý
Body: 5
<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 26.2.2003 > Vůbec to není kýčovité. To slovo se používá pro jiné věci. Je to hezoučké :))))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.2.2003 > je to super :)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 26.2.2003 > krásné tónování nebo jak se tomu říká, myslím tím světlost a ty barvy
Body: 5
<reagovat 
rell (Občasný) - 26.2.2003 >

Fakt hezký  .


Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 27.2.2003 > Kýč je Anne Geddes, tohle je nádhera, jak námět, tak i zpracování. Hned bych to někam pověsil!
Body: 5
<reagovat 
X-man (Občasný) - 27.2.2003 > moc krásné vystihnutí krásy a lásky....
Body: 5
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 27.2.2003 > Tak presne tuto fotografii by chtel pouzit muj kolega jako namet na reklamni bilbord ...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 28.2.2003 > Bezkonkurenční....
Body: 5
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 28.2.2003 > *
Body: 5
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 6.3.2003 > 2 lucie: Umeni neni sport : ))
I kdyby to Yenda tak udelal, tak jde prece o vysledny efekt, nebo ne. Btw klasici takovyhle veci delaji normalne belicem... vse je dovoleno : )
Proc bych se tu mel koukat na nejakou skaredou neupravenou verzi?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.3.2003 > nejde o výsledný efekt, mě ne. mě zajímá, co bylo na začátku. Ano, klasici můžou pužít ve fotokomoře spousty efektů, je to ale dost značnej rozdíl od klikání myší v editoru. pokud byla původní verze škaredá, proč by ses na ní měl dívat? patrně skončila v koši a ne tady.... a yenda mi jí dyžtak může poslat soukromě...
<reagovat 
yenda (Občasný) - 6.3.2003 >

možná by ses Lucie divila... 95% fotek mi vypadne z foťáku a dál je neupravuju, ani ořez, ani kontrast... taková hra na "jakoby" puristu. Když se mi do ruky dostane analog, daří se mi díky tomu asi víc.

 

Tato fotka: záměr, hra na "digitálem nedostižný" high-key (hódně zjednodušeně převaha světlých...)

a na digi holt brutálně přeexponováno s nastavením max kontrastu (což jde)

a vyšlo +/- toto... a neumím to zopakovat:-(

(denní světlo + posílení halogenem)

možná originál někde vyštrachám, ale nebude se moc lišit... tuším, že jsem retušoval protilehlé rohy. A mírně dohnal kontrast kvůli tmavým partiím (čímž se pochopitelně ztratilo část kresby ve světlých)

 

A to je celé.

 

 


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.3.2003 > yendo, mě nemusíš poučovat, co je high key..... no dobře, nevěděla jsem, že je to s digitálem možný už při focení, ale stejně píšeš, že si musel ten kontrast přihodit kvůli tmavejm partiím a o tom jsem přece hned na začátku mluvila.....
<reagovat 
yenda (Občasný) - 7.3.2003 >

Ale Lucy: Ani v nejmenším jsem nechtěl poučovat, natož tebe. (Kdybych ti psal soukromně do mailu, ta závorka tam není, ale tady je to "public") Ono - high key - klasickou metodou, to je pěkná "duchařina. Přiznám se, že bych to neuměl, alespoň co jsem o tom kdysi nastudoval, jsem asi ani zcela nepochopil:-) Chtěl jsem zamezit odborníkům, aby v tom šťourali:-))) je to tenkej led a na tuto diskusi nemám. (a znám jedinýho fotografa, kterej to OPRAVDU umí, to se musí už umět spec. nasvítit... spec. focení, spec. vyvolávání filmu, spec. na spec. papír... uf)

 

Kontrast jsem přihodil, ale "nepatrně"... asi ti ten "source" někde přece jen vylovím...


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.3.2003 >
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 2.3.2003 > zdá se mi, žes to musel takhle zesvětlit, protožes to měl špatně naexponovaný a všechny detaily v obličeji a pod ním byly ztracený.... jelikož fotíš digitálem, úpravy děláš na kompu, máš dost odvahy dát sem neupravednou verzi? Pokud ano, kouknu se a zhodnotim. Za tohle bys ode mne dobrou známku nedostal.
<reagovat 
 Skeeve (Občasný) - 17.3.2003 > Lucie> todle sem uz nekde cet... jako fotka z digitalu se to nezda a i kdyby, muselo by se hodne hrat s filtrama. ta fotka je dost nezna, jenze mi to pripomina pokojicek jedne me pubertalni kamaradky.:)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 23.3.2003 > Nejsem odborník na fotofrafickou techniku a nemohu tedy posloužit kvalifikovaným hodnocením. Přesto mám fotky ráda. Z laického pohledu mě zarazilo, že nikdo z těch, kdo se tu k tomu vyjádřili, si nevšiml, že to dítě se opravdu zamyslelo. To jsi naaranžoval, nebo jsi prostě počkal, až přestane pít?
Body: 5
<reagovat 
yenda (Občasný) - 23.3.2003 > :-) přiznám se, název vzniká až po té, co vidím fotku... neplánuji, nearanžuji, improvizuji... svobodná tvorba... tu mám rád.
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 28.3.2003 > hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm SUPER fotka
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 28.3.2003 > hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm SUPER fotka
<reagovat 
čtenář Pleskot - 21.4.2003 > ...tohle je jedna z nejhezcich co jsem tu zatim videla...jen mi trosicku nesedi osvetleni...ale fakt hezoucky...dam si do pokojicku :o)
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 15.6.2003 > hezká!!! moc!!!
Body: 5
<reagovat 
Evíček (Občasný) - 25.10.2004 >

Tak tomuhle se říká...mít chuť do života.

Jako matka (zatím) dvou dětí o tom něco vím. Je to úžasný pocit.

 Ráda jsem si to zopakovala. Díky.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
abrit (Občasný) - 11.4.2005 > raději nečtu komentáře, protože jsou vesměs diletanské. tato fotka je super a patří na titulní stránky.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.4.2008 > nojo, to je krása  miloučké
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter