Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Schuzka s minulosti
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 26.2.2003 (19:18:18), v časopise 31.10.2003
Digitalni malba


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.2.2003 > líbí moc
Body: 5
<reagovat 
promethea (Občasný) - 26.2.2003 > nooo, neocenuju jen tvou mistrovskou ruku, ale hlavne fantasii !!! 1*****
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 26.2.2003 > tak to teda ..jejda... skvely! ;)
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 26.2.2003 > tvých výtvorků se asi nikdy nenabažím
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 26.2.2003 > trosku me urazi ta pani s hlavou-delohou
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 26.2.2003 > taky líbí moc :) moc moc! ;)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 26.2.2003 > Lipiko - jakmile vstoupis do meho obrazu, jsi ve zcela jinem svete, kde realita a etiketa neexistuji. Vse musis brat s otevrenou mysli a odstupem.
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 27.2.2003 > Ta hlava má v sobě něco ďábelského, miluji tohle nerálno, které je mi bližší než ta všednost kolem.
Body: 5
<reagovat 
Carmen (Občasný) - 27.2.2003 >

jeden by nevěděl čemu se víc obdivovat, je to great!


Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 27.2.2003 > V tom může člověk dlouho hledat a pořád nachází
Body: 5
<reagovat 
X-man (Občasný) - 27.2.2003 > souhlasim s trmanem ale má to super fantasi
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 27.2.2003 > Tak tomu říkám:"využít maximálně plochu". (ala H. Bosch (v některých obrazech))
Precizní, nápadité...moc fajn!
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 28.2.2003 > bez komentáře
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 1.3.2003 > Sakra, já chci lupu nebo originál! V týhle velikosti to člověk prostě nevychutná.
Nedalo by se nějak v Totemu zařídit, aby si člověk mohl označit výřez a zvětšit si ho?
Myslím, že z tohodle by bylo obrazů...konečně, jako v minulosti.
Jen doufám, že to chápu správně, jako minulost lidstva (nebo alespoň té jeho z Keltů pocházející části), protože kdyby to měla být tvoje, tak potěš tě pánbuh.
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 1.3.2003 > trosku me urazi ta pani s culiky-vajecniky, hih:)) ...i kdyz co na tom? kuprikladu ja mam sve delohy plnou hlavu.
obraz fakt povedeny...tohle je presne ten styl, ktery se mi od tebe nejvic libi... obraz, ve kterem clovek muze bloudit, hledat, nachazet a zase ztracet...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 1.3.2003 > Naty - klikni si na vetsi verzi; moje minulost, nebo spise vzpominky na veci minule, jsou vpravde dost bizarni:-)
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 1.3.2003 > Gino H> Nejsou v tom i vzpomínky na věci budoucí? Když je v tom "ale" fantazie, tak asi trochu tomu tak bude.
Body: 5
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 2.3.2003 > čtenář> Pak tedy opravdu potěš tě pánbuh.
A dík za radu. I trochu zvětšené je to lepší.
Jestli jsem dobře pochopila tu trojjedinost ústřední postavy s přesýpacíma hodinama v pravé ruce (ty mě mimochodem dostaly), tak by mě docela zajímal tvůj vztah ke klasickému náboženství, potažmo k církvi, jako jeho představitelce.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 3.3.2003 >

Omlouvam se vsem, kteri se citi dotceni a urazeni hlavou-delohou. Neminil jsem se nikoho dotknout a tim spise urazit.

Naty - trojjedinost jsem na mysli nemel, ale je videt, ze se moje veci daji ruzne vysvetlovat. To je ono. Muj vztah ke klasickemu nabozenstvi - muj vztah je spise k Bohu, v ktereho verim. Cirkev ...srovnal-li bych to s dobrou veceri, zajima me ten steak a ne talir, na kterem je mi servirovan...


<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 7.3.2003 > teda jak sem tohle mohla prejit...
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 7.3.2003 > ja urazena nejsem... hlavou ani delohou;-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.3.2003 >
Body: 5
<reagovat 
giss (Občasný) - 11.4.2003 > skvělej strom a další detaily..... jako třeba ta ruka a všechno..... zase úžasný:)
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 17.4.2003 > Milý Gino...tohle je vážně úžasné, člověk se v tom obrázku může procházet dny a týdny
Body: 5
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 17.4.2003 > Nádherne fantazijné a nápadité...
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 20.4.2003 >  ;-)
Body: 5
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 > Nesnažím se to pochopit, jen to vnímám.. Bezvadný.. Sakra.. fakt že jo..
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 27.2.2003 > X - man - Dekuji, jen sluvko "ale" ve tve poznamce nejak nedava smysl (?)
<reagovat 
 X-man (Občasný) - 22.5.2003 > čtenář> to mělo být ačko ale trochu se to nepovedlo
PS.:promin že odepisuju až ted ale rád se vracim k starejm dobrejm věcem
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 10.11.2003 > hmm..
Body: 5
<reagovat 
Tan (Občasný) - 16.6.2004 > velmi podmetne a krasne
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 20.6.2004 > je to zvláštní...na jednu stranu mi to přijde dokonalý a fantastický, na stranu druhou to na mne působí nějak pochmurně, bledě, chladně, smutně a přeplácaně....tak radši hodnotit nebudu, jsem jen povrchní pozorovatel:-)
<reagovat 
surma (Občasný) - 20.2.2005 > to se mi líbí tak nejvíc... některé věci jsou zajimavé... ten digitální airbrusch máš super... technicky dobrý...
Body: 5
<reagovat 
marely21 (Občasný) - 21.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
verah (Občasný) - 6.11.2006 > fantastické
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter