Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
budeš holka špatná....
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 22.7.2014 (06:43:35)


Poznámky k tomuto příspěvku
zochrova (Občasný) - 22.7.2014 > líbí
<reagovat 
vosička (Občasný) - 23.7.2014 > seš holka krásná--- ta její barva je úchvatná!
Body: 5
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 23.7.2014 > díky
<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 23.7.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 23.7.2014 > Autora této fotky jsem poznal hned, ani jsem po něm nemusel pátrat. Směle mohu autora zařadit do kategorie: 100 fotek = 100x stejně = 100x špatně.
Tady je špatně snad všechno. Úplně špatná kompozice, žádná umělecká hodnota. Tato fotka na Totem vůbec nepatří. Šla by zveřejnit na fejsbúk nebo na rajče. Takto špatně fotí miliony amatérů-diletantů po celém světě. Jejich fotky se svými chybami podobají jako vejce vejci. A obdivují je další miliony diletantů a lidí neznalých.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 24.7.2014 >
Body: 5
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 24.7.2014 > ty prase neurážej veřejnost mně už to nevadí ale ty kterým se líbí moje fotky urážet nebudeš ty debile už jsem ti řekl nech si svoje teorie nikoho to nezajímá každý máme svoje já ty jsi se to musel naučit my to máme od Boha dané ......
<reagovat 
 Čtenář - 24.7.2014 > wizigot> Zrovna ty mě urazit nemůžeš. Mne může urazit akorát inteligent, což podle toho, jak se vyjadřuješ a jaké své fotky zde zveřejňuješ, určitě nebudeš. Ano, musel jsem hodně studovat, chodit na výstavy, číst soudobé kritiky, abych se to všechno naučil – a nestydím se za to. Přemýšlím, co ty máš dané od Boha (jak píšeš) – hulvátství a sprostotu? To ne, to od Boha určitě není. Tvůrčí fotografování? – podle toho, co tady zveřejňuješ, taky Ne, ty totiž fotografovat neumíš. Prohoba, tak co teda máš od Boha dané? Já tě tady znám jenom jako hulváta a sprosťáka, který zveřejňuje na Totemu špatné fotografie.
<reagovat 
Čtenář - 25.7.2014 > Tu sa človek vždy zabavi.
<reagovat 
 Čtenář - 25.7.2014 > čtenář> Ano, máš úplnou pravdu. Jeden diletant z Totemu odejde a dva noví přijdou. A vše může začít od začátku nanovo: Co je to kompozice? Kdo ji vymyslel? Proč nemůžu fotit na střed? A proč bych tady nemohl vystavovat své pěkné fotky květinek a pejsků? Atd.
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 26.7.2014 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter