Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vždyť se vlastně tak moc nestalo!?
Autor: Vivaldina (Občasný) - publikováno 4.3.2003 (13:46:28), v časopise 9.3.2003

Útulný byt 2+1 uprostřed gigantického sídliště .....

- Jani, neblbni ! Já přísahám, že už se to nikdy nestane. Přísahám na cokoliv na světě! Prosim tě, nechoď pryč. Polož ten kufr!
- Šáhni na mě, ty prasáku a máš koule na maděru! Tohle už byla ta poslední kapka. Proč já kráva už tolikrát uvěřila těm tvým falešným slibům. Ale teď je konec, teď můžeš tu svojí přestárlou kurvu šukat kdy se ti zlíbí.
- Jani..., prosim tě...!
- Slzy na mě nezkoušej, jsou stejně falešný jak ty, ty hajzle! Neboj, jenom si vezmu pár věcí a už budete mít klid. Můžete se tady třeba ušukat k smrti.
**********
Luxusní vila se zahradou a bazénem na předměstí .....

- Co to děláš, kam chceš jít?
- Kamkoliv, hlavně co nejdál od tebe! Nepřibližuj se ke mně!
- A co máma, co jí mám říct, až se vrátí?
- Je mi úplně u prdele, co jí řekneš. Klidně jí řekni, že má za manžela úchylný prase, který zneužívá vlastní dceru. Ale to by pro ní nebyla žádná novina, že jo?
- Leničko, já vim, že jsem to přehnal, ale vždyť se přece nic nestalo.
- Nestalo, ale jenom proto, že jsi byl úplně na mol a já se ubránila.
- Přísahám, že už se to nikdy nestane. Jenom to, prosim tě, nikomu neříkej.
Počkej, kam jdeš s tou taškou? Lenko....!
**********
Vinárna v centru města .....

Dívka sedící u stolu v rohu vinárny sleduje každý pohyb u dveří a nervózně kope do kufru nacpaného pod stolem.
- No ta je fakt nemožná. Pokaždý tady na ní alespoň půl hodiny musím čekat. Když řeknu v šest, tak tady přece budu v šest. Tohle mi dělá každý týden, ale zrovna dneska...!.
Dívka s velkou taškou vtrhne do dveří, hned se rozeběhne k oblíbenému stolu v rohu místnosti a celá údýchaná se sesune na židli.
- Promiň, Jani, ale ujel mi autobus!
- No jasný, stará známá výmluva. Co tahneš v tý tašce?
- No, chtěla jsem tě poprosit, jestli bych u vás nemohla pár nocí přespat. Nějak jsem se nepohodla s fotrem.
- No tak to je teda průser, protože já se chtěla zeptat na to stejný  tebe. Mrkni pod stůl!
- Co? Ty odcházíš od Tomáše? A proč, proboha? Zase začal hrát ty pitomý automaty?
- Ne. Dneska mě pustili dřív z práce a zase jsem ho našla v posteli s tou pizdou od vedle.
- Jak to myslíš - zase? Kolikrát už to udělal?
- Mockrát. Jednou jsem vtrhla do ložnice zrovna, když mu ho kouřila, jindy když jí bral zezedu na stole v jídelně. Vím, co si o mě musíš myslet! Ale já mu  vážně vždycky věřila, že už to neudělá!
- Tak to je fakt síla. Je mi to moc líto, Jani! A co je to vlastně za ženskou?
- Ta tlustá megera z vedlejšího vchodu. Jak má toho blbýho čokla v kombinéze.
- Cože? Ta? Vždyť je jí už dávno přes čtyřicet a je pěkně hnusná. Co na ní ten Tomáš může vidět?
- No, tak na to se budeš muset zeptat jeho! A co ty a táta? Zase nějaká drsná hádka kvůli vlasům?
- Hůř. Večer přišel z hospody úplně na sračky. Zrovna jsem se sprchovala a slyšela jsem, jak sebou švihnul v chodbě. Pak vrazil do koupelny  a čuměl na mě. Když jsem mu řikala, ať vypadne, vrhnul se na mě, začal mě ochmatávat a říkal, že se ze mě stala nádherná ženská a že je nespravedlivý, že on z toho nic nemá. Když mi zajel rukou mezi nohy a ve tváři se mu objevil ten chlípnej výraz, vrazila mu facku a pořádně do něj strčila. Byl naštěstí tak namol, že zavrávoral a sesunul se pod umyvadlo. Než se mu podařilo vstát, vlítla jsem do pokojíčku a zamkla se. Celou noc jsem se třásla jak osika a poslouchala ty jeho provinilý kecy za dveřma. Hnus!
- Ty vole! To snad neni ani možný! A co máma?
- Ta je přece celý týden v lázních.
- No jo vlastně! ... Prosím Vás, ještě jednu lahvinku červenýho. Díky.

.........po dvou hodinách
- Tak já ti nevim, Leni. Já to s tim Tomem ještě asi zkusim. Myslim, že jsem mu to dala pěkně sežrat. Dokonce brečel, když jsem odcházela. Když mi slíbí, že už se to vážně nestane, jsem ochotná na všechno zapomenout. On je jinak hrozně skvělej, víš? Je na mě hodnej, nikdy mě neuhodil a myslím, že bude i skvělej táta. A když bude přísahat..... Zaplatíme, děkuji.
Tak půjdeme. Můžeš u nás být, jak dlouho budeš potřebovat.
- To seš moc hodná, Jani, ale já půjdu radši domu. Když táta slíbí, že už nebude tolik pít...... Vlastně se zase tak moc nestalo. A navíc se teď bude cítit provinile, tak by z toho mohlo něco kápnout. Třeba to auto, který mi už pěkně dlouho slibuje.
- Určitě jsi v pohodě?
- Jasný. Tak zase příští úterý v šest. Budu se snažit přijít včas. A drž se!
- Ty taky. Ahoj.



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 4.3.2003 > Uf!!! To je teda síla.Dost depresivní.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.3.2003 > U tý dcery bych tomu věřila, u tý Jany už míň, ale to, jak to odůvodňujou není vůbec reální, nevěrohodný. Takhle by nemyslely a neřekly to, hlavně Jana......No a jinak nelze než pochválit. Sakra dobrý
Body: 5
<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 4.3.2003 > Lian> Já ti nevim, Lian. Někdy mám pocit, že takovejch Janiček je všude kolem plno. Ale možná je podceňuju, holky jedny bláznivý
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 4.3.2003 > dialogy by se daly o moc zlepsit, ale krom nich je to bida.
Body: 1
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 5.3.2003 > předvídatelný..
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.3.2003 > závěru také moc nevěřím... jinak docela zaujalo
<reagovat 
čtenář macek - 5.3.2003 > verim i zaveru, husy,husy,husicky.
Body: 5
<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 5.3.2003 > čtenář> Jo, tak nějak!!!! :-))))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 6.3.2003 > ... není to špatné, jen mám pocit, že jsem něco podobného už někde četla
Body: 3
<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 6.3.2003 > Quotidiana> Bylo by divný, kdyby ne! Je to takový vděčný téma a i já přišla se svojí troškou do mlýna
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 6.3.2003 > Zajímavé.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Jana - 9.3.2003 > Dost nudný, pointa chybí úplně a závěr tudíž nejde pochopit. Co ty holky přimělo k takový změně, udělaly přece jedině dobře, když to skončily. Námět je ohranej, pomohlo by mu jen lepší zpracování.
<reagovat 
 Čtenář - 10.3.2003 > čtenář> Je spousta dívek, žen, které se bojí udělat tak závažný krok jako je např. odchod od manžela, který je pravidelně podvádí nebo bije, od otce, který je zneužívá. V tomto konkrétním příběhu se obě v návalu vzteku k tomu kroku odhodlaly. Ale stačilo, aby trochu vychladly, aby se jim ulevilo tím, že svěřily jedna druhé a veškerá odvaha byla fuč. Vrátily se, protože "se vlastně tak moc nestalo" (a Lence by z toho navíc ještě mohlo něco "kápnout"). Spousta žen tu odvahu prostě nemá a radši budou tiše trpět a naivně doufat, že se to už nestane. Chyba? No ovšem!
<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 10.3.2003 > čtenář> Ten "čtenář" jsem JÁÁÁÁÁÁ! Mrška počítač!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter