Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jinovatka letošní zimy
Autor: alice (Občasný) - publikováno 14.4.2014 (11:30:15)
olej 40x40


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 14.4.2014 > Líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 14.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 14.4.2014 > líbí
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 14.4.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Marten (Občasný) - 14.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 14.4.2014 > je mi to hodně simpatické...líbí se mi jak jde vidět že se zlepšuješ... myslím že máš do budoucna hodně co nabídnout....ber však muj komentář s nadhledem bo jsem lajk...těším se na další obrázky :)
Doporučil 
<reagovat 
 alice (Občasný) - 14.4.2014 > Ovečka> Kladný komentář potěší i když je od laika....!
<reagovat 
Čtenář - 15.4.2014 > je především nebetyčně citový
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 15.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 17.4.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 15.4.2014 > Tentokrát ti to moc nevyšlo, sklouzla jsi do nasládlé kýčovité malby, což svými hodnoceními přesně stvrdili zdejší totemoví ctitelé kýčů slintající blahem.
Je jen na tobě, jakou cestou se vydáš. Oproti tvým minulým obrazům je tento tuctový, ničím není zajímavý, je jenom "krásný". Stačí ti takový výsledek?
<reagovat 
 alice (Občasný) - 15.4.2014 > čtenář> Samozřejmě, že nestačí. Stále experimentuji a hledám svůj styl, ale někdy se vracím k osvědčenému realismu, třeba jen proto, abych měla zpětnou vazbu, že tudy cesta nevede...
<reagovat 
 ŠRejm (Občasný) - 16.4.2014 > alice> možná se bojíš aby někdo neřekl o tvé práci že je to kýč,ale obrázek je moc hezký, já jen přemýšlím, kde letos vůbec mohla být k vidění taková nadílka :-)
<reagovat 
 alice (Občasný) - 17.4.2014 > ŠRejm> Tak zase moc se nebojím, já to nějak přežiju...Ono toho sněhu tam nebylo moc, hroudy byly vidět, ale byla krásná jinovatka. Je to z konce ledna ze Šumavy.
<reagovat 
 ŠRejm (Občasný) - 17.4.2014 > alice> děkuji za upřesnění, prostě super světlo a stín, ..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.4.2014 > ...strom mne svou jinovatkou zrovna moc nepřesvědčil, připomíná to spíše větrem potrhané bílé vlaječky nepravidelných tvarů na větvích..., ale jinak by to byla příjemná zimní krajinka, jako vždy s velkou chutí malovaná ...
<reagovat 
baska (Občasný) - 21.4.2014 > Tu ma zaujalo, co si napisala , ze stale experimentujes.
Tak to mi prave u teba chyba v tejto krajinke experimentovanie nevidim. Malba cista obrazok ako z antikvariatu.
Nic ma tam vyrazne nerusi , ale ani moc nenadchyna. Ako studia krajiny take cvicenie celkom fajn.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 21.4.2014 > baska> Tak ne že bych chtěla experimenovat v rámci jednoho obrázku, ale když se podíváš na obraz Slunce mezi stromy, který jsem tam poslala na druhý den, tak to je z kategorie experimentu...ostatně mi to tady mnozí vyčítali, že měním styly, asi jsem ten svůj ještě nenašla, zatím mně baví zkoušet různé věci.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter