Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Rusovláska. z kolekce Povídky
Autor: lada34 (Stálý) - publikováno 12.6.2014 (08:14:22)
Pokračování>

     Někdo má sny příjemné, někdo hororové, někdo si sny nepamatuje, jiný sny nemá vůbec a někdo má sny, které si pamatuje, a čas od času se mu vracejí. Jeden takový sen mne pronásleduje již od mládí. Prožívám velice živý sen s krásnou rusovlasou ženou. Mám mnoho snů, ale žádný není tak živý a intenzivní jako tento sen. Má dlouhé nádherné vlnité vlasy, krásné oči, jemnou pleť a úsměv, který dokáže rozbušit mé srdce. Když jde, jakoby se vznášela a nehlučně plula vzduchem. Její postava je dokonalá, ale není to žádný hubený kostlivec. Prostě ženská krev a mlíko. Někdy se spolu procházíme po městě, které vůbec neznám, někdy jdeme spolu na nějaké orientální tržiště, někdy je sen i erotický a dokonce jsme spolu byli několikrát u moře. Nejhorší je, když mi sen přeruší budík. To mi pak dost dlouho trvá, než se vrátím do reality a uvědomím si, že musím do práce. Jmenuje se Ráchel a je prostě dokonalá.

     Bylo to asi rok a půl po rozvodu. Odjel jsem na dovolenou do kempu nedaleko Hluboké nad Vltavou u velikého rybníka Bezdrev. Docela dobře tu vaří a je tu klid a pohoda. Plánoval jsem, že budu cestovat po okolí a poznávat krásy a památky tohoto úžasného kraje.

   Byla sobota večer a já šel do restaurace na večeři. Všude bylo dost obsazeno a tak jsem si sedl k jedinému volnému stolku až v koutě. A pak se to stalo. Do restaurace vstoupila rudovláska a vypadala přesně jako Ráchel z mého snu. Přestal jsem jíst a nevěřícně jsem na ni zíral. Dívka se rozhlédla po sále a pak zamířila k mému stolu. „Máte tu volno prosím,“řekla a neustále se mi dívala do očí. Po trapné chvilce jsem potvrdil, že ano. Poděkovala a usadila se vedle mne, aby viděla do sálu. „Vy jste tu na dovolené,“ zeptala se náhle. „Ano, jsem tu na dovolené,“ řekl jsem trochu koktavě. „Vy jste tu sám­?“zeptala se znova a nepřestala se na mne dívat. „Ano jsem tu sám v chatce dole u vody.“ „Já jsem se ubytovala tady v budově. Nemohla jsem si nevšimnout, že si mne stále prohlížíte.“ „Omlouvám se, ale někoho mi hrozně moc připomínáte,“řekl jsem se sklopeným zrakem, protože jsem si uvědomil, že jsem na ni opravdu zíral jak na zjevení. Po chvilce ze mne opadla nervozita a docela hezky jsme si povídali. Ptala se mne, proč jsem tu sám a tak jsem jí řekl, že jsem rozvedený a že se mi to tady moc líbí. Na oplátku jsem se dozvěděl, že její muž jí opustil s nějakou mladší blondýnkou a tak jela na dovolenou sama. Seděli jsme pak u sklenky vína až do zavírací hodiny. Druhý den ráno jsem šel na snídani. Rusovláska tu již byla a mávala na mne, abych si přisedl. „Co dnes plánujete,“zeptala se hned, jak jsem dosedl. „Chtěl bych se podívat na Kleť. Vede tam lanovka a je tam prý úžasný výhled,“ řekl jsem, protože jsem o tom opravdu přemýšlel. „Jé a vzal byste mne s sebou, já jsem tu autobusem a nemám jak se někam podívat,“řekla a upřela na mně ty svoje krásné oči. A tak jsme jeli spolu na výlet. Cestou jsem se dozvěděl, že je učitelka v mateřské školce, že má ještě mladší sestru a že tatínek je policajt. Nakonec mi řekla, že je Eva a nabídla mi tykání. Výlet se opravdu povedl a cestou domů mi chtěla přidat na benzín, což jsem samozřejmě odmítl. „Tak tě zvu večer na sklenku vína,“řekla. To jsem nemohl odmítnout a tak jsme se domluvili, že po večeři se sejdeme u baru. Celý večer jsme si vyprávěli a dohodli jsme se, že druhý den pojedeme na zámek Kratochvíle.

     Ráno jsme se opět setkali na snídani a domluvili jsme se, že se ještě podíváme do Netolic a do Prachatic, kde je úžasné starobylé centrum. Den uběhl jako voda a po večeři jsme se šli projít kolem vody až k mé chatě. „Můžu se podívat,“zeptala se a tak jsem jí pozval dál. Chata není příliš velká a neměl jsem moc uklizeno. Rozhlédla se kolem a řekla: „Myslím, že by to šlo.“ „Co by šlo?“zeptal jsem se, protože jsem nechápal, co tím myslela. „A ty na to nemyslíš?“zeptala se pojednou a zvedla oči ke stropu. Přiznal jsem se, že myslím. Objala mne, políbila a pro mne přestal existovat čas. Bylo to jako v mém snu. Byla krásná, měla nevídaně jemnou pleť, nádherná prsa a milování s ní bylo výjimečné. Kolem půlnoci jsme se šli osprchovat a myslel jsem, že půjdeme každý spát, ale Eva šla se mnou zpět do chaty a zůstala až do rána. Měl jsem trochu výčitky svědomí, ale ujistila mne, že je všechno v pohodě, že to chtěla již od odpoledne.

   Druhý den, mne po večeři pozvala k sobě do pokoje v hlavní budově. Pokoj byl přeci jen větší a útulnější a hlavně měl koupelnu. Tentokrát jsem zůstal do rána já. A tak jsme spolu jezdili na výlety a večer jsme se milovali. Jenže dovolená utekla nesmírně rychle a přišel poslední den. „Dnes nechci nikam jezdit,“řekla mi u snídaně. Procházeli jsme se kolem rybníka a mlčeli. Věděl jsem, že se musíme rozloučit. Já mám práci a rodinu v Praze a Eva svou práci a rodinu v Budějovicích. „Pojď ke mně prosím,“řekla pojednou a tak jsme se vrátili a i když bylo teprve odpoledne, tak jsme šli k Evě na pokoj a tam jsme se milovali. Tentokrát to nebyla divočina, ale úžasně něžné milování. Leželi jsme pak spolu až do večeře. A po večeři jsme se milovali znovu. Vlastně až skoro do rána. „Bylo to úžasné,“řekla mi ráno, „ale já mám svůj život a ty zase svůj a ani jeden z nás ho nechce a vlastně ani nemůže opustit.“ Věděl jsem, že má pravdu. V hlavě se mi honilo tisíce myšlenek, ale uvědomoval jsem si, jak by to bylo složité. Doprovodil jsem ji na zastávku, naposledy mne políbila a zmizela v autobuse. Zamávala mi z okna, poslala pusu a nenávratně byla pryč.

Na Bezdrevu jsem byl ještě dvakrát, ale Evu jsem již nikdy nepotkal. Musím přiznat, že jsem něco tak úžasného od té doby nezažil. Ani ve snu se mi má Ráchel, nebo vlastně Eva již nezjevuje. Dodnes na ni ale občas myslím a přemýšlím o tom, jak moc si Ráchel a Eva byly podobné.



Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 13.6.2014 > krásné prolínání dvou rovin
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 13.6.2014 > František Vyrut> Děkuji, už jsem to opravil. hezký víkend.
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 13.6.2014 > Moc hezky se to četlo. je mi jasné, že je to tvůj příběh. Nebo se mýlím?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 13.6.2014 > vilma999> V podstatě je to můj příběh. Máš pravdu.  Díky za zastavení.
<reagovat 
čtenář Marta - 15.6.2014 > Jo sny se někdy naplní. Moc dobře se to četlo. Čekala jsem trochu jiný konec, ale takhle to asi opravdu bylo. Líbí.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 16.6.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
Marten (Občasný) - 16.6.2014 > Nějakou dobu jsem tu nebyl. Líbí se mi i ta minulá povídka a bubliny jsou super.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 16.6.2014 >
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 17.6.2014 > PetrSuk-Zbraslavský> Děkuji za zastavení.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 16.6.2014 >
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 17.6.2014 > Marten> Děkuji za zastavení.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 17.6.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.6.2014 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 34 35 36 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 89 90 91 92 94 (95) 96 98 100 101 102 104 105 106
107 109
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter