Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Plavba na ostrov z kolekce Beauty of our Earth/ Krása naší Země
Autor: ivette.blondd (Občasný) - publikováno 17.5.2014 (07:33:28)
 Někdy mám chuť se prostě ,,projet" na malé loďce po moři. V nějaké kánoi nebo něčem takovém. Svítilo by sluníčko, vlny by lehce narážely do boků loďky. Široko daleko by se nikdo nenacházel. Žádní lidé. Už jen být očarována tou atmosférou, stát se součástí tohoto děje, dýchat ten teplý, letní, mořský vzduch. Relaxovat a vnímat jenom tu krásu. Zvuk vln. Poslouchat nárazy vody. Cítit to jemné pohupování té malé loďky. 
Slabý proud s pomocí osvěžujícího vánku mě pomalu odnáší kdo ví kam. Je mi to jedno, ten pocit mě naplňuje štěstím a úžasem.
Nedaleko se začne objevovat ostrov. Písečná, zářivá pláž, vysoké palmy. Sluneční paprsky prozařují vodu, skrz kterou vidím až na písčité dno. Zdobí jej bílý, jemný písek. Z dáli se ozývá vřeštění papoušků. Vlny mě unášejí přesně k tomu ostrovu, který v tom obrovském moři tak vyniká. Působí jako zámek ve městě. Ostrov uprostřed moře. 
Nevyběhnou žádní lidé, nikde nikdo. Jen příroda, horko, průzračná voda, osvěžující vánek a příjemně těžký vzduch. Dokonalý moment. 


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 17.5.2014 > Mluvíš mi z duše :-)
...A zapomněl(a)s na žraloky...:
,,...a nikde žádní žraloci...''

Jinak dokonalé!!! Hezký den :-)


Body: 5
<reagovat 
jarra (Občasný) - 24.5.2014 > Moc hezké
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter