Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Leto ako jeseň z kolekce galerie
Autor: beljaksen (Občasný) - publikováno 26.8.2014 (20:06:36)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 26.8.2014 > Chladná barevnost jeseň moc nepřipomíná, snad jen ty slzy deště, ale líbí se mi množství "tónů", od tmavě zelené a modré, přes azurovou, tyrkysovou, hráškovou, indigo.., pro takové barevné akordy mám slabost, jen růže z mnoha druhů fialových odstínů právě tento mám nejméně v oblibě... Ale to je individuální, možná má význam osobního rázu ta fotografie ...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 26.8.2014 > Fotka vhodná na fejsbúk, nebo do svého blogu, anebo na rajče.cz, nebo na nějaké zahrádkářské stránky .....ale ne do Totemu! Takových a podobných fotek vzniknou na naší Zemi každý den milióny a nic na nich uměleckého není. Jejich autory jsou většinou lidé, kteří fotit neumějí, anebo teprve s focením začínají, anebo jsou nenapravitelná kopyta, antitalenti. I na našem Totemu se jich několik vyskytuje. A já si stále kladu jednu zásadní otázku – jsou tito autoři opravdu neúnavní antitalenti, anebo jsou to lidé postižení, s nižší inteligencí a neuvědomující si dostatečně svoji činnost? Vždyť po tolika vysvětlujících komentářích, že takové špatné, nicneříkající fotky (výcvaky) na Totem nepatří, by každý rozumně uvažující autor již podobné fotky nezveřejňoval. Ale jak vidíme, stále se objevují. A stále se objevují i někteří zdejší laici, kteří podobné fotografie považují za vrchol umění a oceňují je nejvyšším oceněním. Lidská hloupost a omezenost je všudypřítomná a svým rozměrem neměřitelná. Prohlédněme si Totem a žasněme, co všechno je zde považováno za umění.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.8.2014 > čtenář> ...prohlédněme si totem, někdy není úplně na škodu znát jisté souvislosti ...
<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2014 > Mima> Tvoje poznámka je nesmysl. Svět umění je hodně krutý, vyhrává pouze ten, kdo umí. A kdo neumí, ten musí přenechat místo šikovnějšímu. A nejkrutějšími kritiky jsou děti – ty bez obalu dají najevo, co si myslí.
Totem je umělecký server, takže by se zde mělo objevovat především umění a to, co k umění směřuje. Totem je speciálně zaměřený server! Autorka beljaksen to stále nepochopila a Totem si plete s nějakým zahrádkařským serverem, popřípadě s fejsbúkem či rajtečem – ty jsou určené právě pro zveřejňování takových fotek (výcvaků), jaké nám zde předkládá autorka. Tam se může dočkat i uznání, ale tady ne. To je podobné, jako bych se neustále cpal na server o kvantové fyzice, které vůbec nerozumím, nic o ní nevím a stále přispíval do diskuze – co by mi asi napsali tamější fyzikové?
Ani souvislosti nejsou omluvou. Mohli jsme to sledovat v televizních přenosech různých soutěží – hledání talentů. Když se porotci dozvěděli nějaké emocionální souvislosti a poslali soutěžícího do dalšího kola, i když na to neměl, stejně příště vypadl. Tak nějak je to i s paní beljaksen a jejími fotografickými výcvaky, které jsou výsměchem všem zdejším autorům, kteří se o něco poctivě snaží. Kteří se snaží vytvářet umění, třeba i s malým „u“, anebo k umění hledají různé cestičky svými pokusy a omyly. A stejným výsměchem je i tvoje nejvyšší ohodnocení této fotky, která se nehodí ani do rodinného alba. Tím chceš říci, že tebou pěti body ohodnocený tento nicříkající fotografický výcvak je stejně hodnotný, jako některé zdejší hodnotné malby a kresby, popřípadě fotky? Že bychom si z této fotky měli vzít příklad a tak fotografovat? Toto myslíš vážně?

<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 27.8.2014 > čtenář> Samozrejme som to cvakla a k tomu ešte mobilom. Ale toto leto presne vystihuje.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 29.8.2014 > čtenář> ...napsala jsem komentáře, jaké mi mé okamžité emoce přinesly... Beljaksenova tvorba mne oslovovala, a jeho komentář byl jedním z prvních, kterých se mi před lety na tomto serveru dostalo... Zmíněná fotka vyvolala ve mně dojem, že jde možná o připomínku smutného výročí.. Jistě je pravdou, že nejrůznější poroty se nechají až velmi často natolik "dojmout" cizími osudy, že "pustí adepta do dalšího kola", aby stejně příště vypadl...Je v tom určitě obsažen i aspekt, "jak má vypadat pravá show"... Ale toto je o něčem jiném... "Byl, už není a nebude" ...Pokud jsem někoho komentáři urazila nějakým výsměchem, omlouvám se... Nechť posoudí nějaká vyšší Spravedlnost, komu a jak bylo ublíženo... Nedoporučuji nikomu vůbec žádný příklad, jen se prostě vyjadřuji tak, jak to cítím...
Jestli mohu ještě něco podotknout "na svou obhajobu", tak například to, že se tu objevuje v poslední době až moc snímků kvality přinejmenším sporné, že je těžko mě laikovi přes fotky vážně toto hodnotit, ale také slovo nevážně není nejpřesnější. Jsem prostě také jen malou součástí "publika", nedůležitou ... Většina autorů se poctivě snaží, obdrží komentáře nejrůznější, stupnice bodů užívaná nebývá vždy vodítkem k dosaženému stupni jisté umělecké ne(vyzrálosti)... Protichůdných názorů je nespočet, ale ve výsledku jednoznačných ano-či ne je spočítaně. Snad někomu taková odpověď postačí...
<reagovat 
Čtenář - 28.8.2014 > Toto leto vystihuje, že si stále nič nepochopila.Načo tu dávaš takéto somariny cvaknuté mobilom.
<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 28.8.2014 > čtenář> Keď komunikuješ s niekym, tak aspoň pod svojim menom alebo pseudonymom. Čo je to čtenář?
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2014 > beljaksen> Čtenář je pseudonym.
<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 30.8.2014 > čtenář> Nejako veľa je tých "čtenářov".
<reagovat 
 Čtenář - 4.9.2014 > beljaksen> Nejako je vela insitnych umelcov, ktory odfotia trapne nejaku trapnost a okamzite bezia na totem.

A stale ma zaujima, preco to robite pod menom Vasho manzela a nezriadite si vlastny pseodonym.
<reagovat 
 beljaksen (Občasný) - 5.9.2014 > čtenář> Doteraz som tu dávala veci môjho manžela, boli to maľby, priznám sa, že fotografia Pustého hradu je moja a takisto kvety. Účet na Toteme si založil manžel a nakoľko ho 3 a pol roka niet, tak som zverejňovala diela ja, lebo ma o to poprosili niektorí účastníci Totemu, ktorí chceli vidieť viac diel aj približne s rokom, kedy to vytvoril. Pozdravujem.
<reagovat 
 Čtenář - 5.9.2014 > beljaksen> Ja nemam nic proti zverejnovaniu prac Vasho manzela pod jeho pseudonymom. Lenze ucet beljaksen uz davno nie je o zverejnovani prac Vasho manzela a ucteni si jeho pamiatky.

Coraz viac pod jeho menom zverejnujete svoje nekvalitne veci a svoje kladne hodnotenia tych najvacsich gycov, ake sa na toteme vyskytnu. Oddelte to prosim! Urobte si prosim napriklad login beljaksenova a pridavajte tam svoju tvorbu a svoje hodnotenia inych. Tvorba Vasho manzela si zasluzi, aby sa nemiesala s Vasimi nazormi a Vasimi laickymi dielkami.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 23 25 26 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 69 70 71 72 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
104 105 106 107 108 109 110 111 (112) 113 114
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter