Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muzikantem se vším všudy
Autor: layla (Občasný) - publikováno 18.4.2014 (22:13:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
alice (Občasný) - 19.4.2014 > Za blbůstku to nepovažuji, moc se mi to líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 layla (Občasný) - 19.4.2014 > alice> děkuju..já jsem nevěděla do jaké kategorie to zařadit a abych se nedotkla těch co tomu rozumí, tak proto "blbůstky", ale je to jen návrh na grafiku většího rozměru (o něco málo)..ale děkuju, vždycky potěší, když se moje tvorba jakákoliv líbí..:)
<reagovat 
 layla (Občasný) - 19.4.2014 > alice> Teda ještě jednou odpovídám, poté co jsem se podívala na Tvoji tvorbu, tak mě to těší ještě víc..
<reagovat 
Focus (Občasný) - 20.4.2014 > Připomělo mi to tu na první pohled nějaké ty focené zdi z Ukradeného umění jak se tu jmenují, ale neva, nápadité, jen tak dál...
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.4.2014 > ..jako bych tady už něco hodně podobného viděla, možná v jednodušší verzi bez liter...,už nevím, zaujalo, juknu se o kousek zpět...
Body: 5
<reagovat 
 layla (Občasný) - 20.4.2014 > Mima> fakt? a taky stejnej námět, naskenovanej a nakreslenej fixama nebo jako grafiku od někoho jinýho??ale stejnej?....já to kreslila letos na novej rok..a myslela jsem, že jsem první:)..tak doufám, že to není moc podobný..kreslila jsem to pro přítele, který je muzikant:)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 20.4.2014 > layla> ...nenech se vůbec zneklidnit!!! :-)), ten "rukopis" se třeba něčemu jen velmi vzdáleně asi podobá, jak si tak pořád prohlížím všude možně příspěvky, a "Muzikant se vším všudy" je originál určitě, bývám někdy popleta zatoulaná...:-))...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 20.4.2014 > layla> ...možná jsem to podobné viděla někde jinde, třeba na "fler.cz"?..., ještě popátrám...:-))...Ale to není podstatný, když se něco líbí...
<reagovat 
layla (Občasný) - 20.4.2014 > ..je pravda, že teprve hledám styl a proto jsou zatím všechno jen nápady co a jak kreslit a tohle jsem původně myslela jako tetování a vzniklo z toho něco úplně jinýho..ale chtěla bych to předělat na větší plátno nebo z toho udělat plakát..a zajímal mě pohled a názor ostatních..jestli se to líbí nebo ne..takže děkuju za inspiraci, kam se podívat dál a čím se inspirovat:)
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 20.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 20.4.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.4.2014 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Afro - 22.4.2014 > :)
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 4.12.2014 > tohle miluji zákonitě
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marco rain (Občasný) - 19.8.2018 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter