Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co je to Totem
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - vloženo 16.7.2014
 

Co je Totem

Kulturní prostor pro vaši tvorbu
 

CO JE TOTÁLNÍ E MAGAZÍN?

Totem, internetový kulturní magazín (http://www.totem.cz), je prostor pro všechny, kteří chtějí prezentovat svá díla, výtvory, články, recenze i jakékoliv nápady v oblasti poezie, prózy, fotografie, grafiky, výtvarného umění, hudby, filmu, divadla, mystiky, filozofie a dalších. Díky průvodci vkládání odpadá posílání příspěvků elektronickou poštou. Své příspěvky může kdokoliv sám vložit, zařadit do rubriky, určit datum zveřejnění, obohatit je o obrázky nebo zvuky, a to vše přímo přes náš WEB.

 

 

PROČ ZROVNA SYMBOL MASKY?

Hlavní symbol Totemu je maskou objevenou na Aljašce v 19.století. Vysvětlení je prosté... Když se Evropané poprvé setkali s kulturou primitivních národů, nepochopili ji a zavrhli jako nevkusnou.  Zásadní změnu přinesl až rok 1907, kdy se Pablo Picasso nechal inspirovat návštěvou Etnografického muzea v Paříži a prohlásil: "Nevím sice, k čemu to slouží, ale vím přesně, co chtěl umělec vytvořit." Tímto prohlášením mohutně podpořil přijetí tohoto stylu umění. A stejně i my se budeme snažit na tomto serveru podpořit autory tvořící v jakýchkoliv oblastech umění.

 

 

CO JE NAŠÍM CÍLEM?

Podpořit a sdružovat všechny aktivní lidi, kteří nemají jinou možnost publikování svých děl a rádi by svou práci prezentovali na veřejnosti. Velkou výhodou publikování na WEBu je, že každý autor se může poměrně rychle dozvědět reakce od ostatních autorů a čtenářů na své příspěvky ve formě kritických poznámek, veřejného hodnocení, osobní pošty nebo diskusního fóra. Systém Totemu neustále přizpůsobujeme požadavkům a přáním čtenářů a autorů. Nejlepším ukazatelem, že se daří naplňovat naše záměry, je stále rostoucí zájem o tyto stránky.

 

 

LORETA - KULTURNÍ SDRUŽENÍ
Vzniklo na podzim 1999. Má momentálně 8 členů a je vydavatelem Totemu, který je jednou z několika aktivit sdružení. Jeho členové zároveň tvoří část redakce. Každá rubrika má své redaktory, kteří se o ně starají. Rubriky se dají zároveň jednoduše přizpůsobovat jejich požadavkům. Jelikož jsme nezisková organizace, je všechno založeno na společném nadšení pro věc. (sdružení Loreta)

 

 

NAŠE STÁLÉ AKCE

  • Jednou měsíčně během školního roku probíhají pravidelné literární autorské  večery v Kavárně a v knihkupectví FRA v Šafaříkově ulici čp. 15 na Praze 2, kde vystupují se svými díly autoři z Totemu. Na každý pořad zveme na čtení a besedu známého literáta.
  • Jednou měsíčně během školního roku probíhá autorské čtení povídek v podkroví Jindřišské věže v pražské Jindřišské ulici, ve druhé polovině večera beseda se zajímavým cestovatelem. Svá díla čtou nejen autoři z Totemu, ale také z dalších kulturních serverů (Písmák, Literra, Mezera). Historie pořadů zde.
  • Během roku pořádáme literární a kulturní večery v prostoru Underground v Křižíkově ulici čp. 45. Večery jsou proloženy výstavou výtvarných děl autorů z Totemu a hudební produkcí.


CO JSME DOPOSUD UDĚLALI

 

Koncem října 1999 byla vytvořena první podoba internetových stránek a začali jsme je pozvolna plnit tím, co jsme si připravili. Postupně byl do stránek začleněn i Filmový klub ČVUT, který má dlouholetou tradici svých filmových čtvrtků. Ten zároveň přilákal filmové nadšence.

Zanedlouho po zveřejnění se začaly stránky zaplňovat příspěvky od nových autorů.

 

V srpnu roku 1999 odpublikovalo na Totem svá díla přes 30 000 zaregistrovaných autorů.


Přehled i historii pořádaných akcí najdete na úvodní stránce Totemu pod odkazem Zajímavosti, historie.

 

 

KONTAKT Adresa:

Občanské sdružení Loreta, Weberova 214/23, 150 00 Praha 5
WEB:
http://www.totem.cz, e-mail: redakce.totemu@volny.cz Telefony: 603 740 142, 773 149 693



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter